Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Joellyx: Veel plezier met je vriendin ;)

Patrieske: Balen dat hij zo bang is voor naalden, anders idd een keer bloed prikken kan nooit kwaad he.
    Hopelijk knapt hij snel weer op.

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli

Ik heb hem wel gezegd dat hij toch een keer zal moeten,hij loot al dik 3 jaar met een liesbreuk rond dat gaat toch een keer verkeerd

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje das lang.
    Maar als hij de andere kant op kijkt dan hoeft hij het niet te zien. Is hij dan nog steeds zo bang?
    Pff hij zal idd ooit toch een keer moeten zeg.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja hij is verschrikkelijk bang,toen ik mijn ruggenprik kreeg met de ks snede stond hij in de kamer ernaast,ineens liepen er veel mensen weg,was hij van zijn eigen afgevallen omdat hij keek naar de naald die in mijn rug ging.....

Ja die liesbreuk,hij heeft zo'n band om,maar dat gaat toch een keer over had de ha al gezegd,en de ha kon regelen dat hij eerst word weggemaakt met een kapje en dan pas het infuus er word ingezet als hij al onder de pannen is,en nog durft ie niet.........zo dus ook met zijn tanden,hij heeft echt voortaan slechte tanden,en mijn tandarts heeft al gezegd dat hij langs komt en dan zorgen ze dat alles netjes word gemaakt onder narcose en nog durft ie niet......................ik heb natuurlijk wel makkelijk lullen ik ben niet bang...........maar het moet gewoon een keer,al niet voor zich zelf,maar wel voor zijn kindjes...........

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ha Patrieske, die man van jou is wel een held zeg :)

Het is wel stil hier zeg. Iedereen is zeker nog bij aan het komen van die heerlijke zonnige dag van gisteren...
    Hier alweer goed nieuws: ik krijg 18 april de sleutel van mijn huis!

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ellen..........Ja die is echt een schijterd wat dat betreft......

ow wat snel al meid,spannend of niet dat je nu iets van jezelf gaat krijgen.

Ja het is erg stil hier,ik ben iedere dag wel achte mijn pc te vinden,in de ochtenden dan :D

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ellen, 18 april...dat is al lekker snel snel zeg. Wat fijn.

@Patrieske, Wat een held! Het is maar goed dat die mannen niet hoeven te bevallen want....

Nou hier gister de eerste verjaardag geviierd van Tygo. 's ochtends stond er een hele mooie glijbaan voor hem klaar in de woonkamer. Daarna zijn we naar dierentuin Blijdorp geweest en 's avonds kwam er wat visite en kreeg hij zijn eigen taart natuurlijk. Met twee handen tegelijk door de slagroom en dan hup je mond in...heerlijk! Zo grappig om te zien.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Tygo :D

Ellen: Wow super nu aftellen naar 18 april ;)

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Jewe, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Tygo! Jullie hebben wel een prachtige dag gehad gisteren, met dat mooie weer naar de dierentuin! Heerlijk :)
    En ja, 18 april is al heel snel! Ik kijk er ontzettend naar uit. Ben allemaal dingen aan het regelen en meubeltjes aan het uitzoeken. Voor mijn verjaardag heb ik ook allemaal dingetjes voor in mijn nieuwe huis gehad, zo leuk!

10. joellyx

joellyx Actief lid

1 feb 2011
    190
    0
    0
    Haps
    Jewe,
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Tygo!

Ellen,
    O Lekker n nieuw huisje. Moet je nog veel doen nadat je de sleutel hebt??

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Er moet wel wat gebeuren ja, maar vooral het standaardwerk: likje verf en een nieuwe vloer. Het is niet zo groot, dus valt het allemaal wel mee. Er zit al een nieuwe keuken in, dus daar heb ik mazzel mee. 22 april begint mijn vakantie (2 weken meivakantie, lang leve het onderwijs :)), dus dan kan ik aan de slag. Ik heb mijn familie en mijn collega's opgetrommeld, dus als iedereen zich aan zijn woord houdt, heb ik hulp genoeg.

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Noel naar school gebracht,jaimy zit even bij de tv,en dan heb ik even pc tijd,dus daar maken we maar even gebruik van,want vanmiddag als noel van de logo afkomt gaan wij nog even lekker buiten spelen totdat ik moet werken en het weekend geeft ie ook lekker weer aan,dus dat word weer lekker de speeltuin in:D

=================================================

ellen27..........Ow wat lekker dat jij 2 weken vrij hebt,jij werkt op een basisschool dan?
    Ik heb maar 1 week dat hebben ze sinds vorig jaar veranderd op de middelbare school,het eerste jaar had ik het wel het 2de jaar was het mee over,ik zei al dat hebben jullie voor mij gedaan he,jullie kunnen mij niet missen hahahaha;)
    Nou wat een geluk dat er al een nieuwe keuken in zit,dat is wel een van de grooste kostenposten en de badkamer ook vind ik zelf.
    nou ik denk wel dat ze zich aan hun woord houden toch :)

==============================================

Jewe.....Inderdaad hij viel nu al van zijn eigen af toen ik de ruggenrpik kreeg,dus laat staan als hij een ks snede moest krijgen:$
    Gefelicteerd met je manneke,en wat is hij heerlijk verwend als ik het zo lees,en ja die taart daar hoort smeren bij hahaha,jammer die van mij hebben dat nooit gehad die zaten heel netjes met een vingertje hahaha

13. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    He Patrieske, ik werk op een muziekschool en wij houden de basisschoolvakanties aan. Middelbare scholen hebben inderdaad vaak maar één week meivakantie...

14. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Moggûh!
    Het is stil hier...
    Even een egobericht hoor. Ik ben echt nerveus :) Over exact 24 uur krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huisje!! Ik vind het echt superspannend, eindelijk beginnen aan mijn nieuwe start. Ondertussen heb ik het hartstikke druk op mijn werk en met het regelen van dingen. En met geld uitgeven :D. De nieuwe vloer is besteld, de bank is besteld, de verf is in huis, get the party started!

En hoe is het hier? Iedereen al in 'lente-mood'?

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ellen, oh spannend meid...leuk leuk leuk.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ellen'

Ow morgen je nieuwe huisje in en alles van jezelf en van je dochtertje,gefeliciteerd nu officieel dan he :D
    Altijd leuk he om nieuwe spullen te kopen vind je niet ;)

Hier is alles goed het is lekker weer dus wij zijn veel buiten,jaimy ligt nu uitegput op de bank te slapen,en Mart is met noel en zijn vriendinneke naar de speeltuin,we kwamen al van de duinen af en jaimy was helemaal op dus die kon niet meer............

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ellen: Joehoe vandaag krijg je de sleutel :D
    Veel succes met klussen.

Even ego bericht:

Heel druk geweest met visite, weggaan enzo. Maar dit wil/moet ik echt even met jullie delen.

Zaterdag 16 april 2011 Mitchell 16 maanden en 1 week en hij kan dit:

View My Video

Ik ben super trots op ons ventje, ondanks zijn hersenafwijking enzo enzo lukt het hem toch!
    De artsen zullen raar staan te kijken :p:p

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Oh Caruli wat super goed...Hup Mitchell laat die dokters maar eens een poepie ruiken!!!

@Ellen, Jeeh vandaag de sleutel van je huisje. Heel veel plezier met klussen.

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli

Wat goed van hem,ik ben kei trots en er lopen zelfs tranen langs mijn wangen,en weet je wat meid,noel kroop pas bij 18 maanden dus je manneke is echt kei goed bezig,en toen ging hij nog staan op het eidne ook joehioeeeeeeeeeeeeeeeee

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ellen: veel klusplezier in je nieuwe huisje :D
    fotos??

@caruli: geweldig!!! mitchell doet het echt super goed :) laat die artsen maar eens zien wat hij allemaal al kan!

Deel Deze Pagina