Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Sherly, gefeliciteerd nog met Joy. Een jaar is zo voorbij hè!
    Patrieske, fijn dat het weer beter gaat en dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. En nu komt het voorjaar eraan, dus hopelijk doet dat de weerstand goed en is het gedaan met al dat gekwakkel!
    Met mij gaat het wel goed hoor, lief dat je het vraagt. Ik ben nog steeds op zoek naar woonruimte, dat wil nog niet echt lukken. Verder nu druk aan het opruimen, weggooien, nieuwe dingen aanschaffen... En de mediator natuurlijk!

2. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik meld me hier.... Ik kom uit schijndel (voor diegene die het niet kennen dat ligt bij den bosch).
    Mama van een klein manneke genaamd Justin en getrouwd met de liefste man van de wereld....:p

Ik heb niet heel dit topic gelezen (waren me iets teveel bladzijdes) maar doen jullie ook weleens aan meetings??

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Niet echt veel te melden,dat is weer eens wat anders:D
    Vandaag even mijn dag werken op school ingehaald,en toen ben ik wat boodschappies gaan doen en naar de action geweest,zoe* is binnenkort jarig en heb daar leuke spulletjes voor haar kunnen kopen,ik doe geen dure spullen meer op haar grafje,helaas word dit ieder jaar weer gestolen en ben ik weken verdrietig en boos.

=================================================

Justins mama..........welkom hier meid,ik ken schijndel zeker,ik woon in Denbosch dus dat is inderdaad vlakbij:D
    Hoe oud is Justin?

Nou eigenlijk hebben we nog geen meeting gehad,maar ik ben er wel voor in,en stel mijn huisje ook wel open als dat nodig mocht zijn hoor:D

================================================

Ellen27.......Nou dat hoop ik wel,gisteren kon ik met de carnaval met noel naar huis die voelde zich niet lekker en liep te huilen dus dan ga ik meteen naar huis,dus ik hoop dat het nu eens klaar is hier.

jeetje wat vervelend meid dat je niet aan woonruimte kan komen,maar je ex betaald wel mee aan je huis waar je nu woont?

==============================================

naomi123..........En hebben ze jullie gekozen?

==============================================

Caruli.........Hoe gaat het bij jullie?

4. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hai Justins mama, welkom. We hebben inderdaad nog geen meeting gehad, maar mocht er interesse zijn, dan ben ik van de partij hoor!
    Patrieske, mijn ex betaalt inderdaad nog mee aan het huis, gelukkig. Dat moet hij... In het echtscheidingsconvenant staat ook dat ik hier mag blijven wonen tot ik vervangende woonruimte heb. Maar ja, ik ben hier liever vandaag dan morgen weg :(

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @patrieske: ik heb er nog niets van gehoord helaas! ik hoop morgen toch echt wel wat te horen, vind het niet leuk om zo in spanning te zitten haha.

@justins mama: welkom! ik ken schijndel ook wel ;) ik kom uit roosendaal.

meeting hebben we nog niet gehad hier maar lijkt me wel erg leuk!!!

6. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Patrieske, Justin is van 4 November dus hij is nu 4 maanden!

Het lijkt mij inderdaad wel erg leuk hoor zo'n meeting!! Dus mocht er iets gepland worden, ben ik er zeker bij!\

Jeetje dat er mensen zijn die schijndel kennen hahaha... had ik niet verwacht!!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Justinsmama: Welkom hier meid :D
    Ook ik ken Schijndel, heb in Kerkdriel gewoond.
    En woon nu in Waalwijk ;)

Een meeting lijkt me ook wel leuk, ik stel anders mijn huisje ook wel beschikbaar hoor ;)

Ben helaas geen held in het openbaar vervoer.:)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Meeting leuk! Lijkt me gezellig.

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Meiden even ego hoor maar ik ben een hele super trotse mama :D
    Er staat een topic in de lounge: Ik wil dit graag met jullie delen( ben super trots).

ZO nu ga ik even t.v kijken ;)

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Wat goed zeg van Mitchell. Daar gaat je moederhart wel even van groeien. :D

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja echt wel :D
    Hoe blij kun je zijn he.

12. Justins mama

Justins mama Bekend lid

9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat knap van Mitchell!! Ik ken niet heel het verhaal maar als ik het zo snel even lees is het een echt vechtertje. en daar mag je zeker heeeeeel trots op zijn!

@ de andere, thnx voor het warme welkom...

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    caruli wat geweldig dat mitchell dat nu doet :D

je mag zeker super super super trots zijn op jullie ventje!!!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    owja meiden ik ben vanmorgen gebeld van het gastouderbureau en die baby gaat niet door helaas :(
    die mensen voelde geen klik jammer genoeg!

ze had nog een hoop babys zei ze eergisteren dus ik hoop dat er snel een andere kan komen dan! heb het geld nl wel echt nodig hihi.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: Ja we zijn zekers trots :D
    Jee balen dat de ouders geen klik voelde, hopelijk krijg je snel een andere beeb om op te passen. Gaat dat lukken met je eigen meissie erbij?

16. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja hoor dat gaat wel lukken ;)
    zal druk zijn maar lijkt me ook wel erg leuk 2 kleintjes in huis!
    vooral als ze straks lekker samen kunnen spelen hihi.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Naomi: Is wel leuk voor je meisje als ze straks een kindje heeft om mee te spelen. Maar wel hectisch denk ik.

@Caruli, en heeft Mitchell zijn kunsten nog vaker laten zien?

Zometeen even langs de fietsen winkel. Ik wil een nieuwe fiets. Een mama fiets eigelijk want nu op mijn oude fiets kan ik bijna niet tussen het stuur en het fietszitje. Doodeng als je ineens van je fiets af wil stappen.:D

18. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hallo meiden mag ik me bij jullie voegen?
    Heb alleen wel nog geen kindje! (misschien binnenkort een pleegkindje voor de weekenden!)

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou vandaag zou ik met mijn vriendinnen gaan lunchen maar de een had maandag al afgebeld dat ze ziek was en de andere zegde vanochtend af,ook ziek:$,dus het ging niet door,jammer had er wel zin in,maar goed nu ben ik de speelgoedhoek in gedoken en heb de hele kast en muur opgeruimd,3 vuilniszakken vol aan bende wat wegkon,en heb het ook meteen weggeooid,wat stuk was en niet meer klopte ik heb ook alle puzzels zitten maken en die niet meer compleet waren metene ook weggegooid;)

Verder zijn we toen naar Rosmalen gegaan en de jongens hun spaarpotje laten storten en toen naar de feestwinkel voor zoe* haar slingers gekocht een van megamindy en 4 balonnen met een 7 erop,het bloemstuk is besteld voor haar en heb nieuwe lantaarntjes gehaald en wat barbies voor bij haar steentje,niet zo duur want die stelen ze toch.:x

Morgen naar avonturenland,noel neemt een vriendje mee en mijn moeder past op jaimy op.

===============================================

marjolinos............Natuurlijk mag je erbij,hoe meer zielen hoe meer vrieugde en misschien ben je binnenkort dan wel zwanger meid.
    maar gefeliciteerd ik lees dat jullie een pleegkindje krijgen,mag ik vragen hoe jullie zo de keuze hebben gemaakt om pleegouders te worden?
    Als je het dara niet over wilt hebben moet je het zeggen,dat begrijp ik natuurlijk ook.

===========================================

Jewe.........En ben je geslaagd voor een fiets?
    Ik vind ze ook geweldig maar zo duur,en ik fiets niet zo vaak dan geef ik het er niet aan uit,of ze moeten nu niet meer zo duur zijn:p

===============================================

namoi123........Wat rot dat ze je niet hebben gekozen,zijn er zoveel mensen die gastouder gezin zijn dan,dat je veel keuze hebt bedoel ik dan?

=============================================

Caruli.......Ik ga zo even zoeken meid,ik zie zoveel goede berichten hier dus zal het wel echt iets supergoeds zijn van je manneke,dus ga meteen op zoek:D

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    =================================================

Dat snap ik,maar gelukkig heb je dat stukje zekerheid nog wel......

Deel Deze Pagina