Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: Heel begrijpelijk meid, laat je maar eens lekker gaan hoor. Heel veel sterkte!
    Hoop dat de ab kuur snel aanslaat.
    Dikke knuffel.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: Zie net je banner, nog 3 weken en dan is jullie ventje alweer 1 jaar zeg. Gaat snel he.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ja is echt super snel gegaan dat eerste jaar. Nog even en dan is hij echt baby af.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Bedankt voor jullie sterkte wensen..........heb net de laatste bedankjes afgemaakt en die staan nu op de kast,het bloemstuk en de taart is besteld,hoe dubbel kan het zijn een bloemstuk en taart,dus die zijn woensdag ook klaar......en verder probeer ik me maar een beetje door de dagen heen te krijgen......

Zit nu te wachten op het belletje van de ha,ik moest bellen over die suiker in mijn urine heb zelf net al 2 keer geprikt,ik heb alles nog liggen van mijn zw suiker dus kan mijzelf prikken en meten,maar goed hij is echt prima dus ik snap er gewoon niks van,daalijk maar even vragen aan haar hoe het zit.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heeft de huisarts al gebeld?

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja de ha heeft toenstraks gebeld,er zat echt super veel suiker in mijn urine,en dat betekent dus normaal dat je dus suikerziekte hebt,ik heb thuis geprikt nu al 3 keer en die waardes ook doorgegeven en die zijn netjes dus snapt ze er niets van,nu door de ab kuur heeft het geen nut om urine in te leveren dus moet ik dat volgende week woensdag doen,en tussendoor mijn eigenwaardes prikken en op schrijven.
    Het kan zijn dat ze daar bij de post toch iets verkeerds gedaan hebben,dat denkt ze zelf maar dat moeten ze wel gaan uitsluiten.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wel apart zeg, dat er veel in je urine zit maar zo de waardes goed zijn. Wat is betrouwbaarder bloed of urine?

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou dat vroeg ik dus ook,ik moest vanochtend langs voor een uitstrijkje,en heb het gevraagd wat er zou kan zijn,het kan dus dat er door de blaasontsteking ,suiker in mijn urine is gekomen,maar dat zou dan maar een beetje zijn,en niet de hoeveelheid die ik heb in mijn urine.........dus daarom moet ik nu volgens een schema gaan prikken als de waardes boven de 9 uitkomen moet ik contact opnemen,deze week dan,volgende week een woensdag moet ik weer urine inleveren en dan kijken of er weer zuiker in zit,zo ja dan moet ik voor verdere onderzoeken naar het zkh,wat daar de bedoeling van is weet ik niet,dat heb ik nog niet gevraagd,ik ga ervan uit als mijn waardes goed zijn dat het wel goed zit..........

9. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hallo meiden, hier een vermiste.... hihi.... excuses dat ik zo lang niet ben langsgeweest hoor....

Patrieske, ben benieuwd hoe het afloopt met de suikerwaardes... hopelijk is alles goed.... Hoe is gisteren de verjaardag van Zoe* gegaan meis.... heb je het een beetje kunnen bolwerken...

Naomi, volgens mij gaat Isabel heel hard als ik het zo hoor....

Hier ben ik eindelijk op de roze wolk aanbeland en een goeie die me daar nog vanaf krijgt... Het heeft effe geduurd, maar het vertrouwen is terug dat ons meisje niets meer mankeert.... Nog 2 weken dan stoppen ook alle medicijnen... haar ontwikkeling is gewoon goed... ze is nu 61cm en 5840gram. Ze lacht sinds een paar weken en nu steeds frequenter.... Natuurlijk is het afwachten hoe het verder met haar ontwikkeling gaat en ze wordt dan ook goed in de gaten gehouden de komende jaren... maar voor NU geniet ik eindelijk en dat wil ik effe zo houden...

Ik zit nu heerlijk in mijn vel... ben dan ook gisteren weer begonnen met lijnen en ook ben ik deze week met een cursus engels voor meergevorderden begonnen.. Ik durfde niet gelijk met de HBO opleiding Vertaler Engels te beginnen maar dit is een goede opstap.... en eerst maar eens kijken hoe ik dit er vanaf breng...;)

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @charpi: super dat je eindelijk op die roze wolk zit :) en natuurlijk helemaal geweldig dat Riana niets mankeert!!!

ga zo door en geniet er lekker van maar dat lukt wel als ik het zo lees ;)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zoe* haar dag,wat hikte ik op tegen haar dagen en wat was ik verdrietig en die verschrikkelijke knoop in mijn maag die zat er al dagen,ik voelde me echt heel klote,dat weten jullie ook,maar goed de dag zelf het ging wel,ik had verwacht dat ik echt een natte dweil zou zijn en had dat eigenlijk ook wel geaccepteerd,want die nacht heb ik zo slecht geslapen,en dat doe ik eigenlijk nog wel,normaal slaap ik goed door maar jeetje wat slaap ik slecht ben om de haverklap wakker :(
    Maar goed zal even vertellen hoe onze dag is geweest.

We zijn haar taart gaan halen bij de bakker,dat is de bakker waar ik al jaren kom en ze feliciteerde me met zoe* ze weten dat ze is overleden en zei ook ,jeetje 7 jaar alweer en ik zie je nog steeds voor me met je dikke toet,ze wenste ons een fijne dag,zo fijn om dat te horen.

Thuis gekomen was noel al naar school en ben ik met mijn moeder naar zoe* gegaan om alles te versieren,haar bloemstuk neer te zetten en alle kadootjes die we hadden.................jeetje ging ik met mijn tasje met poppen naar haar toe en een bloemstuk in mijn andere hand,ik vind dat zo erg,ik voelde me zo zielig,maar was ook wel opgelucht dat ik dit bij haar kon doen.

Ik heb een foto gemaakt van het tegeltje met het gedicht
    Bekijk bijlage 138235

Toen we klaar waren ben ik naar huis gegaan,en daar stond mijn vriendin al op de stoep met een bosje bloemen voor mij en ik kreeg een dikke knuffel echt zo fijn dat er toch iemand was,je weet ook niet wat je van de mensen moet denken,komen ze nog wat doen ze zelf.

Maar goed en eigenlijk hebben we tot het eten visite gehad,mijn nichtje die kwam langs zo lief,ze wilde komen en had een plantje voor zoe* bij,echt dat doet je zo goed.

na het eten dacht ik er komt niemand meer en we hadden ook niets meer gehoord van mart thuis,mijn schoonzusje met neefje was die middag geweest,dus ik dacht ik laat het los ,ik moet blij zijn met de mensen die wel komen,en het is ook 7 jaar geleden ik kan niemand niets verplichten............maar om 19.30 ging de bel en daar stonden ze met zijn allen,zo lief ze zijn dik een uur geweest...........

Die avond ben ik om 21.00 naar bed gegaan ik was echt helemaal op............maar slapen het lukte gewoon niet echt zo erg dat ik niet de slaap kan vatten.........

De volgende dag ben ik weer gaan werken en na mijn werk ben ik naar zoe* gereden en jeetje haar steentje stond vol met kadootjes en plantjes,er waren zoveel mensen bij haar geweest,ik ben daar keihard in huilen uitgebarst,mijn vriendinnen zijn bij haar geweest,een paar waren wel thuis geweest maar een paar had ik een sms van gehad met sterkte wensen en dacht dat ze verder niet geweest waren maar dat zijn ze wel,jeetje wat moest ik brullen dat mijn lieve schatje nog steeds in zoveel harten gesloten is.

De mensen hebben ook allemaal een bedankje gehad een roos van zeepblaadjes,die wel staat,ja kan het niet echt omschrijven het is net een echte roos en dan in zoe* haar kleur lila met dit gedichtje eraan.....

Lieve.........

Bij deze dag sta ik heel even stil
    omdat ik jullie het allerbeste wensen wil
    Deze bijzondere dag,maar 1 keer in het jaar
    staan jullie weer voor mijn papa,mama en broertjes klaar
    Bedankt dat jullie er weer waren
    en zo mijn sterretje laten stralen.

Vlinderkusje van zoe*

Nu is het weer aftellen naar haar sterfdag maar iedere minuut van de dag ben ik wel met haar bezig,hoe ze in het zkh lag hoe ze vocht voor haar leven,hoe wij zelf tussen hoop en vrees leefde............en zo tot zaterdag en dan kwam het verschrikkelijke nieuws.............

Wij hebben besloten zondag met haar engeltjesdag naar de efteling te gaan,het is al treurig genoeg deze dag en ik wil eigenlijk hier niet op de bank gaan zitten en mijzelf verschrikkelijk zielig voelen,en ik denk toch aan haar en wil de jongens dan ook gewoon een speciale dag geven......hoe het er nu uitziet hebben we erg mooi weer

12. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @patrieske: jeetje meid ik zit hier met tranen in mn ogen jou stuk te lezen... het lijkt me zo afschuwelijk een kindje verliezen!
    wat fijn dat er zoveel mensen om jullie en *Zoë hebben gedacht dat doet je zeker goed.

heel veel sterkte nog de komende dagen *dikke knuffel*

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: Jee heftig meid :(
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ondanks alles veel plezier in de Efteling, leuk voor de jongens.
    Dikke knuffel.

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Patrieske, Wat fijn dat er nog zoveel mensen aan Zoe hebben gedacht. En wat een mooie dag hebben jullie ervan gemaakt. Ondanks het verdriet toch veel plezier morgen in de Efteling.

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Patrieske, wat een verhaal. Wel heel fijn dat er zoveel mensen aan Zoë denken! Sterkte deze dagen!

Charpi, geniet van je roze wolk! Maar dat moet wel lukken, zo te lezen.

Goed nieuws: ik heb waarschijnlijk woonruimte gevonden! Een vriendin van mijn collega vertrekt per 1 mei (of eerder in overleg) uit haar huisje in Bergen op Zoom. Omdat ik daar ook redelijk wat mensen in de buurt ken, is BoZ voor mij ook een goede optie. Het gaat om een monumentaal pand uit 1604 (!) met authentieke details. 1e verdieping: woonkamer, nieuwe keuken en tuin. 2de verdieping: 2 slaapkamers, badkamer en balkon. En nog een zolder die je niet kunt bewonen, maar die wel als opslagruimte kan dienen. Het pand heeft in 101 woonideeën gestaan en die foto's zijn echt gaaf. Maandagochtend 10 uur is er iemand van de verhuurvereniging om het pand te laten zien en het beste nieuws is dat er verder geen gegadigden zijn. Ik vind het zo spannend!!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Spannend! Als het in 101 woonideeen heeft gestaan zal het idd wel een heel mooi huis zijn.

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ellen wat spannend meid, ik hoop dat de woning snel de jouwe is.... zal voor je duimen....

Patrieske, wat kreeg ik een brok in mijn keel met jouw verhaal over Zoe*'s dag.... en nu morgen weer een moeilijke dag.... Ik hoop dat je met de jongens toch nog een beetje door de dag heen komt in de efteling.... dikke knuffel....

Hier gaat alles heerlijk, ik GENIET!!!!!:D

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Bedankt voor jullie lieve woorden........

Ik laat het reageren even vor wat het is lieverds,ben de hele dag al aan het werken geweest en aan het rennen om maar bezig te zijn en duik daalijk mijn bedje in..........

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: Slaap lekker.

Ellen: Spannend!, hopelijk krijg je het huisje.

Charpi: Lekker genieten meid ;)

20. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Jaaaa, ik hoop het zo hè! Ik ben gisterenavond even langsgereden om te kijken. Het is echt een vet pand, op 100 meter van de grote markt.

Deel Deze Pagina