Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hey dames,

Hier is alles goed, onze zoon Dayn is 21-6 geboren keigezond en groeit als kool. Vraagt wel enorm veel naar zn melk.. Heb nu ook te weinig om het bij te houden. Dus kolven om weer goed op gang te komen en bijvoeding..
    Mama is best wel fit haha heb mn oude broeken weer aan en zelfs mn oude figuur bijna terug na 12 dagen..

Toen Dayn 9 dagen was stonden we stomverbaasd te kijken (kraamzorg, mn vriend en ik) hij lag op zijn buik en draaide zich om naar zijn rug.. Wij dachten toevalstreffer.. maar nee hoor hij deed het 2 dagen later nog eens. Ik leg hem ook op zn rug in zn bedje en later lig hij dan op zijn zij.. Dus is een snelle hihi :D

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Gefeliciteerd met jullie zoon. Had het in het andere topic al gedaan, maar doe het hier gewoon nog een keer:D
    Zo dat is een snelle zeg. Knap hoor.

Hoe spreek je zijn naam uit?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Nalia: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dayn :D :D

Ellen: Mooie tattoo meid ;)

4. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    nalia, gefeliciteerd!! klinkt als een snelle jongen zeg!! geniet ervan:D:D:D

noami, back to school; leuk/spannend en inderdaad druk!! Ik zou het zelf denk ik niet meer trekken nu terug in de schoolbanken, respect!

Mooie tattoo, ellen! was de pijn een beetje te doen op je voet/enkel, lijkt me best pijnlijke plek voor een tattoo...

5. Nalia

Nalia Actief lid

29 okt 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    edit.. hij draaide zich de volgende dag alweer om..

@ ellen mooie tattoo :)

@ jewe je spreekt t uit als deen..

6. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Nalia, gefeliciteerd met de geboorte van Dayn! Wat kun jij snel in je oude broeken zeg, respect!
    Ann, de pijn viel 100% mee. Ik had verwacht dat het echt ontzettend pijnlijk zou zijn, maar het deed eigenlijk helemaal geen pijn... Meevaller :)

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.
    Even snel een ego bericht.

Mitch is sinds woensdag opgenomen in het zh.
    Hij at al 2 weken niet en is erg verzwakt. Straks gaan ze een sonde aanbrengen en moet hij aansterken en weer gaan eten voordat we weer naar huis mogen.. Dus het kan even duren.
    Heb weinig tijd voor de pc, zit hier in de ouder kamer....
    Dus dan weten jullie dat.

Hopelijk tot snel weer.

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Caruli, Ach nee meis wt sneu voor jullie knul. Hopelijk voeld hij zich snel weer beter. Knuffel voor Mitch.

Vandaag weer thuis gekomen van vakantie. Het was heerlijk. We hadden goed weer, het park was leuk en Tygo heeft het naar zijn zin gehad dat is natuurlijk het belangrijkste. Nu nog 1 weekej thuis vakantie. Gaan we nog wat dag tochtjes maken. Heb nog kaartjes van de Efteling liggen dus dat gaat goed komen.

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai allemaal

Mijn pc was zwaar gecrasht en heb hem nu pas weer terug:x,alle gegevens weg,gelukkig mijn allerbelangrijkste dingen en mijn foto's stonden op de D schijf en die heb ik gelukkig nog,hij was eigenlijk al na 1 week gemaakt en ze wilden mijn USB -stick leegmaken en de software daar ook op gaan zetten en zat dat virus dus ook op mijn stick,tenminste dat denken ze,en crashte mijn pc dat de schijf echt helemaal weg was,gelukkig niet de D -schijf maar moest hij dus weer weg:$.
    Maar nu heb ik hem weer terug gelukkig,maar ik moet wel wennen want ze hebben er nu Windows 7 opgezet en ik had nog lekker ouderwets de XP ,dus moet nog overal in wennen en vooral ook leren hahaha.

Verder zijn we intussen met noel naar de KNO arts geweest,en daar was alles goed,die arts is er wel van overtuigd dat het dus aan zijn tanden kan liggen,maar goed nog 2 augustus naar de oog arts en dan horen we het wel verder.

Vandaag heeft Noel vakantie gekregen en ik moet nog 1 week werken en dan heb ik ook heerlijk 5 weken vrij:D

Ik ga nog even wat proberen te reageren.................

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli............Jeetje meid,ik schrik van je berichtje,ik wens jullie heel veel sterkte en vooral beterschap voor je manneke,en hopelijk is hij snel weer thuis.

Je vroeg mij toen,welke naden van Noel dicht zaten en dat waren de voorste naden en de zijn aden de achterste was nog open dus de cranio schedel of te wel wig schedel genoemd,zijn fontanel was ook bijna dicht.

===================================================

Jewe.........Fijn dat jullie vakantie zo leuk is geweest,en nog veel plezier met de rest van jullie vakantie:D

================================================

ellen 27...........echt ene hele mooie tattoo zeg.

==============================================

Nalia............Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.
    En jeetje wat een snelle zeg:D

==============================================

11. Ann

Ann Actief lid

11 aug 2010
    158
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Noord Brabant
    carulli,
    Wat heftig dat je zoontje in het zh ligt, wat zul je je rot voelen... wens je heel veel sterkte en kracht!

Hier echo gisteren was helemaal goed, dus durf het nu echt hardop te zeggen, ben zwanger!!!!
    Ben wel een week teruggezet, maar ja ... was zo blij met het kloppende hartje!!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Ann, Wat fijn om te horen dat de echo goed was. Wat een klein wondertje.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd weer met de goede echo :D

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Caruli, Hoe gaat het nu met Mitch? Gaat het al weer wat beter met hem?

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    ann.............wat geweldig nieuws toch,dan maar 1 weekje terug toch :D

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: Bij Mitch zat zijn kleine fontanel dicht en zijn voorhoofdnaden. Een milde wiggeschedel maar gelukkig geen operatie nodig.

Hier gaat het redelijk, vanmorgen leek hij wat beter en is hij 2uur wakker geweest!
    Nu even kijken of het beter blijft gaan.
    Morgen weer artsgesprek.

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli........

Gelukkig dat hij geen operatie nodig heeft........maar hij moet wel onder controle blijven toch?

Nou gelukkig gaat het iets beterder.........ik zal voor jullie duimen......

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Gelukkig dat het weer wat beter gaat met hem. Wat was de reden dat hij niet wilde eten? Was hij ziek of wilde hij gewoon niet eten?

Gisteren hebben we een hele gave buitenkeuken gekocht. Wilde we al heel lang en nu dus toch maar gedaan. Dus vanavond eten we buiten...

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    jewe...........

ow mooi zeg een buiten keuken,dat vind ik ook echt heel mooi :D
    Misschien als we ooit een prijsje winnen hahaha

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: Ze weten nog niet waarom hij niet eet. Waarschijnlijk toch niet lekker geweest en daardoor niet kunnen eten en op den duur verzwak je en kun je niet eten en zo blijf je in een spiraal zitten.
    Willen eten is geen sprake van, normaal eet hij heel goed en veel en ineens helemaal niks meer.
    Nu willen ze hem op krachten brengen door veel calorien naar binnen te geven en dan hopen ze dat hij de kracht heeft om weer zelf te eten.

Deel Deze Pagina