Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Minnieme: Hoe gaat het met jou? Patrieske: Hoe is het nu met je schoonmoeder? Naomi: Gaat alles goed met je beebje in je buik en je meissie? Hier gaat het al wat beter, net een buikfoto gemaakt Ik zal hier een foto van mijn buik zetten 29.3wk en een foto van Mitch toen we nog in het zh waren..
@caruli: wauw wat een mooie buik!!! en wat kijkt mitchell zielig zeg met de beeb gaat alles goed die is heerlijk aan het schoppen hihi zelfs mn man en vk hebben hem/haar al kunnen voelen! isabel doet het ook super goed! ze gaat heel hard vooruit. ze trekt zich bijna overal aan op tot staan en stapt dan rondjes om/langs het voorwerp hihi. helaas ook giga veel last van haar tandjes/kiesjes. er is 1 hoektandje nu zo goed als door maar er komt meer denk ik. ze heeft over hobbel en witte plekjes, in haar gezicht rode plekjes en dunne vieze poepluiers. en soms is ze zoooooo ontzettend huilerig pfff. hier gaat het nog steeds hetzelfde... geen verbetering helaas. veel hulp in de verzorging van isabel want dat doet me teveel pijn.
Fijn dat jullie meid zo goed ontwikkeld wel naar dat ze zoveel last heeft van haar tandjes en kiezen.. Jee balen dat je nu al zo'n last hebt zeg.. En dan heb je nog even te gaan pff. Wel al bijna op de helft, heb je spanning voor de 20wk echo? Wel super gaaf dat jullie de beeb al zo goed kunnen voelen Geniet maar van het getrappel, voor je het weet is het al volgend jaar.
ja we doen er helaas niets aan, ik mag niet tillen en bukken (lekker makkelijk met zo een kleintje thuis) en moet halve dagen met een bekkenband lopen om de pijn uit te houden. fysio helpt niet echt maar houd het allemaal wel wat soepel. ik hou mn hart vast voor over een week of 10, dan zal ik wel bijna niets meer kunnen.... heb nou al bijna elke dag iemand over de vloer die me helpt met isabel en het huishouden. nee ik ben niet echt zenuwachtig voor de 20 weken echo ben wel heeeeeel benieuwd of het een jongen of meisje zal zijn hihi.
Patrieske, Wat erg zeg! Hoop dat ze snel weer beter zal gaan eten! Oeh.. Kadotjes inslaan is altijd zoo leuk!! kan zelf eigelijk haast niet wachten om het te geven hihi.. caruli, hier alles goed hoor thnx! Bij jou? Mooie buikfoto!! Achut t ventje!! Naomi, sterkte meid! Fijn dat met beeb en Isabelalles en met jou verder alles goed gaat! Hier, Gister mn ei gehad.. 16e is mn NOD, dus we houden t lekker spannend.. We hebben iig ons uiterste best gedaan Verder ben ik heel trots op mn nagels die ik net zelf heb gemaakt en versierd hihi.. en voor de rest niet veel nieuws eigenlijk..
@minnieme: thx spannend!! hopelijk heb je over 2 weken een mooie positieve test in handen hier een buikfoto van mij van vorige week!!
Naomi, Ben jaloers!!!!!!!! Zo liep ik erbij de dag voor dat J. geboren is.. (38+2) Hoop toch weer zsm weer zo'n buikje te hebben Lekker mee pronken hoor!
@minnieme: hahah lol!! maar jij bent dan misschien erg slank ik heb al wat van mezelf en dat wordt natuurlijk mooi naar voren geduwd hihi.
@Caruli, wow mooie buik zeg en Mitchell kijkt wel een beetje sipjes nog op de foto Voelt hij zich alweer wat beter inmiddels? @Naomi, Ah tandjes en kiesjes..dat is altijd zo zielig als ze door gaan komen en dan ook nog met meer tegelijk. Bij Tygo hielp Dentinox heel goed. Dat kun je met je vingers op het tandvlees smeren dan veerzacht het een beetje. Wel balen dat je zo'n last hebt van je bekken...gelukkig heb jje heel veel lieve mensen om je heen die je helpen met alles. @Minnieme, nou spannend meid ik hoop voor je dat het snel raak is. @Patrieske, zo ook al lekkker ingeslagen voor verjaardag en sinterklaas. Ik had toevallig heel veel besteld bij Bart smit daar krijg je ook tot zondag 15% korting op alles ook op afgeprijsd. Hier gaat het op zich wel goed. Wel heel veel misselijk. Vooral 's avonds rond etenstijd krijg soms gewoon geen eten weg. Bleh! 15 nov echo ben zo benieuwd weer. En dan ben ik vanaf 18 nov lekker 2 weken vrij. We zouden eigelijk met pa en ma naar Curacao gaan maar dat was natuurlijk geannuleerd. Dus ik had nog voor 2 weken vrije dagen staan die voor dec op moesten dus dan neem ik ze gewoon lekker op. Heerlijk! Heb er nu al zin an.
@jewe: ja we gebruiken ook dentinox, zou niet zonder kunnen hihi. balen dat je misselijk bent! lekker hoor 2 weekjes vrij, jammer van die vakantie maar het is niet anders! leuk 15 november echo, wij ook
Minnieme: hopelijk over 2wk een positieve test Naomi: mooi buikje meid! Jewe: op naar 15nov meid Hier gaat t al beter met Mitch. AB doet goed zijn werk. Eten gaat redelijk, hij krijgt nog de helft aan sondevoeding. Hopelijk vind de arts het voldoende en mag morgen de sonde er weer uit. Ben benieuwd of hij ook gewogen word, ben benieuwd hoeveel hij nu aangekomen is
@caruli: hopelijk kan hij snel zonder sonde en is hij lekker aangekomen hier een buikfoto van deze week, vorige was van vorige week
Hai Nou het is slecht nieuws met mijn schoonmoeder ze heeft long en bot kanker het is ongeneselijk, misschien dat ze met chemo nog wat kunnen rekken maar dat ligt aan de uitslagen van de onderzoeken die maandag zijn dan krijgen we vrijdag weer de uitslag, dus we zijn kapot van verdriet. ========================================== naomi123..........nou jou buikje groeit ook hard zeg ========================================= caruli.......nou gelukkig gaat het wat beter met je manneke, en hopelijk gaat de sonde eruit en kan hij weer zelf gaan eten en dan goed opknappen. En zag van jou net ook een foto voorbij komen, en wauw ook al zo'n flinke buik zeg ======================================== Jewe........ja dinsdag ochtend heb ik ook bij mijn nichtje nog ingeslagen ze werkt bij de blokker en daar was ook alles in de aanbieding en dan krijg ik via haar ook 15 % korting, scheelde toch mooi 55 euro Ja ik zag het bij de bart smits, maar dat heb je dan online gedaan? Rot dat je zo misselijk bent meid, hopelijk gata dat snel over. En 15 nov een echo wat leuk zeg, en dan ook lekker 2 weken vrij. Hoe gaat het met je moeder? ===================================== Minnieme..........Ja dat heb ik ook hoor, daarom staat alles bij mijn moeder anders kan ik daalijk weer alles op niew kopen Doe jij nagels zetten? Ow spannend voor jou deze maand, ik zal voor je duimen. ========================================
@patrieske: jeetje meid wat een bericht logisch dat jullie er kapot van zijn is ook niet niks wat je even te horen krijgt!! heel veel sterkte voor jullie *knuffel*
@Patrieske, jeetje meis wat een nachtmerrie. Ongeneeslijk wat vreselijk. Heeft ze van te voren nooit geen klachten geehad? Ik heb altijd begrepen dat botkanker heel pijnlijk is? In elk geval heel veel sterkte voor jullie.
bedankt voor jullie sterkte wensen. Jewe........het enigste wat ze hebben verteld tijdens het familie gesprek dat er 2 varianten zijn een milde en een zware pijnlijke ,als het de laatste is dan zal ze heel veel pijn gaan krijgen en dat is echt heel veel pijn had de arts gezegd, maar daarom krijgt ze een botscan omdat te gaan bepalen, voor nu heeft ze geen pijn. Ja klachten weet je ze is geen klagert en houd heel veel binnen, en ze had het alleen benauwd zei ze, en daarom dachten we van die longonsteking, en hoesten dat deed ze al heel lang maar ze rookte ook veel en wij dachten dat het daar aan lag.
Patrieske: jee wat naar zeg. Eerst die tia en nu dit pff heftig hoor. Heel veel sterkte voor de hele familie!
Pff Patrieske wat een nachtmerrie om te weten dat je het niet gaat redden...Dan hoop ik echt dat ze in elk geval zonder pijn mag doen. Ze kan tegenwoordig al wel heel veel zelf regelen hoe klote dat ook klinkt. Op een bepaald moment kan ze in elk geval de regie in eigen hand nemen. Oh ik vind het echt zo erg voor jullie kan me zo goed voorstellen nu welke angst er door jullie heen gaat...heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Goedemorgen!! Sorry, heb echt n ff n heel drukke week gehad, maar kom t zo veel mogelijk goed maken!! Naomi, Heb zelf idd nergens reserves, maar ben ook maar erg klein he Maar des al niet te min hoop ik toch bij n volgende zwangerschap echt wat meer buik te hebbe. Dat er dan mss wat achter blijft geef ik niks om. Heb er bij J. ook helemaal vrijwel niks aan over gehouden. Alleen mn boobs zijn iets wat gaan zakken, maar ze zijn wel nog steeds bigger als voor de zwangerschap. Hoop dat ik bij de 2e zwangerschap net zo mooi herstel. Jewe, Lekker zeg, bijna echo, en vakantie! Caruli, Ja, hoop ook over (ondertussen) ruim 1 week n positieve test te hebben. Heb de 16e mn NOD maar ik ga denk ik de 15e al testen. Dan hoeft mn vriend pas om 9u te werken, dus kan ik wie weet nog voor die tijd positief nieuws brengen. Kan het anders nooit zo lang voor me houden, (hij is pas om 18u klaar dan). En wat fijn dat het beter gaat met Mitch, en dat de AB aan slaat!! Edit: Ooh, Ik lees nu pas je toppic van gister. Hoe is t nu met Mitch? Weet je al meer vanuit t ZH?? Patrieske, Ow wat erg meid! Kan me heelg oed voorstellen dat jullie die angsten hebben. T is ook niet niks! Iig heel veel sterkte deze week, en n dikke digi-knuf! Heel slim dat je alles bij je moeder zet. Helaas is dat hier geen optie, (slecht contact), maar kan me nog erg goed inhouden. Ik zet alleen nagels bij mezelf. Mn moeder heeft het voor n jaar of wat terug wel gedaan, en ze had nog zo veel over toen ze stopte, dat ik t allemaal over heb genomen. Heb wel de diploma's, maar doe er verder niks mee ivm plaatsgebrek. Hier, weer n beetje rust na een erg drukke week.