Hai Nou druk weekend achter de boeg, en mijn schoonmoeder is erg ziek, ze gaan morgen weer naar de ha met haar maar ik denk zelf dat ze een tia heeft gehad maar Mart zijn zusters hadden dit al gezegd bij de ha en die zei dat het niet kon, maar ik vind het echt dat het daar op lijkt en ik snap niet dat hij haar niet heeft doorgestuurd, maar hopelijk doet ie dat morgen wel. ========================================== Caruli........Je hebt helemaal gelijk!!!!
@patrieske: waarom kan dat niet volgens de ha?? erg vreemd dat hij dat zo zegt.... hopelijk valt het mee en knapt ze snel op!
nou dat vond ik dus ook, hoe kan hij dit uitsluiten zonder dat er onderzoeken zijn gedaan, ja er is bloed geprikt en foto's van haar longen gemaakt, maar haar mondhoek hangt helemaal scheef en vanochtend kon ze niet eens meer bijna lopen, mart is net geweest en ze is wel weer goed bij maar ik vind het helemaal niets mijn gevoel zegt dat ze gewoon naar het zkh moet, maar ik mag van Mart niks zeggen tegen zijn zusters, want dan vinden ze mij een bemoeial, maar goed ik heb er echt een heel naar gevoel bij, en Noel was meegeweest en is er onderste boven van, en wat betreft die ha, ik ben het helemaal met jullie eens, want een tia kan je niet zo uitlsuiten, daar moet onderzoek na gedaan worden!!!
jeetje wat vreemd!!! als iemand zulke symptomen heeft lijkt het mij niet meer dan normaal dat er GOED wordt onderzocht of het geen tia of iets dergelijks is geweest.... gelukkig is ze weer goed bij! balen dat je er niets van mag zeggen, vooral omdat je er geen goed gevoel bij hebt. hopelijk komt het allemaal goed! aaaah zielig voor Noël dat hij er zo van ondersteboven is.!
Patrieske: jeetje zeg. Ik zou echt verder onderzoek eisen hoor! Zo kan t toch niet verder? naomi: hoe is het met jou? Wanneer heb je weer controle? Nog 'n paar weken en je krijgt de 20wk echo Minnie? Wat bedoelde je nou met ac? Jewe: al kwaaltjes? Hoe vonden je ouders de verrassing?
@caruli: het gaat wel, mn bekken blijven heel pijnlijk maar het scheelt wel nu ik in de ziektewet zit! morgen weer naar de fysio ben benieuwd. 2 november hebben we weer controle en 15 november 20 weken echo op de verjaardag van mn man vind dat wel erg leuk!! kan niet wachten hihih.
@Naomi, Leuk 20 weken echo op de verjaardag van je man. Zijn dag kan dan niet meer stuk. @Caruli, Ze was er helemaal van ondersteboven van. Ze moest huilen zo blij was ze. Ze zei meteen nu moeten we er helemaal voor gaan want ik wil die kleine zien opgroeien.
@jewe: oww wat een mooie reactie van je moeder!!!! hihi ja als de echo goed is kan zijn dag niet meer stuk nee hihih. vieren ze verjaardag daarna gelijk dus dan kunnen we gelijk aan iedereen vertellen wat het is
Naomi: leuk kado voor je man. Hopelijk is alles goed met jullie "knul" Jewe: wat een lieve, mooie reactie van je ma zeg. Wij hebben dinsdag weer controle gyn en 8 nov weer 'n hersenscreening. Begint dan echt spannend te worden.
Hihi dat idee heb ik van wel. Maar t kan net zo goed een meid zijn he Bij mijn eigen heb ik t altijd wel goed gehad. Wat dacht je gevoel als eerst? Meestal is dat dan goed he.
Sorry, T weekend is hier altijd vollop fam. time, en werken. Dus altijd weinig tijd om te spieken / reageren.. AC bedoel ik idd anticonceptie hihi.. Sorry... Patrieske, Goede reactie van je moeder! Lastig wat je moet doen dan. Wat zeggen andere ouders bij jou in de buurd? En idd, als jullie het niet vertrouwens gewoon eisen dat ze er naar kijken. Je betaald je niet voor jan l*l blauw aan ziekfonds! Jewe, Wauw, Idd mooie reactie! Naomi, Ben benieuwd. Idd wel een toffe dag voor de 20W echo! Eerste ingeving, Ik heb altijd gedagd dat Uk n jongetje zou worden. En kijk hier... Een pracht prinsesje Hier, Vrijdag toch maar al gestopt met AntiConceptie P) Had sins woensdag al wat flinke krampen / steken af en toe. Normaal word ik altijd de zelfde dag of de dag erna nog ongesteld, maar tot nu toe nog niks. Wel sins gister n wat pijnlijke rechter borst erbij. De steken / krampen zijn iets minder vaak, maar wel heftiger. Dus wat dit nou weer is???? Naja, we zien t wel.
Hai Nou Mart belde mij net op, de ha was bij zijn moeder geweest en die heeft een ambulance gebeld zo slecht was ze er aan toe, ze schijnt volgens de ha een zware longontsteking te hebben, maar ik denk zelf dat er meer is, Mart zijn zus is mee naar het zkh en we horen straks meer. ========================================== Minnieme..........Nou er letten meer ouders nu ook op, ook op elkaars kinderen, dat is wel een fijne gedachte. ik wist wel dat er meer was, want je ziet dat nu wel dat ze met een ambulance is opgehaald. nou wie weet misschien toch snel zwanger =======================================