Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    een fototje van gisteren :D

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jewe: nee lang niet meer, zal niet overtijd gaan zoals bij Casey ;)
    Met Mitchell gaat het nu weer wat beter, hij heeft vorige week weer een acute middenoorontsteking gehad... Maar nu na de ab kuur gaat het weer. Hij begint weer wat te eten enzo.
    De sonde blijft erin zitten voor het geval hij weer terugvalt door een ontsteking enzo.
    10 jan hebben we weer een afspraak bij de kinderarts en dan weer opnieuw bekijken hoe het is met zijn gewicht enzo en dan word er weer besloten of de sonde eruit mag of niet.
    De 9e moet hij trouwens naar de kno arts, hoop zo dat hij hem dan wil helpen. Ben die oorontstekingen echt zat, hij is nu ook al maanden verkouden...
    Maar goed even afwachten tot maandag.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Naomi, ah lief! Het is al een hele dame zeg.

@Caruli, oorontstekingen vreselijk, ik weet er alles van. Ik had ze echt om de haverklap vroeger. Buisjes gehad verschillende keren, en nog een hoop gerotzooi aan me oren.
    Hopelijk kan de kno arts iets voor hem doen. Want vaak oorontstekingen kan tot gehoorschade leiden. Ik hoor aan 1 kant slecht.
    Wel sneu elke keer voor je kereltje. Hij krijgt het een na het ander de prul. Hopelijk vanaf nu alleen nog een stijgende lijn.

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Pfffffffff mijn huis is bijna af en tussendoor nog van alles gaan doen met noel en Jaimy en noel zijn vriendjes, vandaag met een paar vriendjes van hem naar de bios geweest, het leek wel of ik 3 uur had gesport om ze allemaal in de gaten te houden, ze bleven niet de hele tijd zitten en ik ben altijd zo verschrikkelijk bang dat ik er 1 kwijt raak.

Morgen met kai naar de dierenarts ,hij loopt sinds 2 dagen mank en het lijkt alleen maar erger te worden dus toen straks gebeld en kan om 9.00 komen.

Vrijdag nog een drukke dag en dan weekend, en dat is ook nog druk hahaha, ken beter werken dan heb ik volgens mij meer rust:D

=========================================

Naomi..........Nog gefeliciteerd met je meisje, en wat heerlijk is ze verwend en wat een leuke foto van je meisje.

======================================

Caruli...........Ow het is nu echt aftellen en net wat je zegt ik ken het als je die datum weet duurt het zolang;)
    Wat sneu dat hij zo'n pijn aan zijn oortjes heeft, Jaimy heeft het toen ook een paar keer gehad en dan hebben ze zo'n verschrikkelijke pijn.
    Wij zijn gisteren bij de KNO arts geweest en we moeten 17 jan terug dan doen ze een gehoortest en een druk test om te kijken of hij druk op zijn oortjes heeft.

=======================================

Jongens ik moet weg spreek jullie snel , als ik wat meer tijd heb :D

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    bedankt meiden!!

hier weer een isabel die niet lekker is :( weer 38,5 koorts zomaar opeens. en ondanks de pcm van vanmiddag!!
    ze ligt nu alweer een uur op bed maar ligt nog te jammeren, door huilen doet ze nu niet.
    morgen hadden we voor de 3x afspraak staan voor de prikken maar als het zo gaat worden die WEER uitgesteld. ze is nu al een maand aan het kwakkelen en ben het wel een beetje beu... ze is elke keer een paar dagen zich zelf en dan begint ze weer opnieuw echt zielig.

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Naomi .............wat sneu dat ze weer zo ziek is, maar net wat je zegt ze moeten anders even een keer verder kijken, bloed prikken is wle zielig maar dan kunnen ze zien of er een onsteking in haar lijfje zit en welke ab kuur ze moeten geven, noel heeft dat toen ook gehad en daarna was het weg, maar goed hij was toen 3.
    In ieder geval heel veel beterschap voor haar

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    isabel is ondertussen beter :D was zomaar 1 dag, heel stom!

hier ondertussen een buikgriepje opgepikt blegh, gelukkig heb ik er niet heel veel last van maar toch.

@caruli: hoe gaat het daar meid?

@patrieske: ja lijkt me heel zielig bloedprikken bij zo een kleintje! gelukkig is ze beter ;)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    nou gelukkig is ze beter misschien nog even een naweetje van haar ziek zijn van te voren, gelukkig is ze opgeknapt en hopelijk blijft dan zo.

=======================================

heerlijk zeg , vandaag een vriendinnen dag gehad lekker gaan lunchen met mijn 2 vriendinnen de 3de kon niet mee, maar lekker bij gekletst en volgende maand gaan we lekker een dag shoppen met zijn allen :D

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @Caruli: ook hier nog even van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter!!! een hele leuke naam ook :D
    hopelijk gaat alles goed met jullie en genieten jullie heerlijk van haar!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Naomi, wat goed dat jij zo oplettend bent, had het helemaal nog niet mee gekregen dat Caruli al bevallen was.
    Ze mocht wel zeggen van de week...het duurd niet lang meer haha.

@caruli, vanaf hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Mooie naam hebben jullie haar gegeven. Geniet maar lekker van elkaar.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jewe: ja ik had al zo een gevoel dat het een deze dagen ging gebeuren ;) meestal zo rond de 39 weken denk ik hihi.

dacht zal eens kijken bij geboren misschien staat daar iets hihih.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha sorrie meiden..
    Het moest een verrassing zijn he ;)
    Maar idd ben ik vrijdagmorgen bevallen van een meid genaamd Ziva :D
    Ze heeft wat opstartproblemen gehad en sinds we gisteren thuis zijn heeft ze moeite met haar temp vast houden, maar dat zal hoop ik gewoon wennen zijn aan de nieuwe omgeving enzo.
    Ze is een heel klein, fijn poppetje.
    Straks weer wegen, ben benieuwd of ze nu gestopt is met afvallen.
    Zal snel een fotoalbum maken hier op het forum ;)

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ben zeer benieuwd naar de foto's van Ziva.
    Hoeveel woog ze bij de geboorte?

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ik ben ook wel benieuwd naar fotos :D
    heb die ene wel gezien, daar lijkt ze erg groot op maar je zegt dat ze klein is hihi.

vind het ook echt een geweldige naam!! las dat je hem van NCIS hebt hihi was ook gelijk mn 1e gedachte toen ik de naam las :p inderdaad een stoere maar toch lieve naam.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier net intake van de kraamzorg gehad! wist alles natuurlijk nog:p precies een jaar geleden was dit mn laatste dag met kraamzorg bij isabel hihih.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ziva woog met de geboorte 2920gram. Nu 2680gram.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    aaah inderdaad een kleintje :D

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    dat is idd een klein poppetje. :D tygo woog 4016 bij geboorte haha.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Voor diegene die Ziva willen zien, ik heb een fotoalbum hier aangemaakt.
    Via foon en ipad krijg ik helaas geen foto's direct op het forum geplaatst.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb meteen even gespiekt...*smelt*

Deel Deze Pagina