dag dames.. volges mij heb ik hier wel s vaker gereageerd.. maar niet echt meer terug gekomen..schaam me diep.. kzie wel dat pas ene kleine is geboren.. gefeliciteerd met ziva.. hier de jongste word volgende maand alweer 1... hoop dat er ooit nog een 4e mag komen de tijd zal t leren...
Alleen het eerste jaar? Ik vind alle jaren zo snel gaan... Als ik terug denk aan Casey als baby.. Maar die is nu alweer 9... Hen30sep: welkom terug
Hai Nou het was even rustog want hier is het weer een flinke ziekenboeg, ik hoop dat het van de week echt een keer goed zal gaan vriezen want dan zal het hopelijk een stuk beterder zijn. ik zelf heb een verwaarloosde voorhoofdholte ontsteking en dus ook de pech dat mijn bijholtes zijn ontstoken, dus nu een ab kuur en meteen ook voor een luchtwegen infectie, want de ha vond dat ik veel te lang had gewacht, nou ja zei ik al want ik ben er 2 weken geleden nog geweest en moest ik het van de andere ha maar uitzieken, en dan nu dit:x, maar goed laten we hopen dat het een keer klaar is nu. Noel kreeg maandagnacht flinke koorts en is gaan overgeven en nog steeds ziek, en jaimy kreeg vandaag ook koorts:x ========================================== Caruli.....Gefeliciteerd met je dochtertje en inderdaad een hele mooie naam, ik had er nog nooit van gehoord, vind hem echt heel mooi, en ga daalijk meteen even spieken in je album. Nog gefeliciteerd met Casey die is ook jarig geweest toch, of heb ik het mis? en je hebt gelijk hoor, ik vind het ook echt heel hard gaan, soms echt te hard, jaimy was ook heel snel baby af, en mis dat toch wel echt ======================================== hen 30 sep........ welkom terug, gezellig dat je er weer bent =====================================
Ja dat gaat echt snel joh..vind dat soms best jammer.. de oudste hier is alweer 4 weet nog als de dag van gister dat hij geboren werd.. op zich ook wel weer leuk alle veranderingen enz
abbo kan ik me nog aansluiten bij jullie ben 27 en woon in werkendam, ja dat is naast nieuwendijk wij verwachen in maart ons eerste kindje groetjes paula
Hoi Paula, tuurlijk kun je lekker mee kletsen. Het is geen druk topic maar wel gezellig. @Hensep30, Al die veranderingen is zo mooi om te zien naarmate ze ouder worden. tygo heeft nu echt het kletsen uitgevonden. Kletst aan 1 stuk door, niet dat alles verstaanbaar is maar het is wel gezellig. @Caruli, Hoe gaat het met jullie? Begin je al een beetje een ritme te vinden? Hier vanmorgen naar de huisarts geweest. Had vorige week ineens allemaal uitslag op me armen en bovenlijf. Leken wel brandplekken. Blijk ik zwangerschapseczeem te hebben. Het jeukt als een gek, maar zde kunnen er niks aan doen. Het een verkoelende zalf gehad en een vettende zalf om het dragelijker te maken....maar pas als je bevallen bent gaat het over....Fijn heb ik weer.
@paula: welkom!! @jewe: jeetje meid dat is ook klote hopelijk werkt de zalf goed! hier nog even een buikfoto van mij met 29 weken...
@Naomi, mooie buik. Bij mij ga je het nu ook eindelijk zien dat ik zwanger ben haha. Vandaag meeting gehad met de april 2010 mama's in Lunteren. Was echt super gezellig en leuk om alle kindjes weer een keer in het echt te zien.
Hai Jewe.........Leuk is dat he zo'n ontmoeting en dat je dan al die kleintjes bij elkaar ziet, ik vind dat ook altijd zo leuk en vooral gezellig jeetje ik heb het weleens vaker gehoord, gelukkig nooit gehad, maar het schijnt verschrikkelijk te jeuken:x ===================================== Naomi.............wat een leuke foto van je buik zeg ================================ Paula..........welkom hier meid, en klets gezellig mee............. Leuk zeg dat je zwanger bent, hoe gaat je zwangerschap? ======================================
hallo allemaal, Heeeel lang geleden heb ik hier ook mee geklets onder de naam brabants meisje. Om verschillende redenen heb ik mijn gebruikersnaam veranderd,maar zou wel weer graag mee willen kletsen als jullie dat goed vinden natuurlijk?
Mamasince: welkom back Naomi: jij gaat ook hard, bijna 30 weken alweer meid. Hoe gaat het nu met je bekken en met Isabel? Jewe: jij ook bijna op de helft, Nog even en dan heb je de 20 weken echo, spannend! Patrieske: hoe gaat het met jou, de kids en je schoonma?
Hai ik ben dinsdag met jaimy naar het zkh geweest, en mijn over bezorgdheid was wel juist, jaimy heeft dus wel veel pijn aan zijn rechteroor en hoort 2 keer zo slecht in dat oortje als zijn linkeroortje ze gaan 24 februari opereren om te kijken wat de oorzaak is, het is een kleine ingreep maar toch vind ik het erg eng en lig er wakker van, we hebben alle gesprekken al gehad in het zkh, maar ben wel boos op mijn ha omdat ik bijna 1 jaar heb moeten zeuren om een verwijzing en die nu in december had gekregen na ruzie te moeten maken, en de KNO arts zei dus dat jaimy echt veel pijn heeft als hij verkouden is, dan krijgen ze extra druk op een oortje en dan krijgt ie dus ook meer pijn, ik kon wel meteen de ha bellen maar ben nog zo boos dat ik het eerst even laat zakken, en dan pas ga bellen, want ik heb niet echt meer vertrouwen in mijn ha nu. =================================================== Caruli.........Nou met ons gaat het goed hoor, noel is gelukkig weer wat opgeknapt en Jaimy is dadelijk eindelijk van zijn pijn af, en dat zal een stuk fijner voor hem zijn. Met mijn schoonmoeder gaat het hartstikke goed, ik sta er echt versteld van te kijken, deze week krijgen we wel de uitslag van dat plekje in haar hersenen, dus dat is toch weer spannend, al weten we wel dat ze is opgegeven maar toch hopen we dat dit geen uitzaaing is, en dat ze nog meer krijgt. ========================================= mamasince2010............welkom terug meid. en natuurlijk is dat goed hoe meer hoe leuker toch
Arme jaimy, hij dus ook een operatie.. Hier word Mitchell 9 febr geopereerd aan zijn neusamandelen en buisjes beide kanten. Wow wat fijn dat het ondanks alles goed gaat met je sma. Spannend hoor, hopelijk is het geen uitzaaing.
Hai Caruli ow mitchell word ook geopereerd, dat wist ik helemaal niet, sorry. Vind je het eng, ik vind het erg eng ook al is het een simpele ingreep zoals de kno arts zei, maar de narcose vind ik gewoon eng. dat hoop ik ook, want die laatste tijd die ze heeft die hoop ik wel dat ze die optimaal kan benutten, en niet verward en zo gaat raken
thanks! caruli gefeliciteerd met jullie dochter, en wat een gave naam! hoe is het verder met iedereen? het is wel heel lang geleden................ Hier inmiddels het nodige gebeurd... helaas op moederdag een miskraam.... thuis gezeten met een hernia....... een huis gekocht( eindelijk) en over een paar maanden treden we in het huwelijks bootje Ik ben nog steeds niet heeel veel online,maar miste het zo dat ik het echt ga proberen om bij te houden
@mamasince2010: welkom terug!!! @patrieske: spannend dan voor jullie en je sma! @caruli: oww mitchell wordt geopereerd, hopelijk is hij er dan vanaf! hier gaat het wel met mn bekken, maandag naar de osteopaat geweest en krijg dan weer even een terugslag maar het gaat nu weer wat beter. vorige keer bijna 2 weken met weinig pijn gelopen dus nu hopelijk ook weer!! met isabel gaat het helemaal goed ze begint heerlijk te kletsen en steeds meer echte woordjes te gebruiken. verder begint ze met los staan, vanmiddag zelfs opeens een stapje/val los naar de tafel hihih kleine meisjes worden groot.... ja alweer bijna 30 weken wat gaat de tijd hard he!