Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Spannend meid, hoop voor jullie dat t al raak is ;)

2. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Caruli, Heb wel zo mn kwaaltjes, maar volgens de berekening zou vandaag mn innesteling zijn, en heb van sprong tot vanochtend echt veel last gehad van krampen, steken, misselijk ed.. Ook moest ik gister echt ff niks hebben van mn vriend die 'zin' had en de hele dag zn best heeft gedaan. Had dit allemaal bij J. ook in de maand dat t raak was, dus wie weet...
    Hoe is t nu met Mitch???

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Minnieme.........Bedankt meid.
    leuk dat je wel alles hebt je dilpoma's en zo en misschien in de toekomst als je weer ruimte gaat krijgen:D
    Mijn vriendin doet het ook en ik blijft het zo prachtig vinden wat ze allemaal kan en er komen altijd weer nieuwe dingen bij, en blijf je bezig he:D
    Wat rot dat je zo'n slecht contact hebt met je moeder, vind je dit moeilijk als ik dat mag vragen?

=========================================

Jewe........ja en weet je soms is ze nu al verward dus ik denk dat ze dit toch nog met haar moeten bespreken nu ze nog een beetje bij is.
    Bedankt voor je sterkte wensen.

=======================================

Caruli.........Bedankt meid

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: Alvast heel veel succes voor Dinsdag, hoop dat alles goed is met jullie kleintje.

Jewe: Jij ook heel veel succes alvast meid, op naar een mooie echo.

Minnieme: Hoe gaat het met jou? Nog 2 dagen tot je nod zie ik, ben benieuwd.

Patrieske: Hoe is het daar? Kids ook helemaal dol door het sinterklaas gedoe?

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Caruli

Hier gaat het niet zo, we hebben vrijdag nog een familie gesprek gehad en ze doen niets meer voor mijn schoonmoeder de eerste chemo zou ze al niet overleven , maar goed ze kunnen er ook geen tijd op zetten dus wat ze hier is proberen we van die tijd nog maar te genieten, ze is niet ziek en kan nog wel dingen doen, dus gisteren wilde ze met het hele gezin naar haar stam kroegje dus hebben we dat ook gedaan en ze heeft het leuk gehad en dan genieten wij ook, maar thuis zijn we stuk van verdriet.

Ja ze zijn wel dol ,maar ik denk ook wel elk kind nu:D

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @caruli: dank je :) kan niet wachtten tot het morgen is!!

@patrieske: jeetje meid wat onwijs klote dat ze niets voor je schoonmoeder kunnen doen :( gelukkig voelt ze zich nog wel oke en kan ze nog wel wat laatste leuke dingen doen...
    hopelijk mag ze nog een tijdje genieten van alles!

hier deze week druk druk druk...
    morgen 20 weken echo en mn man wordt 30 dus groot feest de rest van de dag. zondag wordt mn moeder 50 dus weer groot feest hihi. zaterdag mn schoonvader ook nog jarig...
    voor morgen moet ik nog 3 taarten maken en voor zondag nog 2!

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Patrieske, Vind het niet vervelend dat t contact zo slecht is. Ben dr liever kwijt dan rijk. Eveneens mn vader.

Caruli, gister helaas ongesteld geworden. Maar k geef de moed niet op. Zou ook wel te mooi zijn om meteen in ronde 1 al raak te zijn. Wel vind ik t erg vervelend dat t 3 dagen voor mn NOD is, gerekend vanaf mn ei. (of iig vanaf de positieve ovulatie test)
    Maar des te eerder zitten we weer op mn volgende NOD :D
    Hoe is t nu met Mitch?

Patrieske2, Oh wat erg dat ze niks meer voor dr kunnen doen! Wel fijn dat ze nog kan genieten. Kan me voorstellen dat je hart breekt dan.

Naomi, Succes morgen!!
    Druk weekje lees ik..

Hier, de kraan staan wagewijd open. Dat een mens zo veel bloed kan verliezen.. Wss daarom ook zo dizzy.. Ach ja.. Had n drukke dag gepland staan, maar blijf lekker thuis en ga niet veel doen.

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Minnieme: Oh balen dat je ongi bent geworden, maar idd gelijk de 1e ronde zou wel heel erg snel zijn. Maar wie weet is het deze ronde wel raak!

Naomi: Heel veel succes!

Patrieske: Jee heftig hoor, wel fijn dat ze nog wat dingen kan doen. Zodat ze er nog even van kan genieten.
    Lijkt me een heel dubbel gevoel. Dikke knuffel voor jullie.

Jewe: Jij ook heel veel succes vandaag, laat je weten hoe het was?

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Caruli.......Het is ook heel dubbel om in een cafe te zitten, ik moest me daar echt over heen zetten, maar ze wil dit doen zolang ze kan, en dan doen we dat ook, ze vind het heerlijk om haal kinderen en kleinkinderen bij elkaar te hebben en als wij haar zien genieten, genieten wij ook natuurlijk, maar het speelt gewoon de hele tijd in je achterhoofd, wanneer komt die pijn, laten we hopen dat het gewoon nog een lange tijd wegblijft.

minnieme........Wel rot hoor dat je je ouders kwijt bent, ieder kind heeft graag zijn ouders bij, maar ik denk als ik het zo lees dat ze niet zo aardig zijn, ik heb dan wel mijn ouders maar de rest van de familie gaan we niet meer mee om, en ik wil ze ook niet meer zien, die mensen net wat je zegt liever kwijt als rijk.

Ik lees dat je ongi bent geworden, wat rot meid, maar we gaan voor de volgende ronde, en ik zal voor je duimen.

Ja het is gewoon heftig, het is een hele lieve vrouw en een hele lieve oma en het idee dat de jongens daalijk haar dood moeten meemaken, dat vind ik heel erg.
    En dat je weet dat ze pijn zal krijgen dat vind ik ook heel erg.

naomi123..........Dat hoop ik ook, we vragen ook steeds of ze iets wilt doen, we hebben ook gezegd wat ze wilt dat we dat doen voor der.

Veel succes met je 20 weken echo meid, en heel veel feest plezier:D

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    even snel, echo was helemaal goed!!!

en we krijgen weer een meisje :D:D!!!!!!!!!!!!!

11. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Patrieske, heftig! Denk dat jullie ook zo veel mogelijk moeten genieten nog. Kan me voorstellen dat t akelig vind dat de kids straks alles mee krijgen. Heel veel sterkte nogmaals.
    Ik weet niet hoe t is als je ouders wel liefdevol zijn en gengenheid tonen. Ien dat alleen van mn opa en oma. Dus kan ook niet echt zeggen dat ik t mis omdat ik t nooit gekend heb. Kan me er ook niet echt meer druk om maken.

Naomi, wauw! Dalijk 2 pracht meiden om je heen! Zelf ga ik bij nr 2 ook voor n meid;)

Hier, niet veel nieuws..

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Naomi: Super dat alles goed is met jullie MEID

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Naomi, gefeliciteerd wat leuk nog een meisje.

Onze echo was ook goed. Hartje klopte goed en de armpjes en beentjes waren al druk in de weer met bewegen. Zo leuk weer. Over een week of 2 weer een echo dat is de 12 weken echo want ben nu op 10 weken gezet, precies wat ik al dacht.

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jewe: super dat jou echo ook goed was :D gefeliciteerd!!!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jewe: super dat alles goed is :D

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

gisteren kwamen ze met een camera voor mijn verstopping waar ik steeds last van heb, en we hebben heel slecht nieuws gekregen de pijpen van de riolering zijn verzakt en het was te doen door dat bedrijf als we een kruipruimte hebben maar die hebben we dus niet, ja in de huiskamer en dan is het dicht en kan je niet bij de keuken ,kelderkast, en wc komen dus we moeten alles openbreken binnen en buiten en je raad het al we zijn net klaar 2.5 jaar geleden is hier alles verbouwd, ik ben er echt misselijk van, en Mart moet het nu ook zelf doen, want als we het nu moeten uitbesteden praat je over dik geld en dat hebben we niet, dus Mart nog bozer ik nog moeër, maar het moet en je doet er niets aan L

===========================================

Jewe..........fijn om te lezen dat je echo zo goed is, en wat lijkt me dat weer heerlijk om te zien die armpjes en beentjes:D

========================================

Naomi123...........Gefeliciteerd met je goede 20 weken echo en een meid, wat gezellig daalijk zo'n huis vol meiden.

=====================================

minnie me..............Bedankt voor je sterkte wensen.
    goed dat je er niet druk om kan maken, en fijn dat je wel zo'n lieve opa en oma hebt.

=======================================

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jeetje wat een tegenslag zeg. Ik zou ook boos zijn. Kan Mart het zelf?
    Pff heel veel succes ermee, dat krijgen jullie er ook nog eens bij zeg..

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Caruli..........Ja mart kan gelukkig wel veel zelf, maar goed we hadden het liever uitbesteed als we een kruipruimte hadden dan was het nog veel geld, maar daar hadden we het voor gedaan want het is toch een bedrijf dat alle spullen heeft en die het vaker meemaken.
    Nu heeft onze buurman jaren geleden in zijn verbouwing alles zelf gedaan dus hij weet waar alle pijpen liggen, maar ik ben dan toch altijd bang dat je weer meer tegenkomt zo'n bedrijf maakt een maximuum prijs en het kan niet duurder worden dan spreek je ook af, maar die optie is helemaal weg voor ons:x

Ja dat was het eerste wat ik ook zei, natuurlijk valt het in het niets met Mart zijn moeder maar nu krijg je dit er nog over heen en het is niet even wat je zomaar doet:$
    Ik hoop dat het dit jaar wel klaar is nu, maar durf het nog niet meer te denken :(

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hoe gaat het hier meiden??

hier gaat het prima! geniet volop van de kleine meid in mn buik :D

isabel is laatste tijd erg vervelend en huilerig.... sprongetje of kiezen ik weet het niet. denk een combinatie pfff.

hier een nieuwe buikfoto van mij :D het gaat hard!

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Naomi, wow mooie buik al kan niet wachten tot hij hier ook weer gaat groeien.

Heb trouwens 1 dec weer een echo. Heb er zin in om die kleine nog een keer goed te bekijken.

Deel Deze Pagina