hoop het ook niet maar inderdaad beter zo ook voor een lening voor nieuw huis, want we willen graag een ander huis...
Caruli............Ik lees dus hier dat jij zwanger bent,gefeliciteerd meid met je zwangerschap. Hoe gaat het,ik las al dat je erg beroerd bent?
Naomi: Dat word dan onze 2e echo al Patrieske: Thanks meid, ja ben echt beroerd (nooit eerder gehad). Heel erg moe en weeiig in mijn maag.. Bleh. Maar goed hoort erbij he.
@Caruli, Ik denk ik mis iets....maar nu snap ik hem pas, je bent zwanger. Van harte gefeliciteerd meid. Morgen de eerste echo begrijp ik spannend hoor. Nu iedereen weer bezig is met babietjes begint het hier ook wel weer te kriebelen hoor...
Thanks meid, ik wilde eigenlijk pas iets zeggen als de echo goed zou zijn. Maar kan me toch niet inhouden he. Morgen krijgen we de 2e echo alweer. Vorige week dinsdag de 1e echo gehad en zagen we een vruchtzak op. Dus nu morgen even afwachten of het goed door ontwikkeld is en misschien al met kloppend hartje. Zou je nog een kindje erbij willen? Het is aanstekelijk he, haha.
@caruli: ow de 2e echo al!! hoever ben je nu dan? 5 weken ongeveer toch? @patrieske: ja we willen hier wel blijven en het liefste ook in dezelfde wijk maar we hebben nu geen zolder, een inimini tuintje, geen achterom, amper een schuur (fietsen staan buiten voor)... dus we willen graag een huis die dat wel allemaal heeft haaha. we hebben nu nog 1 kamertje over en aangezien we snel een brusje erbij willen is dat kamertje ook vol straks en dan hebben we helemaal geen berg ruimte meer of ruimte om de was te drogen... op zich vind ik het wel jammer we zijn winter 2009 zo bezig geweest met verbouwen, we hebben toen de hele benedenverdieping omgegooid en verbouwd. maar ja niets aan te doen he.
kijk dat schiet alweer op hopelijk een kloppend hartje morgen!! zou toch al goed kunnen rond deze periode!
De 2e echo al. Spannend. Hoe laat moet je morgen? Wij zijn nu aan het verbouwen. Zijn nu bezig met de tuin. Grote overkapping gemaakt en daar staat nu een heerlijke loungeset. Volgende week wordt er een vaste trap geplaatst naar de zolder en wordt er meteen een dakkapel geplaatst over de hele breedte. Dat wordt de master bedroom. Als dat klaar is gaan we de badkamer verbouwen en hopelijk kunnen we dan gelijk door gaan met het inrichten van een babykamer die eerst onze oude slaapkamer was. De moed zakt me nu al in de schoenen. als ik aan die hele verbouwing denk.
Waaah Caruli, gefeliciteerd!!! Dat weeïge gevoel herken ik van Veerle. Bij mij hielp het om 's morgens eerst een cracker te eten en een kop kamillethee te drinken.
Hai Wat een gehaast zeg vanochtend het leek wel niet op gang te komen,en dan dat vieze weer dus zijn we met de auto gegaan En op school gingen we vast naar binnen anders stonden we in de stromende regen,er stonden al veel mensen binnen,en wij moesten weer commentaar krijgen,en ik was al niet in zo'n vrolijke bui,dus kreeg de juf commentaar terug en daar was ze niet zo blij mee,pffff misschien is het soms beter om iets in te slikken,maar goed het is gezegd en gedaan en nu moet het even zakken ============================================ Jewe............ow ik herken het de verbouwing,maar als het eenmaal af is dan is het ook heerlijk Wij zijn nu ook met de tuin bezig als die af is moeten we weer aan de gang beginnen,en dan moet je nagaan dat 2 jaar geleden alles klaar was,dus het houd nooit op ================================================= naomi123.........Ja dat begrijp dat je dat dan wilt,hopelijk vinden jullie snel iets naar jullie zin. Hebben jullie nu ook een koophuis? ============================================= Caruli...............Ja het hoort erbij,maar het is niet fijn,dat is gewoon zo,laten we hopen dat het snel overgaat
Hahaha Patrieske... Je woorden inslikken is inderdaad soms beter, maar als je al gejaagd bent én je moet ook nog in de stromende regen staan, dan is het toch wel lekkerder om gewoon je zegje te doen En zoals beloofd fotootjes van mijn huisje... Twee foto's van de woonkamer (of zeg maar kamertje )
@Ellen: Ziet er heel gezellig uit. Leuk ook die grote ramen en die haard. @Caruli: Hoe was je echo. Kloppend hartje gezien?
Hai Zo Jaimy ligt net in bed,we hadden een verjaardag,en ik wilde Jaimy vanmiddag nog laten slapen,maar omdat wij hier thuis de plaats aan het verbouwen zijn ging die vlieger niet op,en ik moest ook nog bij mijn moeder helpen,maar goed we hebben het toch tot half 10 volgehouden en toen werd hij echt lastig,dus dan gaan we lekker naar huis,Mart en Noel zijn er nog dus die zie ik wel verschijnen. ============================================ ellen.............wauw wat een leuke foto's van je mooie huisje zeg,daar zal je zeker trots op zijn
@Caruli, Aan je banner te zien was je echo helemaal goed en heb je een kloppend hartje gezien. Super zeg. Gefeliciteerd meid.