carulli, nogmaals sterkte! patrieske, ja ben een week teruggezet dus mijn banner klopt ook niet helemaal maarja,... ben allang blij dat het goed zit. Bij 12 weken nog een echo en de gyn. zei ook dat ie dan pas echt de termijn wil bepalen en uitrekendatum, voor het zelfde geld wordt ik weer vooruit gezet tegen die tijd. We zien het wel. leuk! buitenkeuken
@ Caruli, heel veel sterkte voor jullie dikke knufff.. Vanmiddag met Dayn naar de huisarts, hij heb volgens mij verborgen reflux. Hij heeft alle symptomen, op het spugen na en slaapt alleen als ik hem een poos niet platlig. Het enige wat een beetje werkt is de maxi cosi.. Ik had het al aangegeven in de eerste dagen maar volgens de kraamzorg kon het absoluut niet want hij spuugde niet. Ben eens heel goed op gaan letten en er komt wel vaak melk omhoog, alleen slikt hij het weer door. Heb nu even genoeg rust om weer te spammen was elke dag de hele dag met hem in de weer. ik kan zo'n kleintje tog niet laten huilen en zeker niet als hij pijn heb. En mensen maar zeggen: "ze weten het snel genoeg hoor als je rent niet op reageren" Blegh!!!
@Nalia, En wat zei de huisarts? @caruli, Hoe gaat het nu met Mitchell? Vandaag lekker gewinkeld in Wijnechem vlakbij Antwerpen. Daar is het altijd 1 maand lang Solden, dus wij hebben weer goed geshopt. Eigelijk is bijna alles voor die kleine drakendonder. Morgen gaan we lekker naar de Efteling, heb nog kaartjes liggen die ik toen gekocht heb met die aktie van de ah. We zouden eigelijk woensdag gaan maar de weersvoorspellingen waren wat minder dus dan morgen nog maar even lekker gaan.
Ben gelukkig serieus genomen, heb wel vaker gelezen dat er pas na maanden mensen doorgestuurd werden. De huisarts heeft hem niet onderzocht, maar wel doorverwezen naar een kinderarts. Heb nu een wipstoeltje gekregen dat je ook helemaal plat kan leggen, dus daar leg ik hem dan een half uur op na de voeding en dan in zijn bedje, en dan gaat het goed. snachts gaat het zoiezo wel goed hij slaapt snachts nog bij ons en daar staat het al redelijk schuin. Hij slaapt tussen de 5 en half en 7 en half uur door snachts nadeel mn vriend en ik profiteren van die tijd om ook ff tijd samen te hebben, dus nog slaap tekort haha.
Hai Niet veel te melden,heb het erg druk gehad met de schoonmaak op de scholen,ben vandaag nog naar een andere school gegaan,en daar is het ook bijna af,maar voor nu heb ik heerlijk bijna 6 weken vakantie,tussendoor zal ik nog opgeroepen worden omdat ze aan het verbouwen zijn. Vanochtend wel met de jongens een hoop spelletjes en speelgoed gaan halen,net of ze nog niks hadden,maar met die regen is het ook moeilijk om ze te blijven vermaken.............Mart was wel eerder thuis dus die is met hun naar Avonturenland en daar zijn ze nu nog Gisteren met collega's wel heerlijk wezen uiteten,jammie ben wel 3 kilo aangekomen hahaha. ================================================ nalia...........Wat vervelend dat jullie manneke zo spuugt, heb je ook al andere voeding geprobeerd, en johannes broodpitmeel om door de voeding te mengen, onze noel had het ook heel erg, maar ze opereren niet vlug, dus heb ik die tips gekregen en tussen door laten boeren wel een keer of 4 tijdens het flesje, en ik had zo'n speciale fles ik weet zo niet meer hoe die heet maar ze verkopen hem alleen maar bij prental en die is echt heel goed ,wel een heel bouwpakket maar zeker dat het waard is, het zijn maar wat tips ,mochten ze niets doen. Wanneer kan je terecht bij de kinderarts? En ja laat die mensen maar lullen meid, tegen mij werd gezegd dat je ze de eerste 6 maanden echt niet kan verwennen,en je kindje niet laten huilen omdat ie pijn heeft,heb zelf maar eens het zuur,dat noem ik niet eens verwennen of wel dan =============================================== Jewe.........Dat is altijd he,alles voor de kleine hahha ik herken het Nu het weer is vandaag ook niks,ik hoop dat jullie toch een leuke dag hebben gehad =============================================== ann................ach meid een weekje terug of vooruit wat maakt het uit,als het maar goed blijft zitten en heerlijk blijft groeien dat is het belangrijkste toch Hoe voel je je? ================================================ Caruli...........Hoe is het met je manneke?
patrieske, hij spuugt zo goed als niet. alleen zo'n last van het zuur. Ik kan 4 augustus terecht tis ook vakantie tijd.. Ik laat hem alleen maar huilen als hij jengelt van de moeheid ben ik vdaag achter gekomen.. Gaat hij na 10 min door isser iets. Licht ook aan izijn huiltje hoor.
Zo wat een lekker weer vandaag he? Weet niet meer precies wie er nu in Uden woonde? Maar daar ben ik vandaag geweest bij die Living4all op de woonboulevard.
Nailia........ Jeetje wel vervelend dat je zolang moet wachten, ik snap dat het vakantie is maar toch bij zo'n kleintje he. heb je wel al iets gekregen tegen het zuur,of kan je dat alleen maar bij de ka krijgen?
@ jewe ik woon in uden hihi, was het leuk? @ patries, nee niks gekregen, maar wipstoeltje scheelt al heel veel. Hij is vdaag lekker aan het bijslapen . Best wel stil hoor nu hijn iet zo veel meer huilt..
@Nalia, ja was leuk hoor vind dat altijd een hele leuke zaak. We wilden eigelijk ook nog naar het winkelcentrum gaan, maar daar hadden we geen tijd meer voor. Is erg gezellig daar met al die terrasjes en leuke winkels. @Caruli, Hoe gaat het nu met Mitchell? Is hij alweer wat opgeknapt? Hier is de vakantie weer voorbij. Morgen weer werken. En nog gelijk 3 dagen achter elkaar ook. Normaal ben ik op dinsdag vrij maar nu een dag geruild zodat ik vrijdag vrij ben want dan moet ik naar een bruiloft. De vakantie is echt voorbij gevlogen. Gelukkig gaan we in November ook nog 2 weekjes lekker naar Curacao. Heb er nu al zin in.
Hai Pffff die vieze smaak in mijn mond is nog steeds niet weg bleh,bleh, ik had de ha al terug gebeld en die zei ook dat helaas van pijnboom pitten die vieze smaak wel dik 2 maanden kan aanhouden, echt verschrikkelijk zeg, straks maar flink even wat kauwgom inslaan. Straks even een vriendje van noel bellen ,tenminste als mijn moeder wil oppassen op Jaimy dat we naar de film gaan, er draait een nieuwe cars film die wil hij graag zien,en het is echt bagger weer dus we moeten wat he, we hebben al een abonnement bij avonturenland genomen,want daar zullen we nu wel veel zitten, ze hebben het daar goed naar de zin en het is overdekt ================================================== Jewe..........jeetje jou vakantie is al om, jammer maar goed je mist niet veel met dit weer. en dat is beter dat je naar curaƧao gaat =============================================== Nalia..........fijn dat hij er nu niet zo veel last van heeft en dat hij wat kan bijslapen
@nalia, vervelend die verborgen reflux, wel super dat een wipstoel goed helpt. Is zo zielig om die kleine hummeltjes te zien pijnlijden, kan ik echt niet tegen. Verder al een beetje aan het ontzwangeren en genieten van de kraamweken? Hier niet veel te melden, met de zwangerschap lijkt alles goed te gaan, maak me gewoon wel zorgen omdat het zo raar is begonnen, zou hte liefst iedere dag wel bevestiging willen dat het hartje nog klopt, maar ja... over 1,5 week week echo....
@Ann, Duurt lang dan he 1,5 week. Probeer er niet te veel aan te denken (is waarschijnlijk nutteloos advies haha) Ga leuke dingen doen, of probeer er iig tijd voor vrij te maken.. Gaat de tijd misschien wat sneller.. Genieten doe ik nu zeker. Hij is zo snel met alles, hoofdje optillen, lachen doet hij ook al. Zo mooi als hij je aankijkt en naar je lacht .. Nog steeds erg last van (ont)zwangerschapsdementie haha. En kan nog super emotioneel reageren jank nog om tekenfilms whahaha. Ik heb wel heel veel geluk moet ik zeggen, mijn buik heeft niks geleden en hoef nog maar 3 kilo, en dan zit ik op mn gewicht voor de zwangerschap
Zo het was echt sensatie vandaag op de woonboulevard in Breda. Gewapende personen die geschoten hadden op de politie en die waren gevlucht. 1 was er opgepakt op de hoek van de woonboulevard en er werd gewaarschuwd dat er nog 3 zouden zijn. Dat alleen was al niet zo prettig en toen mochten we ook nog niet naar onze auto's...Was wel even sensatie.
@jewe: jeetje dat is schrikken geweest! verder niet echt bijgelezen sorry! heb het even giga druk gehad met werk en isabel, ze heeft 2 dagen koorts gehad en had heeeel veel pijn (tandje) hier gaat alles gelukkig verder helemaal prima!
meiden wat is het stil hier!!!! hier een leuk nieuwtje: ik ben weer zwanger net positief getest, was nl al een week overtijd hihi.
wat leuk naomi gefeliciteerd. hopelijk kun je er lekker van genieten met de kleine isabel er bij. en hopelijk gaat alles goed.