@caruli: suc6 bij de gyn! hopelijk is alles gewoon goed! @jewe: jeetje meid wat een ***nieuws!!!! hopelijk is er nog wat aan te doen! dikke knuffel meid! hier gaat de zwangerschap gelukkig tot nu toe allemaal goed! heb een heel klein beetje bloedverlies gehad 2 weken geleden en toen echo gehad en die was perfect, we zagen een vlekje met kloppend hartje hihi. een week geleden weer een echo gehad (stond al gepland) en ook die was helemaal goed! nu dus helemaal gelukkig en lekker aan het genieten hihi.
Naomi: Super dat de echo's goed zijn, nu idd proberen te genieten. Gaat alles ook goed met je meissie? Minnieme: Bedoel je mij of alles goed gaat?
Morgen krijgt ze een MRI scan en donderdag nog een soort scan waarvoor ze een of ander radioactief spul voor moet drinken. En dan krijgt ze maandag te horen of ze nog te opereren is.
Jewe, O lees het nu pas.. Wat een Klote!! Snap dat je dr ff doorheen zit. Veel succes vandaag met de MRI.. Mijn duimen draaien dat ze nog iets voor dr kunnen doen! Naomi, Idd lekker genieten nu dan! Caruli, Ja die was voor jou.. Had de pagina nog niet ververst, dus zag alle nieuwe berichten niet....
Jewe..............Heel veel succes meid met je moeder en ik steek hier een kaarsje aan voor een goede uitslag voor maandag, verschrikkelijk is dat wachten.
Niet zo goed. Er zit een behoorlijke tumor in de darmen en de lympfklieren achter in de rug zijn opgezet wat betekend dat die ook aangetast zijn. In eerste instantie zou ze een lang voor traject krijgen van 8 weken bestralen en chemo en dan opereren. Maar nu willen ze a.s vrijdag eerst toch een PET scan maken om te kijken of er in de lympfen geen actieve kankercellen zitten want dan wordt het een minder positief verhaal als dat het al was. Dan gaat ze geen bestraling meer krijgen maar alleen een zware chemo en een operatie als de chemo aanslaat. Maandag krijgen we de uitslag van die PEt scan dus we mogen weer een heel weekend in spanning zitten.
Jewe, Jeetje meid wat kl*te! Heel veel sterkte voor t weekend! Hier: Lam, lam en nog eens lam. En MOET vandaag de hele hut van onder tot boven gepoetst hebben. Hopen dus dat Uk n beetje optijd wakker wordt. Jammer voor de buren, maar om 8u sta ik met de stofzuiger in mn handen
Jewe: jeetje zeg... Wat een spanningen allemaal. Hoop dat de lymfen niet aangetast zijn. Heel veel sterkte met wachten.
Jewe............Jeetje meid wat een nieuws, vind het heel erg voor jullie en wil jullie dan ook heel veel sterkte wensen,en ik duim voor jullie voor een goede uitslag , in ieder geval dat ze haar kunnen helpen, want dat ze die verschrikkelijke ziekte heeft staat vast, maar jeetje meid dat ze nu moeten kijken of ze wel nog wat kunnen doen dat is verschrikkelijk, en heel zwaar. dikke knuf voor jullie
@jewe: jeetje meid heb er geen woorden voor... ik wil jullie heeeeeel veel sterkte wensen en hopelijk gaat het nog meevallen!!! dikke knuffel! @caruli: wauw je bent alweer over de 20 weken heen heb je de 20 weken echo al gehad?
Ja hetgeen wat ze konden zien zag er goed uit. Ik krijg nu nog 4 herhalingsecho's.. Gelukkig word dit kindje heel goed in de gaten gehouden. En tussendoor dan nog de gyn bezoekjes.
@Caruli, Fijn dat alles goed was op de 20 weken echo en dat ze de kleine extra goed in de gaten houden is extra fijn denk ik. Hoe gaat het allemaal met Mitchell? Is hij weer een beetje de oude?
carulli Fijn dat je echo goed is meid, en op naar de volgende goede echo. En Jewe vroeg het ook al hoe gaat het met je manneke?
Jewe, Hoop zo dat de uitslag goed is? Hoe laat weet je meer? Succes! Caruli, Idd op naar de volgende goede echo!
Goedemorgen meiden Volgende week dinsdag is de volgende GUO. Met Mitchell gaat het op zich goed, hij eet en drinkt nog niet als daarvoor maar goed hij doet het in ieder geval weer. Volgende maand moet hij weer op controle komen, dus ben benieuwd hoe zijn gewicht er dan voor staat. Naomi: Wanneer heb jij weer controle? Patrieske: Hoe is het met jou en de kids? Minnieme: Hoe is het met jou en je ukkie? Nog klachten gehad van de buren vanwege het vroege poetsen? hihi
@caruli: controle heb ik pas over een week of 3 volgens mij.... maar de 16e heb ik wel nog de termijnecho kijk er erg naar uit om eindelijk een klein mensje te zien ipv een vlekje met kloppend hartje ahah.