Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @Jewe Wat/Wie vond hij het leukste? Fijn dat jullie zo genoten hebben :)

@Caruli Have fun!!

Hier nu weer rustig. Mss stilte voor de storm, mss duurt t nog ff. Maar voel me de hele dag al niet lekker en ben net een emotioneele rollercoaster. Kan het redelijk voor mezelf houden anders lijdt mn sgat eronder. En nu is manlief er opeens helemaal klaar voor. De kleine mag van hem ook komen. Hij had gehoopt dat ik nu lag te bevallen, hij vroeg zelfs aan de kleine of hij zijn vaderdagscadeautje wou zijn. ZO LIEF!!! Werd gelijk weer opnieuw verliefd!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nalia: Ach wat lief van hem hihi.
    Helaas kan het soms ook nog wel even duren.
    Ik liep met de 1e ook 15 dagen overtijd :(
    Hopelijk zet het gerommel snel door en beval je voorspoedig.
    Geniet nog maar even van je buikkie, voor je het weet is jullie beeb er.

3. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Doe ik zeker Caruli je weet nooit of je het ooit nog eens zal voelen. En een evt 2e zal toch anders zijn.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Nalia, Zou wel een leuk vaderdagcadeau zijn geweest. ;)

Tygo vond vooral de etalages van de speelgoed winkels erg mooi. Hij stond echt op zijn teentjes door de ramen heen te kijken. Haha. En small world vond hij natuurlijk ook erg leuk...waardoor ik al heel het weekend met dat liedje in me hoofd loop.

5. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    dag dames,

nalia... spannend, misschien ben je nu wel aan het puffen, hoop het voor je.
    Lief van je man, ... voor die mannen is het ook allemaal spannend, lijkt wel of het voor hen pas echt spannend wordt als de bevalling er ook echt aankomt, tenminste zo werkt het bij mijn vriend een beetje!!

Patrieske, heb in Den Bosch op verschillende plekken gewoond, begonnen op kamers als student, vandaar paar x verhuis. Even zien, Koningsweg, v. Noremborghstraat, Gheert van Calcarplein en laatste 1,5 jaar in de Slagen....dus vooral Den Bosch oost en Noord onveilig gemaakt haha. Waar zit jij ergens?

Caruli, heb jij vandaag echo? Ik straks om 16.00. Vandaag echo en morgen afspraak met de gyn om de echobeelden te bespreken of het vruchtje dit keer wel goed op schema groeit... kon hier niet anders dan over 2 dagen verspreiden ivm drukte met echo's ... zo irri...
    Maarja hopelijk ziet de echoscopiste straks al of het goed gaat,... dan weet ik vast meer.
    Ben wel de hele nacht kotsmisselijk geweest (letterlijk), steek het maar op de zwangerschap. We hadden wel afhaalchinees gegeten, zat te twijfelen of dat wel helemaal koosjer was, maar man en dochter ook van gegeten en gewoon alles binnengehouden, duss....zal wel aan mij hebben gelegen.

Jewe, disney leuk!! hopelijk had je daar beter weer dan hier... was echt weekend binnenhangen. Alleen maar regen.

Lego-tip in kussensloop!! supertip. Hebben hier van die megablocks, die ga ik zo ook eens keer schoonmaken! Krijg vast nog wel een keer nesteldrang deze zwangerschap;):D

6. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    @Ann, Nog niet aan het puffen wel weer aan t rommelen.

Als ik eerst voorstelde om te klussen voor het goede doel, of het over tepelstimulatie had moest hij er niks van weten. en dit was vorige week nog. Nu wil hij het allemaal wel hihi. Vind ik niet erg ;)

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ann, Zoals ik het begrepen heb van mijn ouders hebben wij beter weer gehad als in Nederland. Best veel zon gehad en was best warm gewoon in tshirt rond gelopen. Zaterdags hebben we 2x een bui gehad, maar die waren maar heel kort en dan kwam daarna meteen de zon weer terug.

@Nalia, Hart van de ananas eten of Bitterlemon drinken schijnt te helpen. :D

8. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Ananashart krijg ik bijna niet op, maar eet het wel. Bitter lemon had ik van gehoord dat ze dan kunnen poepen in het vruchtwater, dus dat durf ik niet echt aan.
    Vriendlief wil nu wel klussen ;) vind ik niet erg ;) :D

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou alles is eindelijk schoon,kwam er gisteren niet aan toe,heb de hele dag op een rommelmarkt gestaan en de jongens konden zich daar ook uitleven een draaimolen en motertjes om te rijden,en supoer verkocht op een rommelmarkt met alleen maar regen en storm,ik had al zoiets ben zo weg,maar moest gewoon 2 keer spullen bij gaan halen die we niet hadden meegenomen,en maar een beetje mee naar huis hoeven te nemen,en de jongens hebben weer een vette spaarpot:D

Noel gaat vanmiddag voor het eerst bij een nieuw vriendje eten,hij vind het heel spannend dat ben ik niet van hem gewend.
    Morgen gaan ze op schoolreisje en dan is de klas leeg en heb ik de juf gezegd dat ik vast van 8.30 tot 12.00 kom schoonmaken in de klas dan is dat vast voor een deel gedaan..........en dan donderdag maak ik nog spullen schoon en woensdag gaan alle legozakken mee,en die hoop ik woensdag ook allemaa af te krijgen,maar dat zak wel lukken,is zo klaar in de wasmachine en dan drogen,wel jammer dat het sclecht weer is anders had ik het buiten kunnen drogen dus nu maar alles binnen drogen.

===============================================

Nalia..........ik zou het zelf gewoon vanzelf laten komen hoor,en klussen is altijd gezellie:D
    Maar het is wel zo dat als je de 40 weken hebt gehaald dat je graag wilt dat de kleine eris,maar net wat je zegt,als je zoiets hoort dan zou ik het ook niet doen...........

=================================================

Ann..........Ow hahaha jij hebt echt heel denbosch versleten hahaha........ik ken de plaatsen allemaal wel,ik woon nu op de AAwijk heb vroeger op de muntel gewoond toen op OOst en nog een paar jaartjes op west en heb nu mijn draai gevonden op de aawijk en bevalt me goed:D
    Ik zet de Mga bloks van Jaimy in de vaatwasser op het korste programma en dan een tabletje erbij.

================================================

Jewe...........Wat leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad,en hahaha wat een leuke foto,maar ik denk dat ik daar zelf ook zo had gestaan,we zijn er nog nooit geweest,wil snel een keertje gaan.

==============================================

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ann: Spannend meid, hopelijk is alles goed. Wel balen he dat het niet op 1 dag kan...

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: Wat leuk voor Noel dat hij bij een vriendje gaat spelen.
    Leuk hoor schoolreisje, wel aardig van je dat je de klas gaat poetsen ;)

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ja alle moeders helpen meestal allemaal mee,maar dat is an al het speelgoed maar goed de klas kon ook wel een beurt gebruiken :D

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Caruli, Hoe was je echo? Was alles goed?

Het dakkapel staat er voor de helft op, morgen gaan ze weer verder en tot nu toe lijkt daar alles goed mee te gaan. De trap wordt een ander verhaal, die moet er uit gesloopt worden anders kunnen ze de leiding niet vervangen. Ik kan dus ook nog steeds niet koken en douchen. Heb nu van m'n ouders een klein campinggasstelletje te leen waar ik nu op kan koken met 2 pitjes...wat een gekluns haha

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Noel is gisteren op schoolreisje geweest,en heeft het erg leuk gehad..........ik was gisteren helemaal op van 10 uur werken blehhhhhhhh,donderdag nog zo'n lange dag en dinsdag ook en dan beginnen de gewone uren weer,en dan ben ik een heel eind met het extra werk en dan bij noel op school is het dan ook wel klaar hoop ik:D.
    Net alles thuis al af en dan vanmiddag zitten we thuis,noel mag niemand mee nemen en mag ook naar niemand toe,hij was gisteren echt heel stout bij mijn moeder en heeft mijn moeder zelfs met een vreselijk woord uitgescholden,hij weet zelf niet eens wat het betekent,maar hij zal wel weten dat dit niet mag en heeft hier dus ook straf voorgekregen,en ik heb hem duidelijk weer uit gelegd als hij met vriendjes wil spelen dat hij lief moet zijn,dus hopelijk dringt dat door,want mijn moeder stond gisteren gewoon bij mij te huilen,en zo kan ik haar niet meer op laten passen dat gaat gewoon echt niet meer werken,en dan moet ik dus gaan stoppen met werken,dus heb hem ook verteld dat we dan geen leuke dingen meer kunnen doen.

Jewe..........Jeetje wat vervelend zeg dat je zo moet koken,en dat de trap er ook uit moet,hopelijk is alles snel gemaakt meid

15. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    Hoi dames,

Hier echo gehad en helaas slecht nieuws. Het hartje blijkt niet te kloppen en ik had een paar uur voor de echo ook al bloedverlies, dus de stemming was bij mij al behoorlijk omgeslagen... voelde het toen eigenlijk wel aankomen.
    Dus weer missed abortion, tweede keer in 3 maanden tijd... echt zo zuur.
    Baal ook gewoon dat m'n lijf me twee keer zo in de steek laat, terwijl mijn eerste zwangerschap zo super ging.
    Ik heb een curettage gepland staan voor dinsdag a.s. Van te voren nog een laatste echo, omdat ze nog een laatste keer wil checken.

Hopelijk snel goed babynieuws, Nalia al zover..? Ananasharten etc., tja baat het niet.... maar ik geloof er niet in, haha.

Patrieske, jij klinkt ook als een bezige bij, poetsen op school, help!! krijg mezelf er vaak in mijn eigen huis nog niet eens toegezet om alles goed bij te houden, zoals nu zit ik weer achter ZP tijdens slaapje van mijn dochter, ipv aan de poets;)
    Lijkt me heftig als je kind ook inneens woorden in de mond neemt waar je van schrikt, maar je houdt het helaas niet tegen... kan me het nu nog niet voorstellen, maar ja mijn meisje zal ook groter worden...
    Aawijk is leuk en lekker rustig om te wonen toch? Ben daar niet zo bekend, een nichtje van me heeft ooit in die flat daar gewoond (maassingel ?!)

carulli, hoe was jouw echo? of heb ik er overheen gelezen??

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ann

Jeetje meid wat een verschrikkelijk nieuws,ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen voor een dinsdag en een hele dikke knuf geven........echt heel moeilijk om dat weer mee te maken.

Ow ik vind poetsen gelukkig helemaal niet zo erg,maar ik ben dan ook wel een poetsgek hahaha.
    Ja die ken ik zeker daar kijk ik recht op :D

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ann, wat erg! En dat voor de tweede keer in zo'n korte tijd... Heel veel sterkte!
    Patrieske, als jij zo van poetsen houdt, mag je dat hier ook wel komen doen hoor :D

Dames: ik heb net een afspraak bij de tattooshop gemaakt!!! Ik wil al zeker 7 jaar een cherry blossom op mijn voet en nu heb ik eindelijk een afspraak gemaakt :) Volgende week zaterdag om 14:00 uur... Er Had iemand afgebeld, dus ze hadden een gaatje... de rest van de agenda stond voor de komende 2 maanden vol, dus ik heb nog mazzel gehad ook!!

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ann, Wat erg voor jullie. En dan ook nog 2x in zo'n korte tijd. Vreselijk. Sterkte a.s dinsdag.

@Ellen, 1ste tatoo? Spannend hoor.

@Patries, Gek op poetsen? Ik heb er geen bezwaar tegen als je mijn huis ook wil doen hoor ;)

@Nalia, Alles ok?

19. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    hai dames,

thanks voor de steun!
    Dacht gisteravond dat de bloedingen op gang kwamen, buiksteken en zo rond etenstijd wat bloedverlies, maar is weer gestopt. Hele nacht geen bloedverlies en nu wel wat buikkramp.

Heb mijn dochter naar kdv gebracht net, zodat ik vandaag zelf wat afleiding kan zoeken en evt. ff op bed kan gaan liggen als ik echt buikpijn krijg.
    Het is hier alleen wel stil in huis zonder kleintje.
    Ze moest trouwens net voor het eerst huilen bij afscheid kdv, dat zit me dan toch dwars, zeker omdat ik niet ga werken nu maar gewoon thuis ben. Alsof ik haar daar heb 'gedumpt'... weet wel dat ze nu wrs gewoon al lekker aan het spelen is, maar ben daar echt een muts in.

tattoo!! spannend. Slimme plek ook op je voet. Ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een keltisch zonnetje net boven mijn lies laten zetten, toen was ik 18jr ongeveer en nog strak... inmiddels combi van spekbuik en zwangerschapstriae maakt een flubberbuik met zonnetje (gelukkig ziet niemand het, haha)

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gisteren was noel toch ineens ziek,buikpijn,keelpijnecht zielig om hem zo te zien,heb hem een zetpilletje gegeven en hij is toen in slaap gevallen,en vanochtend was het toch allemaal weg,gelukkig maar:D
    Nou ik hoefde vanochtend niet op school te poetsen,dat viel dan weer mee;),dus straks alleen naar mijn eigen werk en daar moet ik om half 2 meteen even de vaart erin gooien want 2 havo klassers komen met hun ouders langs,het is voor het eerst dat we havo klassers krijgen,we zijn een speciaal onderwijs en gaan voor het eerst havo klassen draaien,wel goed voor die kinderen als ze een hoger niveau aankunnen dat die kans er ook is.
    En dan morgen naar het zkh met noel,hoop zo dat het niets is

ann............wat vervelend dat het niet heeft doorgezet,anders hoede je niet gecurriteerd te worden toch,tenminste als alles schoon is dan.
    Ik denk zelf dat die kleintjes meer voelen dat wij denken en dat ze daarom misschien huilde,maar ik snap jou gevoel wel hoor,en je dumpt haar niet,waarschijnlijk heeft ze het nu heel erg naar haar zin,anders hadden ze wel gebeld.

=============================================

jewe............ow hahaha,nou als ik de tijd had,had ik er gene problemen mee hoor,ik doe het ook wel eens bij vriendinnen om te helpen,net zoals een juf van de school waar ik werk,ze loopt nu op het einde van haar zw en heeft haar familie allemaal in limburg wonen en zijn net verhuist naar ene nieuw huis,heb haar ook gezegd als ze mij nodig heeft even bellen en ik kom haar helpen,dat vind ik helemaal niet erg:D,zolang er geen misbruik van word gemaakt,want die heb je er ook weleens tussen:$

ellen27.........hahah jij ook al:D
    Ow wat spannend een tattoo en dan heeft het zo moeten zijn ,dat het gaatje vrij kwam en jij ook kon,wel een foto he als die klaar is:D

Deel Deze Pagina