Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Sorrie..
    Het vruchtje was nog klein maar er zat inderdaad een kloppend hartje in ;)
    Opmeten wilde de gyn niet omdat het nog klein was, dus bij de volgende controle doen ze een meting voor de zwangerschapsduur.
    Maar het zal niet veel gaan schelen met mijn banner.

Pff kan nu al niet wachten tot de volgende controle.. De angst blijft er toch in zitten. Maar goed hoop maar dat het goed blijft zitten ;)

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli......In ieder geval heel fijn om te lezen dat het hartje klopt,en snap je angst heel goed meid.............maar wij duimen allemaal met je mee

3. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Caruli, wat fijn dat de echo goed was. Spannend blijft het altijd hè... maar gelukkig heb je over een paar dagen alweer een echo!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik wordt gillend gek hier. Gister en vandaag zijn ze begonnen met het beton zagen voor het plaatsen van de vaste trap....wat een ****zooi geeft dat zeg. Volgende week gaan ze verder met het plaatsen van de trap en het dakkapel en dan verder met de badkamer.....nog meer zooi...adem in adem uit.

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    altijd verevelend die bende van een verbouwing :(

6. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hoi

Ik ben zelf een bijna mama uit brabant Uden..
    Ik woon hier nu een jaartje en heb nog niet echt de mogelijkheid gehad om hier contacten te krijgen. (natuurlijk isser het contact met de familie van mijn vriend en zijn vrienden).
    Zijn er nog meer mensen uit Uden of omgeving op het forum?

groetjes

7. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    He Nalia, ik kom niet uit Uden, maar je bent welkom in het topic hoor!

Jewe, hoe is het met de verbouwing?

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Vandaag is de vaste trap geplaatst. Donderdag en vrijdag gaan ze het dakkapel plaatsen (en ze houden regne aan...fijn :() maar goed we zijn aan het opbouwen dus er zit vooruitgang in...kan niet wachten tot het klaar is.

@Nalia, Welkom. Niet echt uit de buurt, maar kom wel eens in Uden bij die wooninkel Living4all. Ken je die?

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nalia: Welkom hier op dit topic :D
    Veel succes met de laatste loodjes en op naar een voorspoedige bevalling.
    Ik kom ook niet uit Uden helaas.

Jewe: oh balen dat het dan nu net deze dagen evt gaat regenen, hopelijk trekt het over.

10. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hoi dames,

Hier nog een brabantse mama, mag ik me hier nog melden..?
    Kom uit Roosendaal, hier meer mama's uit die omgeving of niet?
    Ben mama van een mooie dochter van 1 jaar en ben heel pril zwanger van nr 2... duim dat het goed gaat want heb tussendoor een missed abortion gehad.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @nalia: welkom!

@ann: welkom! ik kom ook uit roosendaal :D
    gefeliciteerd met je zwangerschap!! ik hoop voor je dat het een plakbeeb is!

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    He Ann, welkom. Ik woon in Bergen op Zoom, dus dat best in de buurt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Nou we hebben het hier nog steeds druk en we zijn aan het aftellen voor het zkh voor noel,de dagen lijken wel weken te duren zal blij zijn als het de 24 tigste is geweest.

Verder zijn we eindelijk bij de verbouwing bij mijn ouders klaar en is hier de tuinmuur af,en kunnen we hopelijk binnenkort aan de gang beginnen en laminaat in de bovenkamers leggen want wil echt die vloerbedeking eruit nu de kids groter zijn.

En onze noel kan bijna los fietsen,wat ben ik trots op hem.......en hij is overgegaan naar groep 2.......met de hoogste score van de klas,wie had dat gedacht,ik zat gewoon te huilen bij zijn raportje:D

============================================

Hai Ann........Natuurlijk kan je,je hier melden hoe meer zielen hoe meer vreugde toch,of vechten hahaha.
    Gefelciteerd met je zwangerschap en inderdaad ben je dan wat banger als je een missed abortion hebt gehad,ik heb dat toen ook gehad,is het bij jou zelf afgekomen of ben je ook gecurriteerd?
    Ik woon in Denbosch dus dat is een eindje weg denk ik,volgens mij bijna 1 uur.
    Ik ben Patricia en ben 34 jaar en mama van 3 kindjes,zoe* die zou in maart 7 hjaar zijn geworden,zij heeft maar 5 daagjes geleefd na haar geboorte en noel die is nu 5 en jaimy is 2

=================================================

Hia Jewe.........Nou laten we duimen dat het droog is meid,met het plaatsen van de kapel...........en ik begrijp dat je dan blij bent.

===========================================

Hai nalia..........Ik kom uit denbosch,welkom hier trouwens;).......ik denk dat het een min of 25 is vandaan van denbosch,dat denk ik hoor...........

14. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    Nalia: welkom gezellig dat je hier ook komt kletsen.

jewe: jheetje zeg wat een verbouwing bij jullie. hopelijk is het snel klaar en kun je er van genieten.

Ann: welkom ik kom ook uit Roosendaal dus die is goed vertegenwoordigd hier hahahah

naomi123: hoe bevalt je werk nu???
    ben je weer bij de dieren winkel begonnen of werk je daar niet meer?? en het gast ouderschap doe je dat nog?? en met Isabelle gaat het daar ook goed mee??

Ellen27: nog even reageren op je foto's leuk huisje hoor zit er erg gezellig uit. bevalt het een beetje daar??

patrieske16:hopelijk gaan de dagen een beetje snel en kun je ze goed door komen. en wat fijn dat hij met een heeeeeel goed rapport over is gegaan naar groep2. lekker trots zijn hoor dat mag zeker met een goed rapport.

hier: alles gaat gelukkig nog steeds goed.onze Joy heeft haar eerst losse stapjes gezet en wij zijn weer enorm trots op haar. ook begint ze nu steeds meer te begrijpen en gaat ze ook helpen met de was aangeven en op ruimen en dat soort dingen.
    Af gelopen weekeinde was ik jarig en zijn mijn man en ik samen een nachtje weg geweest. ik moet zeggen dat doe ik ook niet meer hoor het voelde toch erg raar. net of je niet compleet bent. hebben jullie dit ook of gehad??

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @sherly: het werk bevalt super :D
    gastouderschap doe ik niet meer, verdient me te weinig hihi.
    in de dierenwinkel werk ik ook niet meer (mn contract loopt nog wel maar hij heeft geen werk voor me).
    daar kwam hij een week voordat ik terug zou komen van zw.schapsverlof mee aanzetten was best pissig dat ik het pas zolaat te horen kreeg want toen zat ik zonder werk! en zonder werk, geen inkomsten en dat is niet fijn! heb er nu nog last van en heb nog niet alles op de rit vanwege dat alles :(
    met isabel gaat het super! haar 2e tandje is nu ook al door :D

wat super dat Joy haar eerste losse stapjes al heeft gezet, zal ook al wel een grote meid geworden zijn! heb je een nieuw fototje van haar ben wel benieuwd hoe ze er nu uit ziet!

16. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    naomi: ben toevallig vandaag foto's weesten ophalen die gemaakt zijn bij de agrie weer erg leuk zeg ik zal eens kijken of ik er een hier kan zetten.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    leuk :D ik zal er ook nog 1 zoeken van isabel nu

18. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hier een foto van Joy tijdens haar foto shoot bij de agri

echt al een hele dame al zeg ik het zelf

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    isabel en ik :)

20. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ook al een hele dame zeg wat gaat het toch hard.

Deel Deze Pagina