Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wauw sherly wat een leuk meisje is het zeg :D
    laatste keer dat ik haar zag lag ze nog in de wagenbak ahhaha.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ja times flies! alweer bijna een half jaar....

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    ja ja ze lijkt op papa!!
    en de wagen bak die is er niet meer hahahah. nu is het de buggy maar het liefst loopt ze zelf aan de hand.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ann, Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Sherly, wat knap van haar dat ze loopt. En wat een knappe meid zeg. Hier ook 1 die al een paar weken het lopen heeft uit gevonden. Kom ogen en handen te kort.:D

@Naomi, Die dame van jou wordt ook al groot zeg.

@Caruli: Hoe gaat het met je? Voel je je goed?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ann: Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap :D

Sherley: Wow wat goed dat je meissie voorzichtig gaat stappen en wat een mooie meid zeg.

Naomi: Leuke foto ;) Leuk om eens te zien, wat gaat de tijd snel he.

Jewe: Ja hier gaat het goed, wel heel veel moe maar de rest geen kwaaltjes meer.
    Maandag weer een echo, ben benieuwd.;)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo noel is naar school en thuis is alles al af,zit even te wachten tot het droog is en dan kan ik Jaimy zijn fruit geven.
    Verder straks een lange dag werken,pffffff zal blij zijn als het vakantie is hahaha,en al het grote werk op school is gedaan;).

==================================================

naomi123..........wauw wat is ze gegroeid zeg,en wat een leuk toetje:D

=================================================

sherly182.............Wat een leuke foto,echt een meiden foto hahah al een klein fotomodelleke:D

================================================

7. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hoi dames,

grappig dat er meer Roosendaalse dames hier kletsen, gezellig.
    Heb zelf ook heel wat jaartjes in Den Bosch gewoond, werk daar nu nog steeds (mega treinreis dus, maar heb ouderschapsverlof en werk dus maar 3 dagen). Blijf voorlopig daar dus ook weer plakken op mijn werk, gezien ik weer zwanger ben niet echt handig om in de buurt van Roosendaal te solliciteren...

Zag een paar mooie foto's voorbij komen, leuke mooie kindjes zeg!!

Heb nu vakantie, maar blijven thuis dit jaar.
    Mijn dochter gaat op donderdagen altijd naar het kdv, dus vandaag ook maar gebracht. Dus dagje thuis zonder mijn meisje. Had het idee om eens lekker de stad in de gaan op mijn gemak, beetje shoppen, maar... wat een hondenweer, ben de deur nog niet uitgeweest, helaas, haha.

Lees hier net iemand (sorry, krijg namen nog niet onthouden )met verbouwingsverhalen, heeeel herkenbaar. Hier sept. 2010 ons huis gekocht, helemaal verbouwd ( zwanger en wel) en nu nog steeds bezig, tuin is nu half / half... begin het zo zat te worden, maar ja het wordt best mooi uiteindelijk.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik word helemaal gek hier van die kl*te verbouwing. Rook heel de dag al een gas lucht, wat denk je heeft die laml*l van de trap door een gasleiding geboort. Nu moet met een beetje pech morgen me muur open om een nieuwe leiding te leggen.

Er is in elk geval nog 1 lichtpuntje: zaterdag en zondag gaan we lekker naar Disneyland Parijs met het werk van mijn man.

En dan maandag gaan we weer verder met de verbouwing van het plaatsen van de dakkapel...hopelijk zonder verdere problemen.

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Wat een mooie kindjes komen er toch weer voorbij :)
    Jewe, wat een ellende! Door de gasleiding heen nog wel, een verbouwing kan nou nooit eens helemaal voorspoedig verlopen, geloof ik. Maar dat lichtpuntje is dan wel een heel groot licht. Disneyland is zooo leuk, ben jaloers!
    Ik heb vanmiddag een vakantie geboekt. Ik ga samen met een vriendin vijf daagjes naar Barcelona, heb er zo'n zin in! Veerle gaat een week naar haar vader, dus ik kan beter zorgen dat ik dan zelf weg ben, anders mis ik haar nog meer.

Patrieske, wanneer begint jouw vakantie? Ook de 2de week van juli? Of hebben de middelbare scholen eerder vakantie?

10. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @alle welkoms TNX :)
    @jewe living4all wel eens langsgereden maar meer ook niet.

Wat een ellende jewe. maargoed Disney zal wel even lekker afleiding zijn van de verbouwing.

Bah wat een rotweer is het hier vdaag en zelf ook nog eens een rothumeur Blegh

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ellen, Barcelona is ook leuk. Lekker er even tussenuit. Groot gelijk!

@Nalia, is echt een hele leuke winkel hoor, moet je echt eens gaan kijken als je dan toch in de buurt woont.

Weet een van jullie dit misschien. Mijn gas is nu afgesloten zolang de leiding niet gemaakt is. Dus heb geen warm water kan ik dan mijn wasmachine wel gebruiken???? Ik zou denken van niet omdat die warm water nodig heeft????

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Volgens mij verwarmt de wasmachine het zelf ;)
    Balen zeg dat je afgesloten bent, hopelijk is de leiding snel gemaakt.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou alles is weer lekker klaar thuis,kan nog wel wat dingen doen maar goed,dat zie ik wel of ik dat haal vandaag.
    Net bij noel opgegeven voor 2 dagen schoon te maken op school en een alle lego mee naar huis om het thuis te poetsen,dan is mijn taak ook weer volbracht:D
    Hopelijk is het vanmiddag droog dat we naar de speeltuin of naar de diertjes kunnen gaan.

Jewe...........Wat klote zeg dat ze daar doorheen hebben geboord,gelukkig heb je het geroken,want je moet er niet aan denken wat er dan zou kunnen gebeuren:$
    Je kan je wasmachine wel gewoon gebruiken,die pakt koud water en verwarmt het zelf,je hebt hem als het goed is ook alleen op een koud water kraan,tenminste wij wel hier.
    Wat leuk zeg naar euro disney,heel veel plezier :D

ellen27.........Ow meid wat heerlijk dat je een vakantie hebt geboekt,veel plezier.
    Noel heeft 11 juli vakantie en ik zelf pas 18 juli,wij werken 1 week langer en beginnen 1 week eerder,de leerlingen hebben ook 11 juli,dit jaar vakt hij voor het eerst samen tegelijk.

===============================================

Ann...........waar heb je ergens gewoond als ik dat mag vragen?
    Ja ik ken het een verbouwing wij zijn bijna klaar de puntjes nog op de i en ons kennende dan vinden we wel weer wat anders om te doen:$

14. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Moet vandaag ook egt aan de poets blegh geen zin in maar moet wel gebeuren..

Ik ben blij dat wij niks hoeven te verbouwen, (heb ook een huurwoning) maar lijkt me zo'n gedoe en zeker tijdens de zwangerschap.

@patrieske alle lego in een kussensloop doen en dan in de wasmachine.. Doet mijn schoonmoeder altijd. Werkt perfect!

@jewe, de wasmachine pakt koud water en verwarmt het dan zelf, dus je kan gewoon wassen.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nalia: Nog 5 dagen voor je uitgerekende datum meid, hoe voel je je?

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nalia.......

Bedankt voor de tip,ik doe het al zo:D

17. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @Caruli- Ik heb vdaag lekker wat energie :) Heel de tijd aan het rommelen geweest nu gelukkig even rustig. kan ik even bijkomen dus doe nog steeds niet te veel. Wel vaak een ***humeur de afgelopen 2 dagen. Mss stilte voor de storm haha..

@patries tja al die legoblokjes met de hand wassen lijkt me een verschrikking..

18. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ah Patrieske, zo werkt het bij ons ook. Alle docenten hebben vanaf 9 juli vakantie, maar de mensen van kantoor werken langer door en beginnen eerder. En ja... helaas ben ik naast docent ook coƶrdinator, dus ik moet ook langer door :(
    Nalia: bedankt voor de legotip!! Zo simpel, maar ik was er niet opgekomen :)

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey ladies ben weer terug van een heerlijk weekend Disneyland. En wat heeft m'n kleine knul genoten zeg. Zo geweldig om dat bekkie zo opgetogen te zien. Super leuk.

@Nalia, Hopelijk laat de kleine niet al te lang meer op zich wachten.

@Caruli, veel plezier morgen bij de echo.

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: Welkom terug.
    Leuk he disney voor de kids :D
    Fijn dat jullie ventje zo genoten heeft.

Deel Deze Pagina