Hai Zo vandaag kwamen we niet op gang hoor,we waren echt overal te laat mee,heb ook alleen mijn huis pas opgeruimd en de vaatwasser op geruimd en een wasje aangezet,moet nog alles stofzuigen en dweilen,maar heb echt geen zin.....pffffffffff gisteren was het op school ook al zo warm en zo'n bende,en iedereen was lekker vroeg weg behalve ik was er tot 18.15,ik moest eigenlijk tot half 8 maar het was genoeg hoor Morgen weer een dag dacht ik hahahah. Net Noel naar school gebracht die hebben een paasbrunche met de 2 klasjes,wel zo leuk om te zien En dan mogen we vanmiddag een half uur eerder naar school want ze hebben paasmarkt en dan mogen de ouders,familie en vrienden komen om spulletjes te kopen,hun eigen gemaakte knutselwerkjes en de opbrengst is voor kika,dus dat is wel lief. Mijn moeder en mijn vriendin gaan mee ================================================ Minnieme..........Nee hier zijn het vroege vogels,vooral Jaimy dan he,die is al om 6.15 wakker soms treffen we het dat hij tegen 6.45 wakker is maar dat is dan echt een feest,maar goed ik ben er zelf al om 6.30 uit en aangekleed en gewassen,noel moet toch om8.15 naar school. Ja ik denk dat we een dvd gaan halen dat hij is afgeleid met een tekenfilm kijken,want het is echt een drama,afgelopen winter zijn we naar Duitseland geweest met de hele familie en dat was 3 uur rijden van de 3 heeft hij er 2 gehuild en het andere uurtje geslapen ================================================ Caruli...............Jeetje vervelend zeg dat je pc stuk is meid,ik heb er ook geen meer staan,misschien dat de school aan het einde van het school jaar als je er dan nog geen hebt,een oude wegdoet dat je dan wee kan internetten,maar dat is pas tegen eind juni dat ik dat weet,mocht je er nog geen hebben kan ik altijd even vragen of ze er 1 over hebben,al weet ik wel dat ze,ze meestal naar een goed doel doen,maar misschien dat ze er dan 1 kunnen missen,vragen staat vrij he.
Met mij goed hoor, met Tygo wat minder ivm exzeem maar daar wordt hij dinsdag aan geholpen. En hoe gaat het met jou? en met je kleine meid?
Hoi meiden, Hier ben ik ook weer even. Druk gehad de laatste tijd.. Naomi: Gaan jullie voor een brusje? Jewe: Heeft Tygo zo'n last van zijn exceem? Vervelend is dat zeg... Wat gaan ze er dinsdag aan doen? Hier gaat het goed, mitch lijkt weer wat nieuwe dingen erbij te leren. Ben zo blij dat hij toch nog met stapjes vooruit gaat en niet stil blijft staan. Hij loopt nog steeds wel dik 5mnd achter, maar ach als hij dit blijft volgen is het ook kei goed van hem. Hebben jullie een leuke moederdag gehad? Hier kreeg ik ontbijt op bed met kado's. Nieuwe vaas, 2 geurkaarsjes, kinderkookboek met atributen, puzzelboek, nieuwe gezichtscreme. En van Casey een zelfgemaakte bloem met op de blaadjes allemaal complimentjes, en ze had viltjes gemaakt met op elk viltje een letter van mijn naam . Ben dus weer goed verwend. Nu over 3 weken ben ik jarig
@caruli: hihi nou nu nog niet specifiek maar mocht het nu gebeuren prima heb nog geen cyclus dus de kans lijkt me klein (helaas) we willen augustus/september er wel echt voor gaan @jewe: he bah vervelende eczeem! ik heb het vroeger ook gehad is echt niet leuk, hopelijk is hij er snel vanaf! met isabel gaat het super ze rolt van buik naar rug en van rug naar buik!! ze gaat echt lekker hard mijn moederdag was druk, sochtends en savonds gewerkt en daar tussendoor naar schoonmoeder. mijn eigen moeder hebben we dag ervoor alvast gehad hihi.
@Caruli, Dinsdag gaan ze hem helemaal inzalven met teer en dan krijgt hij een pakje aan van verband. Hopelijk werkt het. @Naomi, Leuk dat jullie al zo snel gaan voor een brusje. Hier begint het ook steeds meer te kriebelen maar nog niet serieus bezig. Eerst maar eens verder gaan met verbouwen van het huis zodat de extra slaapkamer erbij komt.
Zoooo, hier is het rustig geweest zeg! Ik heb sinds vandaag pas internet en dacht: ik zal wel flink bij moeten lezen op zp, maar dat valt wel mee... Ik ben inmiddels verhuisd naar Bergen op Zoom en het is echt een heerlijk huis! Ik word helemaal blij als ik thuis kom en kom helemaal tot rust. Ik zal snel foto's maken... Hier alles goed met iedereen? Ik lees iets over een brusje voor Isabel? Wat leuk! En spannend vooral weer
Hai Hier is ook alles goed,we hebben het alleen erg druk,en kom dan ook niet meer zo veel op de pc,nu heb ik even wat tijd voordat ik noel op school moet ophalen. =========================================== ellen27..............wat fijn dat je huisje zo goed bevalt en dat je helemaal tot rust komt. ============================================= Jewe...........Hoe is het gegaan? ========================================= naomi123................meid mijn duimen draaien voor je,ik hoop dat je snel zwanger bent. ============================================== Caruli...........meid wat goed dat je manneke allemaal dingentjes bij aan het leren is,en een troost meid,noel liep ook 6 maanden met alles dik achter,en kijk nou eens naar hem ===============================================
@ellen: super dat je huisje zo bevalt!! wij gaan augustus/september waarschijnlijk voor een brusje al gebruiken we geen anticonceptie dus misschien al wel eerder maar daar gaan we niet vanuit... eerst maar eens een cyclus krijgen want die blijft maar weg! @patrieske: ik hoop ook dat het weer zo snel lukt! nog 2 maandjes dan willen we er echt voor gaan hier ook druk druk druk gehad afgelopen tijd! had een nieuwe baan maar daar ben ik alweer gestopt want heb weer wat nieuws gevonden voor 16 uur ik heb nu voor het eerst in mn leven geen 0-urencontract gekregen haha. het werk is super leuk en doe het ook met veel plezier verder van de week mn verjaardag gevierd en nog wat andere verjaardagen gehad.. alles gaat hier in ieder geval super goed en isabel doet het geweldig!! ze gaat zoooo snel vooruit, het is echt al een kindje het babygehalte is er echt vanaf hihi.
Tygo loopt!!!! Sorry moets ik even kwijt ben zo trots op m'n kereltje en hij is ook erg trots op zichzelf...Telkens als hij een stukje loopt klapt hij in zijn handjes..zo leuk! @ Patries: Met Tygo gaat het weer een stuk beter. We zijn nu 2 weken bezig met de teer behandelingen en ik kan zeggen dat het echt heel ver weg is inmiddels. Morgen avond moeten we weer op controle komen in het ziekenhuis en hopelijk krijgen we het nieuws dat we mogen stoppen met de teer behandelingen want dat is echt rotzooi. @Ellen, wat super dat je het naar je zin hebt in jullie eigen stulpje. Ben benieuwd naar de foto's. @Naomi, Gaat snel he dat het echte babyachtige eraf gaat. Maar het wordt wel steeds leuker vind ik nu ze steeds meer kunnen...
Ellen: Super zeg dat het je zo goed bevalt in je eigen nieuwe huisje. Naomi: Idd het baby zijn is er snel vanaf he.. Jewe: Wow wat super knap van hem zeg, hij is ook trouwens best snel voor een jongen Fijn dat de teer behandelingen aanslaan, hopelijk mag je snel stoppen en blijft het weg.
Hai Zo alles is weer klaar dan kan ik daalijk noel van school halen,en hij mag niemand mee,hij heeft de hele week al straf,steeds als hij een grote mond heeft en niet luisterd mag hij geen vriendjes meer mee nemen,de belonigs sterretjes hadden echt geen nut meer dus toevallig belde het cb op en hebben we het daar ook over gehad en dan was dit om te gaan proberen,ik merk wel dat het een stuk minder is,dus hopelijk gata het zo werken,bij mij is hij lief,mar bij Mart en mijn moeder is het nog steeds raak,dus ook dat moet hij leren dat het niet kan,dus hopelijk gaat hij dat ook snappen. =============================================== Jewe.............wat super snel dat hij al loopt zeg,wat zal je trots zijn. Nou hopelijk mag je ermee stoppen,het lijkt me inderdaad erg bende ,maar goed gelukkig dat het wel lijkt te helpen toch? ============================================== naomi123..........Gefeliciteerd met je nieuwe baan,wat doe je nu dan,als ik dat mag vragen dan? Nog gefeliciteerd met je verjaardag. ==============================================
@Patries, Ja ben echt super trots op hem. Maar je moet hem nu echt in de gaten houden hij stond net al op zijn eigen stoel en was aan het proberen of hij zo op de vensterbank kon komen. schrik! Misschien dat het helpt idd dat als hij geen vriendjes mee mag hij geen grote mond geeft.
@caruli: hier nogmaals van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!! echt een wondertje hoe voel je je? @patrieske: dank je wel! ik werk nu bij een andere thuiszorg organisatie dus het werk blijft hetzelfde alleen is het hier allemaal veeeeeel beter geregeld en heb ik dus een 16uren contract kunnen krijgen! @jewe: super!! leuk dat hij zelf dan in zijn handjes klapt en fijn dat de behandelingen aan slaan.
Naomi: Thanks , voel me wel heel beroerd. Er is dus echt wat gaande maar dat bied geen garanties hoe het van binnen zit he. De angst zal ik altijd hebben...Nu maar afwachten hoe de echo morgen is. Jij ook nog gefeliciteerd met je nieuwe baan . Super dat je nu wel een urencontract hebt. En dat je het naar je zin hebt.
Ja nu gaan de gevaarlijke capriolen beginnen,ik herken het helemaal hoor,heel veel sterkte daar mee. Ja we zullen zien,ik hoop het maar anders weet ik het ook niet meer
oww heb je morgen al een echo, leuk mijn duimen draaien voor je dat alles goed is en de kleine lekker mag groeien bij je!
Naomi123.........Nou super dan meid,en veel beter een goed contract,ook voor een uitlering later,wat hopelijk nooit nodig is....