@jewe: jou buik begint nu vast ook al te groeien, niet?? ik had met 10 weken al best een buikje hihih, deels van mezelf natuurlijk oww leuk 1 december weer een echo!! ik met 34 weken denk ik pas weer duurt nog zooooo lang.
@caruli, ja hij begint al iets of wat te groeien. Sommige broeken beginnen al iets of wat strak te zitten op mijn buik. Maar het meeste wat er zit was al van mezelf
Maar jij gaat ook al hard zeg...32 weken alweer. Weten jullie eigelijk al wat het is? Of ga je dat nog geheim houden?
Ja het gaat hard. Heb in mijn album nieuwe buikfoto staan. Als je hem vergelijkt met de vorige week foto dan is volgens mij de beeb ingedaald. Voel de beeb sinds gisteren lager zitten. Ben nu net een hangbuikzwijn... Wij weten wat t is en zodra het geboren is jullie ook haha. Helaas wilde manlief het deze keer geheim houden.
Hai Hier even een update de noodoplossing voor de riolering zit er sinds het weekend in, nu even afwachten wat de verzekering dekt, als zij het dekken dan kan een bedrijf dit maken en anders moeten we alles toch zelf doen anders is het niet te betalen:x ========================================= Caruli...........wat groeit je buikje hard zeg en dat is toch leuk dat het geheim is ========================================= jewe...........lekker aftellen nu voor de volgende echo, heerlijk om dat weer te zien ======================================== naomi123............Jeetje jou buik gaat ook al zo hard zeg, heerlijk om te zien en ook om te voelen , dat is wel iets wat ik heer erg mis dat intieme gevoel
@patrieske: pfff hopelijk dekt de verzekering het!! wordt je anders ook niet vrolijk van hier vanmiddag naar de fysio geweest.... het is weer erger geworden met mn bekken, heb nu krachtverlies links. dat had ik al gemerkt want ga regelmatig door mn knie en het doet heeeeeel veel pijn. ondanks dat ik veel rust is het beetje staan met koken tegenwoordig al te veel! er zit links ook best wat vocht bij mn bekken wat we gaan proberen weg te krijgen dmv warmte. in overleg met de fysio een rolstoel gehaald bij de thuiszorgwinkel zodat ik mee kan naar buiten. zit nu altijd maar binnen te stinken want ik kan niet naar buiten... zo kan ik mee naar de stad, mee als we de hond uit gaan laten enz. vind het een grote stap om in die rolstoel te gaan maar het is mijn enigste oplossing om nog leuke dingen buiten te doen. ze verwachten straks nog een tijdje bezig te zijn met revalideren bah bah.
@Naomi, he bah wat naar dat je zoveel last hebt van je bekken. En in een rolstoel zitten is niet leuk maar je kan in elk geval weer evenn naar buiten af en toe.
Hai Jeetje noel was vanochtend een beetje teleurgesteld want er zat een brief van sinterklaas in zijn schoen, die het niet zo leuk vond dat hij Oma aan het huilen had gebracht. Mijn moeder past altijd op en hij was zo verschrikkelijk bezig, hij had Jaimy een paar keer geslagen en toen mijn moeder hem er straf voor wilde geven was hij helemaal door geslagen tegen mijn moeder, schelden en schreeuwen en dat vond de sint niet zo leuk. Noel zijn antwoord, nou ik ga gewoon op school zeggen dat ik mijn schoen niet heb gezet ========================================= naomi123....Ik hoop het ook, we hebben nog steeds niets gehoord. jeetje meid wat erg dat je zo'n pijn hebt, maar ik snap wel dat de rolstoel een drempel is , maar al die tijd binnen zitten en daarna ook nog dat is denk ik geen optie toch? Hopelijk ga je snel naar buiten en anders doe je het vast eerst in de buurt en dan steeds een drempletje verder?
@Patrieske, Mijn moeder heeft dat ook een keer gedaan bij mijn zusje. Mijn zusje had de brief snel verstopt maar mijn moeder wist natuurlijk van die brief dus toen moest ze hem wel laten zien. Ze zei toen ook zeg gewoon op school dat ik mijn schoen niet heb gezet. Haha. De rest van de weken was ze wel weer lief....dus het had wel effect toen. Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Nou laten we hopen dat hij ook lief blijft, want hij zei, ik ben dan vadaag lieg krijg ik morgen weer wat, dus ik zeg net tegen Mart ook al is hij lief gewoon maar een paar pepernoten doen want hij maakt er zelf een spelletje van. hahahah ja die kids zijn slimmer dan wij denken. Nou ze hadden de rug scan naar tilburg gestuurd maar die vonden niet dat ze al bestraling nodig heeft en denbosch vind dat wel, omdat de kans groot is dat haar wervels instorten door die ziekte en dat ze dan een dwarleassy krijgt , en dan heb je het weer waarom moet dit nu zo, de een zegt dit en de ander dan, en mijn schoonmoeder is er daalijk de dupe van
Naomi: jee meid wat balen dat je al zo'n last hebt en nu al in een rolstoel moet zeg... Je bent pas op de helft. Maar idd wel fijn dat je nu wel mee naar buiten kan enzo. Heel veel sterkte ermee meid! Jewe: Hoe voel je je? Patrieske: Jee die Noel van jullie haha echt iets voor kids he om dan maar te zeggen dat ze de schoen niet gezet hebben..
@Patrieske, Lekker is dat idd als 2 ziekenhuizen iets anders zeggen. Is ze onder behandeling in het Jeroen Bosch ziekenhuis? Want die staan wel hoog aangeschreven met hun oncologie afdeling. @Caruli, Voel me best wel goed eigelijk. de misselijkkheid van de eerste weken is weg. Ben nu vooral moe. Alss we 's avonds gegeten hebben dan ben ik echt op. Maar goed dat gaat ook wel weer over.
Hai Zo alles is bijna binnen kan alles rustig gaan inpakken, maar dammmmmmmmm wat een gekkenhuis in de stad. De riolering buiten de nieuwe buizen zitten er in maar nu moest er een ding besteld worden en is maandag pas binnen dus het lijkt wel of er een bom in mijn tuin is af gegaan en dat moet dus zo blijven liggen tot maandag:x ........................................................................................ Jewe..........Ja en Denbosch vind dus dat ze bestraald moet worden om voor te zijn dat haar ruggenwervel in elkaar zakt, maar tiblurg vind het niet nodig, dus dat is vervelend en vooral voor mijn schoonmoeder, voor de tijd die ze nog heeft dan zou het fijn zijn dat ze wel nog gewoon de dingen kan blijven doen. ...................................................................................... Caruli.........ja ze doen tegenwoordig de gekste dingen en soms vraag ik mijzelf af waar ze het vandaan halen.
Hier een leuke sinterklaas gehad. Tygo is weer goed verwent door de goede man. Jullie ook een leuke sinterklaas gehad? Hier begint een ziekenboeg volgens mij. Tygo is snot verkouden en hangerig. Bij mij begint het snotteren ook al en manlief klaagde vanmorgen ook al over zijn keel dus dat gaat gezellig worden. @Patrieske, Hoe gaat het met je schoonmoeder?
Hai Hier is het een heel druk weekend geweest, eigenlijk veel te druk, want zaterdagochtend hadden noel en jaimy van de sinterklaas kaarjes gekregen voor de winterafteling en Jaimy had ook nog een prijs gewonnen met pietjes tellen en mocht zijn prijs komen halen en er werden foto's gemaakt met de piet, echt heel leuk. We zijn in de afteling gebeleven tot 19.30 en toen zijn we naar mijn ouders gegaan en daar was de sint ook geweest, dus super verwend, en toen zijn we naar huis gegaan en lekker naar bed gegaan. En wat een geluk de sint was hier ook geweest en ze renden op de tafel af, zo leuk om te zien Die middag was het bij Mart thuis, zijn moeder was gelukkig die dag goed, wel is er veel gehuild door haar, ze had een armband gekregen van haar kinderen met van die hoofdjes eraan, die had ze vroeger ook en die hebben ze na laten maken, dus tranen met tuiten. Maar een fijne middag en avond is het geweest, alleen even dat de jongens heel vervelend waren geworden toen ik eten was halen, en dat schijnt niet zo fijn te zijn geweest, ik werd gebeld dat ik moest komen, maar goed dat kan niet he, er is ook een papa die het op kan lossen:x Maar goed een leuke sinterklaas ,we hebben veel foto's genomen vooral van mart zijn moeder. ========================================= Jewe............veel beterschap voor jullie. =====================================
ook vanaf hier iedereen fijne feestdagen!! hier hebben mn man en isabel net de griep gehad dus hopelijk rustige feestdagen hier. @caruli: spannend nu zeg wanneer de kleine gaat komen