Goedemorgen dames! Allemaal een hele leuke koninginnedag gewenst. Jammer dat het weer niet meewerkt. 8) Gaan jullie nog spannende dingen doen?
goedemorgen dames, allemaal een fijne koninginnedag!!! het weer hier is echt bagger bah, hoop dat het droog wordt. ik ga vanmiddag lekker de stad in als het droog is en we gaan mn schoonouders vertellen dat ik zwanger ben
mijn schoonouders vonden het hartstikke leuk!!!! mn vriend gaf ze het kado met daarin een deurhanger van woezel en pip en een cb digital test. ze pakte het uit en had iets van leuk, en bekeek toen pas de test haar 1e reactie: is die van jou???? hihi ja die is van mij! ze waren beide helemaal blij en hadden het nog helemaal niet verwacht hihi.
Nou Naomi, fijn dat je schoonouders ook zo blij zijn! Is het hun eerste kleinkind? (misschien heb je dit allang verteld...maar dan ben ik het vergeten, sorry...)
binnen nu en 3 weken zal hun 1e kleinkind geboren worden dus het wordt de 2e hihi net als bij mijn ouders
hoi meiden zo queensday weer achter de rug! wij zijn gezellig heel de dag in almere geweest bij fam.en gelukkig trok het weer een beetje open!! @naomi: leuk he al die reacties! ik kon daar ook zo heerlijk van genieten @ellen: ik zou heel graag wat minder willen werken,maar manlief zit momenteel zonder.Dus financieel is het helaas niet haalbaar. En ik denk dat dat het nu ook zo zwaar maakt. Maar goed we zullen zien. @mamakitty: nog iets gekocht op de vrijmarkt? zo hier vanavond lekker lang uit op de bank en niets doen
Hoi, Ik zag dit topic en dacht, ik zal me ook even melden aangezien ik ook in west-brabant woon. In Bergen op Zoom op precies te zijn. We weten sinds vorige week vrijdag dat ik zwanger ben (1ste) en het voelt allemaal nog niet echt werkelijk. 20 mei hebben we de eerste afspraak bij de verloskundige, wellicht dat het daarna echt gaat voelen. We hebben het nog niemand verteld. We willen het de ouders in het weekend na de afspraak bij de verloskundige zeggen. Voor m'n schoonouders wordt het de eerste en voor mijn ouders de 2e. Mijn zus is eind mei uitgerekend van de eerste
Brabants meisje, vervelend dat je man zonder werk zit... Het is niet echt gemakkelijk om werk te vinden in deze tijd. Bij jou legt het dan denk ik ook meer druk op de ketel; je bent immers de kostwinner... Hopelijk kan hij snel weer aan de slag! Gizje, welkom! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Dat onwerkelijke herken ik wel. Ik heb ook een hele tijd niet kunnen geloven dat het echt waar was, pas toen de eerste kwaaltjes kwamen geloofde ik het echt. Het is heel wat, zo'n zwangerschap, het mag best even tijd kosten voor je aan het idee gewend bent! Geniet er in ieder geval van!
ten eertste welkom en ten tweede van harte gefeliciteerd. het zal inderdaad wel anders worden als je de eerste echo krijgt dan zie je het bewijs. geniet er van meid
Hi meiden Hoe is het met jullie? Leuke koninginnedag gehad? Wij hebben niet veel gedaan, het regende hier. Gisteren zijn we naar Maastricht geweest, nichtje van ons werd gedoopt, en vierde gelijk dr verjaardag Nu zijn Casey en hubbie zwemmen en ik ga zo even strijken en opruimen Fijne dag nog meiden
caruli ik heb gestemd hoor! gizje welkom en van harte!!!! onwerkelijk ja dat is idd het juiste woord hihi. kon ook niet wachten tot ik de eerste echo kreeg! Maar g eniet er lekker van ellen ik hoop idd ook dat hij snel weer aan de slag kan.... pff wordt er niet echt vrolijk van of ik moet de 100duizend winnen nee komt wel goed! moet positief blijven hier lekker luier dag gehad.....
zijn er hier heel misschien nog mama s die nog een geb kaartje over hebben ik spaar geb kaartjes gr anja
brabantmeisje: thanks voor je stem gizje: welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap hier: is het vakantie, dus kan ik het smorgens wat rustiger aan doen. hubby is wel gewoon werken, en ik ga ook gewoon werken behalve woensdag waarschijnlijk tis slecht weer hier, dus ga vandaag niet weg, hier in huis maar schoonmaken opruimen enzo en dan vanavond even werken. gaan jullie nog wat doen vandaag? fijne dag alvast
op mn oppaskids passen! heb ik heeeel veel werk aan doen niets anders dan ruzie maken, schoppen en slaan!! ze kunnen zich echt niet bezig houden pffffff. ik wou dat deze dag al voorbij was! vanwege het slechte weer kan ik ze niet buiten zetten om te spelen en kunnen we niet lekker weg.
das dan idd het nadeel van dit pokke weer he de kids kunnen niet lekker buiten spelen veel succes vandaag meid jij zult vanavond wel doodmoe zijn