Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemorgen dames,

@mamavanroy: welkom :)

nou wonder boven wonder hebben wij het gisteravond droog gehouden!!!!!! het was alleen ijskoud door die wind :(
    vandaag lekker een dagje niets doen :)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gelukkig Naomi!
    Geniet van je rust ;)

4. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    He, daar ben ik weer. Wat een leuke foto, Caruli! Wat een schatjes :)
    Het is inderdaad droog gebleven... We hebben het heel gezellig gehad in Tilburg. Mijn meisje is hartstikke lief geweest, maar is nu echt helemaal kapot. Ach, da's morgen weer over.
    Mammie van Roy, welkom!

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

mamavanroy: welkom,en het zal toch wel mee vallen met dat "trutje";)

caruli wat een leuke foto! maar het tongriempje zelf verder scheuren? moet het nog veel verder scheuren?

ellen: wat fijn dat je zon leuke dag hebt gehad!

naomi: goed aan jezelf denken en op zn tijd een dagje rust erbij;)

hier vandaag ook lekker een dagje rust! helaas is het gewoon mijn vrije dag vandaag dus niets extra's deze ronde:(
    maar ga vandaag wel even lekker bij tanken.....
    Als jullie nog tips hebben waar ze personeel zoeken maakt niet uit wat please tip me even!!!!!!

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    brabantsmeisje: ik heb geen idee, maar de huisarts zei dat hij het niet ver genoeg ingeknipt had omdat mitchell zo aan het vechten was hihi
    maar goed we zullen echt nog wel een keer naar de huisarts gaan en dan laat ik er nog een keer naar kijken.

vandaag rustige dag hier, straks even naar de prenatal, moet nog steeds een babydoos ophalen iedere keer als we er waren waren ze op
    dan gelijk ook even luiers, navulling voor de luieremmer en kijken of ze de hup holland fopspeen hebben :D

fijne dag meiden :D

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Caruli, dat meen je niet he een hup holland hup steen, bestaat dat joh? Wat gaaf! De mijne wilde na een week geen speen meer vandaar dat ik het misschien niet weet haha ben dr niet helemaal in thuis...
    Maar de huisarts heeft in zijn tong geknipt of hoe moet ik dat zien??

@Brabantsmeisje, nee ik weet niet waar ze personeel zoeken.....suc6 iig! Doe maar lekker rustig aan. Hoe ist met je meisje? Mijn vriend heeft geen vrij vandaag......klein metaal, k*t cao...

@Ellen, mooi dat je het gezellig hebt gehad in Tilburg!

Nou hier staat een taartje in de oven voor moederdag voor mijn mama.....leuk! En lekker hoop ik haha.

Dochterlief heeft nu 2 weken vakantie en ik kan het merken hoor, wat een drukte zeg!! Zoonlief is ook wel druk maar damn, zij kan er wat van hoor.......rennen en schreeuwen door het huis en zoonlief maar lachen en erachteraan hihi....en mama kapot 's avonds......

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
  9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    whoeeeeeeeei, kan ook weer op internet. De rest van m'n laptop werkt niet meer. Is toch op een of andere manier een virus ingekomen en gehacked.

Vriendlief is er mee bezig en gaat weer verder als ik klaar ben :p

Ben vandaag echt helemaal uitgeput. Ben blij dat ik toch niet hoefde te werken. Heb alleen 2 raampjes geverfd( daarna werd de lucht een beetje dreigend buiten) en daarna hebben we lekker een filmpje gekeken op de bank.
    Zo moe was ik nog niet geweest.

Vandaag maar vroeg naar bed, morgen een extra lange werkdag en m'n broer komt langs 's avonds. Ben nu al bekaf als ik eraan denk, maar zo vaak zie ik hem niet (m'n familie woont dik 100km verderop)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Gizje, balen van je lappie joh...

Zo moe joh? Dat had ik ook zo erg in het begin van mijn zwangerschappen.....werd de weken erop niet beter ;) dus suc6 vast!

Alvast veel plezier met je broer! Mijn familie woont ook 100km verderop, mijn vrienden ook, vaak niet leuk, maar ja tis niet anders he...

11. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    hoi dames. is weer even een tijdje geleden dat ik intensief op het forum heb gezeten maar ja klus week he ;)
    hopelijk mag het een keertje meezitten nu.

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik ga voor je duimen!!!! Ennuh nog ff doorklussen just in case he ;)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    goedemiddag meiden
    wat een rust hier zeg

hier vandaag een rustig dagje
    hoefde niet te werken ;)
    casey moet haar spullen opruimen, heel de kamer ligt vol met zooi van haar :x
    en mitchell ligt net even te slapen voor zolang dat het duurt
    verder geen plannen voor vandaag
    heb een baaldag..

en hoe is het met jullie?

fijne dag nog :D

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Caruli, mei vakantie he ;)
    haha kinderen en MOETEN opruimen.......ik ken het probleem ;)

15. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,
    Ik durfde eerst niet, maar nu de naam is aangepast, kom ik hier ook maar voorzichtig een kijkje nemen :p Kan het topic van Ehv e.o. mooi dicht... Dat ruimt dan weer lekker op :)

Ik kom dus uit Eindhoven, vriend uit Nuenen (we wonen nu nog in Ehv, maar willen graag naar Nuenen toe). Ben 32 en dol op mijn kleine meisje. Zij is mijn grootste hobby, naast hardlopen, ontwerpen en schrijven.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    WenT: welkom meid :D
    wat ontwerp je zoal?

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hé Gizje, die vermoeidheid hoort er helaas bij... Ik heb de eerste drie maanden grotendeels slapend doorgebracht. Daarna ging het ietsje beter, maar tegen het einde was het weer raak. Gewoon aan toegeven en lekker veel slapen. Je lichaam werkt hard nu hè, dus die vermoeidheid is niet voor niets!

Vlinder: klussen, klussen, klussen!!! Veel plezier!

WenT: welkom. Eindhovuuuh, daar had ik bijna gewoond. Wat ontwerp je? En wat schrijf je, boeken, verhalen, artikelen, blogs?

Hier schijnt de zon! Net lekker aan de wandel geweest met de kleine. Ze heeft inmiddels haar eerste versnelling gevonden :D
    De afgelopen paar weken schoof ze achteruit de hele kamer door, maar gisteren ging ze ineens vooruit. En lol dat ze had :)

18. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hahaha, Caruli en ik zijn allebei even nieuwsgierig...

19. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    nog steeds geen ei dus klussen klussen klussen totdat we er bij neervallen haha.

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ went: welkom!!!! ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat je ontwerpt.

@gizje: erg he die vermoeidheid! hier ook, kan hele dagen slapen echt niet normaal!!! alles voor het goede doel hihi. gelukkig kookt vriendlief tegenwoordig heb er gewoon geen puf meer voor en hij snapt dat gelukkig ook als ik de hele dag al niets gedaan heb :)

Deel Deze Pagina