Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: jee heftig hoor. Hopelijk word ze nu goed onderzocht.
    Is er al meer bekend?

Jewe: hoe is het nu met jou moeder?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Rustweek is weer voorbij morgen krijgt ze weer heel de dag chemo in het ziekenhuis via infuus. Daar zal ze denk ik wel weer ziek van worden.

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Patrieske, heftig! Hoop zo voor jullie dat je gevoel fout is, en dat het idd een longontsteking is.

Jewe, ook heftig. Succes en beterschap voor je moeder!

Hier, nog steeds geen duiveltjes. Begin m nu wel n beetje te knijpen. Ben min 2 dage over tijd, en kan er altijd zowat de klok op gelijk zetten. 6 / 6:30 uur na dat de ring eruit is heb ik normaal 'feest'. Krampen zijn trouwens wel sins vanmiddag weg... nu alleen nog n ligte drukkend gevoel in mn onderbuik, wat anders ook onbekend is... t zal toch niet.......?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: jee word dan weer een heftige dag..

Minnieme: kan je al zwanger zijn als je vrijdag pas gestopt bent met ac?

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caruli, dan zou ik dus door de anticonseptie heen zwanger zijn geworden. Wat goed zou kunnen, aangezien ik de laatste maanden wel meer het gevoel heb dat hij alleen nog maar werkte om mn menstruatie regelmatig te houden, en verder niet veel deed. Heb volgens mij gewoon n eisprong gehad steeds. Voelde m, en de verandering van afscheiding (sorry) verwees er ook naar. Maar ik ben vanochtend ongesteld geworden. Waar ik stiekem toch wel erg blij mee ben. Weet ik iig waar ik aan toe ben, en kan ik beginnen met tellen ;)

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou Mart is gisteren dus geweest en ze moet eerst op krachten komen van de longontsteking ze is echt heel zwak en dan gaat de neuroloog verder met onderzoeken, ik denk dat dat deze week nog wel gebeurt, ik moet daalijk toch in het zkh zijn dus dan ga ik meteen even langs.

==========================================

minnie me.........nou dan ben je nu ongesteld geworden en kunnen jullie er voor gaan:D

=========================================

jewe..........Veel sterkte met jullie mam.

=========================================

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Minnieme: Fijn dat je ongi bent geworden, kun je er vanaf nu voor gaan :D

Patrieske: Ben benieuwd of er verder nog iets uitkomt of dat het blijft bij de longontsteking.
    Hopelijk sterkt ze snel aan.

Jewe: Sterkte en succes voor je moeder.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    dat hoop ik ook Caruli

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    De chemo gister was haar mee gevallen maar vandaag was ze echt ziek. Ook de zenuwpijn is heel erg ze kan gewoon niks vasthouden. Daarstraks moest ik zelfs haar haren even kammen omdat ze de borstel gewoon niet vast kon houden. Pff dat is wel even slikken hoor.

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: Jee dat lijkt me idd ook wel heel moeilijk.. Dikke knuffel meid!

Hier even snel een berichtje van vanmiddag.
    We zijn eind van de middag met Mitch naar t zh geweest.
    Hij is sinds het weekend niet lekker en eet nu sinds 1wk niks meer..:( En aangezien we bang zijn voor hetgeen wat 3mnd geleden gebeurd is wilde de arts mitch zien.
    Mitch zijn vel is al wat losser maar nog niet uitgedroogd. Wel is hij nu 700gram afgevallen. Hij heeft een middenoorontsteking en een luchtweginfectie. Hij blijft koorts houden ondanks zetpillen. Nu heeft ie een flinke AB kuur gekregen en hopelijk voelt ie zich snel wat beter en gaat hij weer eten... Anders kan t weer een zh opname worden...
    Vrijdagmiddag moet ik de arts weer bellen om te overleggen hoe het dan gaat met Mitch...

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ach meis. Arme Mitchell hopelijk slaat de AB kuur aan en hij niet weer in het ziekehuis hoeft te worden opgenomen. Je krijgt ht wel voor je kiezen he?

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ach eerlijk gezegd klaag ik niet graag en vaak, Maar moet eerlijk bekennen dat ik er af en toe echt moedeloos van word...
    Hij blijft van het een naar het andere gaan, wanneer krijgt hij zelf rust en wij dan ook??
    Een nacht doorslapen zou ook weleens fijn zijn, maar nu hij zich weer zo beroerd voelt is hij elke nacht wakker en ligt ie bij ons omdat hij dan anders niet gaat slapen. Tja zieke kids zijn graag bij hun ouders he..

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jewe, Wat moet het slopend zijn om je moeder zo te zien. Hoop dat ze snel opknapt van deze chemo! En stekte voor jou!

Caruli, Arme Mitch! Hoop dat de ABkuur aan slaat, en hij idd gewoon lekker thuis kan blijven!
    Ik duim dat het nu allemaal lekker zal gaan lopen, en jullie allemaal weer snel een goede nachtrust kunnen genieten!

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Kan me voorstellen dat je er af en toe een beetje moedeloos van wordt. Het iss toch je kleine kereltje die je het liefst gewoon vrolijk en gezond ziet. Steeds ziek is niet leuk voor hem en voor jullie niet.

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli

Jeetje meid, is de kleine man weer zo ziek.
    Wel goed dat die arts hem meteen wilde zien en dat hij nu ook meteen medicatie heeft, en hopelijk slaat die goed en snel aan.
    Heel veel beterschap en laat je even weten wat de arts zei vanmiddag?

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.
    Hier lig ik met Mitch weer in het zh..
    De arts wilde hem toch weer gaan opnemen en sondevoeding gaan geven. Hij zal waarschijnlijk deze keer sneller opgeknapt zijn omdat hij nu niet zo ver afgetakeld is als de vorige keer...
    Pfff tis weer vakantie hoor, er rust echt een vloek erop bij ons.
    De vorige keer ook al net voor de vakantie en nu dus weer..

Maar goed, wel fijn dat ze nu optijd ingrijpen en dan slaat de behandeling ook sneller aan.
    Heb nu trouwens wel een echt zh bed gekregen ipv een stretcher.. Dat scheelt hopelijk wel iets ;)

Ik ga weer even bij hem kijken, hopelijk tot snel weer meiden.

Patrieske: Hoe gaat het nu met je schoonmoeder?

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hey meid had al in het andere topic gereageerd. Wat naar weer zeg dat Mitchell weer in het ziekenhuis ligt. Hopelijk knapt hij weer snel op. En hopelijk krijg je vanavond nog wat slaap. Beterschap voor MItchell.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou ze hebben dus nog steeds geen neurologisch onderzoek gedaan omdat ze nog steeds veel te zwak is, maar haar mond is wel weer helemaal recht.
    Lopen kan ze nog niet echt ze gaat wel met hulp vanuit bed in de stoel.
    Maar gisteren waren we met de jongens daar en ze is er gewoon niet echt bij, ze is ook nog wel best ziek natuurlijk, maar ik weet het niet ze is echt heel afwezig en misschien dat ze bang is dat ze die ziekte heeft, en daar misschien erg depressief van is ik ben natuurlijk geen arts.
    Mijn schoonzusje zei, dat ze maandag een gesprek met de afdelings arts hebben en die zal alles bespreken, dus dan weten we pas meer.
    Nee en de drain heeft ze niet in, ze is nu ook veel vocht kwijt ze plast wel heel veel in die zak en daardoor zakt ook wat haar bloeddruk en dat is allemaal goed, ze heeft nog wel steeds een ab kuur.

========================================

Caruli..........Jeetje meid ligt ie er toch weer in, zo sneu dat hij er weer ligt, hopelijk knapt hij snel op en mag ie snel weer naar huis toe.
    Veel beterschap met hem , en ook veel sterkte voor hem

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caruli, Hoe is het nu met je ventje? En met jou? Slaat de zondevoeding aan?

Patrieske, Hoe is het nu met je schoonmoeder? Was er nog iets uit het gesprek van maandag gekomen?

Hier, niet veel nieuws....

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou ze heeft dus waarschijnlijk in die dagen dat we dachten toch een tia gehad, maar goed daar is ze wel helemaal van hersteld en dat is dan ook niet meer aan de orde, de uitslag van het vocht wat ze achter haar longen hebben weggezogen was wel gewoon goed , dus geen gekken dingen zoals die ziekte, maar ze herstelt echt veel te langzaam van haar longontsteking en dat vinden ze erg zorgwekkend, maar wat ze dan verder gaan doen dat weten we niet, dit hebben we maandag gehoord dus misschien dat we eind van de week meer weten.
    Ze eet ook echt heel slecht , en dat heeft ook met je herstel te maken dat denk ik dan, je moet ook weer op krachten komen en als je zo dun bent dan heb je dat voedsel nodig en ook haar vitaminen, dus ik hoop dat ze dat gaat inzien.

Verder ook niet echt veel te melden, we hebben het erg druk het is vakantie, en noel wil van alles doen met zijn vriendjes, en de avonden zitten helemaal vol en op en neer naar het zkh iedere dag dus het is erg druk, zal blij zijn als we weer een normaal ritme hebben:D

Maar gisteren wel voor Jaimy zijn verjaardag kadootjes ingeslagen bij de intertoys op alles was 15 % korting en ook op de acties, dus het scheelde op alles bijna 50 euro dus hebben ze weer wat extra met sinterklaas ;)

Deel Deze Pagina