Ellen27..........Ik zag dat je een woning op het oog hebt meid,ik duim hier voor je. ================================================ Charpi............fijn dat je lekker kan genieten meid,dat heb je ook dubbel en dwars verdiend. =============================================== Wij hebben gisteren een hele fijne dag gehad,het was een goed idee om naar de efteling te gaan,ik heb er echt geen spijt van,de dag was erg snel voorbij. Het was alleen verschrikkelijk druk,de princess dag was er ook,dus echt was niet normaal hoe druk het was,maar dat heeft de pret zeker niet kunnen drukken...............om 17.30 zijn we naar de auto gegaan en we waren allemaal echt helemaal op,we zijn daarna nog naar zoe* gegaan,haar kadootjes neergezet 2 lila elfjes die we voor haar hebben gekocht bij de efteling....daar heb ik nog wel even hard gehuild,het moet er toch uit en dat is maar goed ook Daarna nog bij de mac eten gehaald maar meegenomen naar huis want het was verschrikkelijk druk daar. Thuis gekomen waren we echt allemaal op,we hebben gegeten en zijn daarna allemaal naar bed gegaan,ik heb het nog geen 21.00 meer zien worden............
@ellen: oww ik duim voor je dat het wat gaat worden die woning!! @patrieske: fijn dat de dag zo snel om is gegaan en dat het leuk was in de efteling! enne huilen mag zeker! je kunt het beter kwijt zijn dan alles opkroppen. hier weer eens een nieuwe foto van isabel. is al wel van 1 of 2 weken geleden maar zoveel veranderd ze nu niet meer hihi. ze groeit alleen als kool!!
wauw wat een prachtig meisje,en wat lacht ze leuk en lief zeg....... ,die wil ik wel meer zien hahaha
hihi dank je!! ik heb meer fotos ik zal er even snel collages van maken dan is makkelijker en sneller dan alle fotos apart!
Patrieske, huilen is soms goed... Je moet je emoties toch kwijt, anders krop je ze alleen maar op en dan krijg je er alleen nog maar meer last van. Naomi, wat een prachtige dochter heb je! Het huis: jaaaaa, vet!! Ik ben er vanmorgen geweest en het is echt een gaaf huis. Niet groot, maar alles wat ik nodig heb, zit er in: 2 slaapkamers, badkamer, dakterras, leuke woonkamer, mooie keuken en een tuin Een grondige poetsbeurt, een likje verf en een nieuwe vloer en dan is het prachtig... En het goede nieuws is dat ik de enige gegadigde ben. Als ik ja zeg, is het van mij! Ik slaap er even een nachtje over en dan denk ik dat het hem inderdaad gaat worden.
@Patrieske, Fijn dat jullie toch nog een leuke dag hebben gehd in de Efteling. @Naomi, Wat een mooie dochter hebben jullie. Ze kijkt vrolijk op elke foto. @Ellen, Wat fijn voor jullie tweetjes. Nog eventjes en dan kunnen jullie echt helemaal samen opnieuw beginnen.
dank jullie wel meiden hopelijk blijft ze zo knap hihi @ellen: super!!! lekker hoor dan kunnen jullie samen opnieuw beginnen in een leuk huisje
ellen..............gefeliciteerd met je nieuwe huisje,als je ja zegt dan,het klinkt wel heel mooi. =========================================== bedankt voor jullie lieve woorden
Update: Ik heb ja gezegd tegen het huis! Nu moet het alleen nog goedgekeurd worden. De verhuurder moet nog allerlei papieren hebben ter controle van mijn inkomen en een bewijs dat ik nooit betalingsachterstand heb gehad bij mijn hypotheekhouder. Verder zijn mijn ex en ik klaar met het ouderschapsplan en de alimentatie is ook vastgesteld. Als het goed is, kunnen we woensdag tekenen en dan kunnen de scheidingspapieren naar de rechtbank. Nog even en dan kan ik echt helemaal opnieuw beginnen samen met Veerle! Er zit wel een hoop spanning in mijn lijf nu... Al mijn spieren doen zeer en ik krijg spontaan rare zeuwtrekjes. Maar goed, dat is allemaal van voorbijgaande aard, gelukkig. En hoe is het hier? Iedereen aan het genieten van de eerste lentezonnestralen?
@ellen: super!!!!!!!!!!! gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje ik ga ervan uit dat er ja gezegd wordt dan ik zit lekker met de deur open wat is het toch goed weer!! net naar de tandarts geweest, mn mond helemaal verdoofd... zelfs praten lukt niet goed meer! dat heb ik nog nooit gehad! maar ja volgende week nog 1 keer dan ben ik eindelijk klaar. isabel heeft vanmorgen voor de tweede keer haar prikjes gehad, echt weer zielig! maar ze doet het nu weer prima ze weegt ondertussen 4710 gram en is 59 cm dus weer lekker gegroeid en nog steeds lang en dun haha. ze vond haar weer erg sterk, ze zei: het is net of ik een half jarige voor me heb liggen zo sterk haha.
Hai Nou niet echt veel te vertellen,heb het echt druk gehad deze week,en dat begint nu ook op te spelen,ben echt helemaal op,vanacht een flinke migraine aanval gehad,tenminste ik denk dat het dat was,ik kon niet meer liggen als ik plat lag dan draaide de hele kamer rond en mijn ogen tolden echt weg,dus ben maar gaan zitten en later ben ik zittend in slaap gevallen,misschien een soort vorm van migraine,ik weet het niet,ik weet wel dat ik vandaag nog een drukke dag heb,en het weekend gewoon geen plannen maak,lekker rustig buiten wandelen met de jongens. Gisteren bij mijn vriendin een raamschildering gemaakt,haar dochtertje word 1 vandaag,dus ben daar bijna 2 uur bezig geweest,en ik kwam om 20.15 thuis toen moest ik nog eten en douchen,had op mijn werk geen pauze gepakt dat ik vroeger klaar zou zijn,en een uurtje eerder begonnen ================================================= naomi123...........Het is zeker lekker weer,vandaag ook weer 16 graden lekker hoor,al vind ik het nu zelf wel frisjes Fijn dat je na volgende week eindelijk klaar bent........ Nu we het er over hebben ik moet even de mondhygeniste bellen. Nou dat is fijn kan meteen aankomende dinsdag komen Wat een bikkeltje is je meisje met haar prikjes zeg Super dat ze het zo goed doet zeg. ================================================== Ellen27...........Nou meid mijn duimen draaien overuren voor jou meid,ik hoop zo dat je ons komt vertellen dat je het huisje hebt... En ik denk dat er nu ook veel bij je ujitkomt meid,hopelijk is dat snel voorbij. =================================================
Pffff sorry hoor meiden, even stoom afblazen... Vanmiddag is het zover, dan gaan we de scheidingspapieren ondertekenen. Ik zit er echt al een week tegenaan te hikken. Hoewel ik echt voor de volle 100% achter de keuze sta en ik echt voor geen goud meer terug zou willen, heb ik er wel moeite mee. Het is tenslotte niet waar ik voor gekozen heb toen ik "ja" zei, in die prachtige jurk op die mooie dag... Toen was ik zo blij om die handtekening te mogen zetten en vandaag zet ik weer een handtekening, maar dan een hele andere, moeilijk hoor.