Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: mooi buikkie hoor.

Jewe: hoe reageerde je moeder?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    We vertellen het zaterdag pas dan is ze jarig:D

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh hihi verkeerd gelezen ....

Voel je je verder wel goed?

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik merk er nog weinig van. Beetje gevoelige borsten en tegen etenstijd een beetje een weeeig gevoel verder nog nergens last van. Gelukkig!

En met jou? Gaat alles nog steeds goed? En hoe is het nu allemaal met Mitchell is die weer een beetje de oude?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou gisteren moest ik met spoed naar de ha, ik had een hele erge druk op mijn borst en dat straalde uit naar mijn arm, gelukkig niet mijn hart , je schrikt dan toch wel ,maar waarschijnlijk is mijn borstkas ontstoken of borstbeen hoe ze dat noemen en dat kan ook ineens weer weg gaan,ik moestw el even mijn urine vanochtend afgeven en dan dinsdag terug komen bij de ha, als het dan nog niet weg is krijg ik pijn bestrijding maar laten we hopen dat het gewoon weggaat.

vanmiddag heb ik een tentoonstelling van noel op school, dus die gaan we even kijken, hij gaat over superhelden en hun superhelden zijn de brandweer, zo leuk.

Jaimy huilde toen straks weer erg op de psz , hij was erg verdrietig dat ik wegging, maar mijn moeder zei dat hij erg geschrokken was van gisteren, hij bleef maar dingen vragen.

========================================

jewe..........Nou ik zat ook al vroeg in de positiemode, maar goed ik hou altijd mijn buik in en dat mocht niet meer dat scheelt wel 2 maten hahahah.
    ja ik hoop dat we wel wat fatsoenlijks terug krijgen voor de auto, maar ons kennende, ik zal het maar niet hardop zeggen, we hebben nog niets gehoord.
    Misschien leuk om een tutje te geven of om een shirtje door de ander aan te doen van jippie ik krijg een brusje, dat heb ik ook weleens gezien:D

==========================================

naomi123...........wat een buikje heb je al zeg, zwijmel helemaal weg, wat lijkt het me weer heerlijk om zwanger te zijn:D
    Ja het is balen maar goed , je doet er niets tegen:(

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: Mitchell gaat op en af.. Maar kwa ontwikkeling gaat hij nu de goede richting in :D
    Fijn dat je nog weinig klachten hebt meid ;)

Patrieske: Jee das schrikken zeg, hopelijk trekt het snel weer bij..

Hier mijn megabuik van vandaag :$

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @caruli: wauw prachtige buik!!

@patrieske: dat is even schrikken!! gelukkig niets met je hart, is toch altijd eng.

@jewe: fijn dat je je nog goed voelt!! was bij mij ook, werd alleen met 7 weken wel wat anders hahaha gelukkig met 12 weken ook alles weer weg!

hier vanmorgen het huis een beetje gedaan zover ik kon. beneden gestofzuigd dus... mn moeder deed isabel in bad en mn vader deed de trap en boven stofzuigen zo kon ik nog een wasje aanzetten en opvouwen. nu zijn mn ouders naar de stad met isabel dus lekker alleen thuis!!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Oh lekker joh even alleen thuis. Geniet er maar van ;)

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    haha dat doe ik ook :)

heb van mn zus een boek van lobbes gehad, een speelgoedboek.
    dus ben die nu aan het uitpluizen voor sinterklaas en haar verjaardag hihi. is echt goedkoop daar!!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Naomi, zie dat je tegelijk met je zus zwanger bent, dat is leuk!

@Caruli, wow mooie buik. Kan niet wachten tot hij bij mij ook weer gaat groeien en je weer die bewegingen gaat voelen.

@Patrieske, meid jeetje dat is wel schrikken idd. Hopelijk trekt het snel weg. Beterschap!
    Wij verkopen die shirtjes dus op ons werk, maar daar weten ze het niet dus kan ze niet kopen bij ons zonder mezelf te verraden.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jewe: ja klopt :) ik loop 4 weekjes voor op mn zus hihi en mn schoonzus loopt 3 weken voor op mij:p dat wordt een babyboom dus bij ons straks!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: jee idd een babyboom zeg :D. Wel leuk voor de kids later.
    Hier zit ook maar weinig verschil tussen de neefjes en nichtjes ;)

Jewe: ja dat is het leuke eraan he, buik niet in hoeven houden en dat getrappel. Ik zou daarvoor wel altijd zwanger willen zijn hihi

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wow ik zie nu net dat ik al 21000 berichten heb gepost..
    En dit is nog wel een nieuw account... Hoezo verslaafd...

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Caruli, je hebt gewoon het dubbele van mij :$ Ik dacht dat ik al een kletskous was maar jij wint :D

Heb net een shirtje gekocht met de tekst ik word grote broer. Ben benieuwd hoe snel ze het door zullen hebben haha.

15. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    #3535 MinnieMe, 14 okt 2011
    Laatst bewerkt: 14 okt 2011
    Goede morgen!!

Jewe, ooh! Spannend!!! Vind die shirts idd ook altijd heel leuk. Denk dat het hier ook zoiets word. Hoop dat t niet al te lang gaat duren :p

Naomi, WAT!! Zo was ik mss net op t einde!! Heel mooi!
    Haha heerlijk zo'n babyboom! Hier de eenige. Maar ben ook de 1na oudste van het stel, en als eerste zwanger. Wss ook de 2e ver voor n ander zwanger word. Ga er teniminste niet vanuit dat mn broer al planne heeft, en hoop stiekem dat t al zover is hier als hij terug komt uit Curaceau. (eind november)
    En de rest van de fam.. Uuuhm oudste na mij is *ff denken* 15 en n jonge.. Zie dat ook niet gebeuren in de tussentijd.. Zeker niet aangezien hij nog nooit n vriendinnetje gehad heeft :p

Caruli, Oeh!! Ben jaloers op de foto!!

Patrieske, Ai. Idd ff schrikken. Gelukkig was het niet zo heel ernstig. Hoe voel je je nu? Succes dinsdag!

Hier, heb vandaag gepland als laatste AC dag. Wist ook niet meer of ik nou afgelopen zondag, of as zondag moest stoppen, dus had m maar gewoon op as gezet, zodat we nog n week extra hebben om info te verzamelen (vriend wil eerst zekerheid over het hoe en wat tijdens t verlof). Nu merk ik dat ik dus eigelijk afgelopen zondag moest stoppen met AC... Maargoed, We weten alles wat we moeten weten, en krijg er gewoon last van.
    Vandaag werken van 11 tot 22, en verder eigelijk weinig nieuws hier....
    Bye!!

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Minnime: Ik mis denk ik iets maar wat is AC?

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou heb vannacht goed geslapen ben maar 1 keer wakker geworden had wel wat pijn maar na wat gedronken te hebben ben ik toch weer in slaap gevallen.
    Vandaag is de pijn toch wel weer hetzelfde maar goed ik weet dat het niet van mijn hart komt dus dan ben ik wel een stuk rustiger en hoop ik dat het vanzelf weg gaat.

Gisteren was mijn moeder bij mij toen ik was werken en hoorde ze noel buiten schreeuwen, wij hebben hem altijd erg goed uitgelegd dat als er vreemde mensen komen dat hij moet weg moet rennen of moet schreeuwen, dus dit gebeurde en mijn moeder kwam meteen naar buiten en daar stond een oude man met grote handschoenen aan op zijn fiets en hij had aan Noel en zijn vriendje gevraagd of ze hem geheimpjes wilde vertellen,mijn moeder is kei boos geworden en heeft heel duidelijk gemaakt als ze hem weer ziet dat hij nog niet jarig is, maar goed ik vind het dus wel een heel eng idee, we hebben de ouders met kinderen in de buurt gewaarschuwd, ik zit in dubio bel je meteen de politie of wat doe je met zoiets, misschien is het een oude man die gewoon eenzaam is of ja is er meer , ik vind het best moeilijk.

Minnie me............ik heb wel pijn, maar ik heb geen angst dat het mijn hart is dus dat scheelt een hele hoop :D

is het Ac je werk dan of je opleiding waar je mee gaat stoppen, of zit ik nu helemaal mis?

========================================

Jewe...........wat leuk meid, neem je camera mee of zorg dat je foon op scherp staat en maak meteen een foto zo leuk om die gezichten dan later terug te zien :D

======================================

Caruli............jeetje zeg jij bent wel erg verslaafd hahahah.
    En wat een prachtige buikfoto zeg :D
    en ik lees dat Mitchel het heel goed doet :D

======================================

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Misschien bedoelt ze anticonceptie?
    Ik kon her ook niet zo goed volgen...

Jewe: leuk zo'n shirtje :D

Patrieske: iew ik zou het ook eng vinden. Het signalement van de man opschrijven en mocht je hem nog eens zien in de buurt van kids dan zou ik wel de politie bellen hoor. Beter n keer (hopelijk) voor niks dan te laat he.

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik denk ook dat ze anticonceptie bedoelt ;)

@minnieme: hopelijk is het snel raak!!
    hihi en zo groot vind ik mn buik toch echt nog niet:p

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Net traphekjes gehangen. Tygo heeft nooit naar de trap omgekeken maar sinds hij de klinken open kan doen is de trap ook iets spannends geworden. Opa heeft ze samen met Tygo opgehangen. Haha! Tygo heeft heel de tijd: ZO! Oooopaaa geroepen, je lacht je rot.

Anticonceptie dat zou het kunnen zijn idd. BlonT! haha.

Deel Deze Pagina