@Caruli, Het is misschien maar een kleine ingreep, maar het is toch je kereltje wat daar ligt. @Patrieske, Jaimy ook al op de operatie tafel. @Naomi, dat groter groeien gaat zo snel ineens he? Fijn dat het met je bekken weer wat beter gaat.
Hai Zo sneu onze noel vannacht weer aan het overgeven, ik hoop dat het van het zwemmen was dat hij misschien wat te veel water heeft binnengekregen, we kijken het even dit weekend aan en anders gaat Mart een keer mee naar de ha want dit is nu al vanaf november aan de hand, en dat manneke zie je steeds dunner worden ========================================== Jewe.............ja helaas wel ,maar hopelijk gaat hij dan stukken minder pijn hebben. ======================================= naomi123..........Nou laten we hopen dat je nu weer stukken minder pijn hebt. Ow wat gaat Isabel hard zeg en je zwangerschap ook, nog maar even en dan heb je de kleine in je armen ============================================ mamasince2010........ow meid wat erg dat je een mk hebt gehad, en dan ook nog een hernia, hoe is het daar mee? gefeliciteerd met jullie nieuwe huis, en met jullie trouwen, mag ik vragen wanneer jullie gaan trouwen? ==========================================
Mamasince: gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk Succes en veel plezier met de voorbereidingen. Jewe: ja ingreep duurd niet zo lang, maar is toch weer een narcose en die brengt iets meer risico bij Mitchell ivm zijn spierslapte.. En dat vind ik wel eng.. Hoop dat ik die dag mee kan en oppas heb voor de kids. Naomi: fijn dat het weer beter gaat met je meissie, leuk he hoe ze ontwikkelen. Hopelijk heb je weer even wat minder pijn. Patrieske: sneu dat Noel zo vaak ziek is, lijkt me idd ook niet goed als hij steeds maar dunner word... Beterschap!
@ patrieske jeetje wat vervelend dat noel al vanaf november zo aan het sukkelen is. En dat hij zo afvalt is natuurlijk niet goed,het komt ergens vandaan! met de hernia gaat het op en af.Momenten dat ik er weinig tot geen last van heb en er zijn dagen dat ik niet op en/of neer kan. de grote dag is 20-04 dus nog 3 maandjes.............. @caruli kan me voorstellen dat je het eng vind wanneer mitchell onder narcose gaat! en dat je mee wilt met hem kan ik me helemaal voorstellen!! en hopen dat het na de operatie allemaal wat rustiger gaat worden voor jullie. @hier manlief is bezig om voor zichzelf te beginnen,want hij heeft helaas zijn ontslag gehad omdat hij te duur is.Hij mag wel voor zn oude baas blijven werken als zzp.... dus daar nu alles voor aan het uitzoeken,tjemienee daar komt een hoop bij kijken enne ik heb er dus echt geen kaas van gegeten!!!!
Hai Nou vanmiddag met onze noel naar de film geweest, en werd het manneke weer zo ziek, zo sneu hoe hij aan het tobben blijft:x, ik hbe mijn vader gebeld dat hij ons op kwam halen =========================================== mamasince2010........Ja maandag bellen we even naar de ha , want mart is het nu ook erg beu, en je word ook bang want dit kan zo niet verder, ik hoop dat het een flink virus is en dat hij snel beter gaat worden, helaas zien we wel vaker bij noel als hij eenmaal ziek is dat het echt heel lang duurt voordat hij er boven op is. jeetje wat erg dat er zo'n pijn van kan hebben, hebben ze er wel al iets aan gedaan, of heb je het tijdens je zw gekregen? Wel fijn dat je man toch als zzper kan blijven, mijn man is ook zzper ik weet niet wat voor functie jou man uitoefent, mart is werkzaam op de bouw.
noi manlief is gestart!! en heeft meteen vanaf woensdag al volle bak kunnen werken pff dat is wel fijn.....
Ja we krijgen nog een jongen!!! 20 weken echo was verder ook helemaal goed. Alles zit erop en eraan, dus we zijn weer helemaal happy.
hoi brabantse (bijna) mama's, Ik ben nog aan het uitzoeken hoe deze pagina helemaal werkt. Wel leuk om hier allemaal verschillende clubjes tegen te komen.. Ik woon zelf in Eindhoven op het moment, het liefst ga ik weer terug over een paar jaar naar het dorpse eropheen. Ondertussen alweer 28 weken zwanger. Ik ga even lezen wat jullie allemaal te vertellen hebben Liefs Monique
@mom2be: welkom! we zijn bijna even ver leuk @jewe: gefeliciteerd een jongen!!! wat leuk voor Tygo @caruli: alles goed daar? en met de kleine Ziva? hier alweer 31 weken zwanger.... nog 6 weken dan mag ze al komen!!
Naomi: je kunt al bijna weer gaan aftrllen zeg... Wat lijkt het bij een ander toch snel te gaan hihi. Hier gaat het goed, ze eet al stukken beter en de temp lijkt ook stabieler te worden. Nu hopelojk snel wat dekens minder en dat ze mee naar buiten mag Vandaag hebben we. Een gesprek op het revacentrum van Mitchell, krijgen we te horen wat ze van hem vinden en wat het behandelplan word. Ben benieuwd
Jewe: ik heb over je 20weken echo bericht heen gelezen.... Wat super dat alles goes is met jullie 2e zoon Leuk hoor een knul erbij. Hoe vind je het zelf?
Hai brrrrrrr wat is het koud, maar heerlijk om een beetje sneeuw te zien, al is het maar een klein beetje, en die mannen waren zo blij hahaha mama sleeeeeeennnnnnnnnnn, maar dat kon nog niet hahaha Voor Mart is het wat minder die zit vanaf morgen thuis, als zzper is dat ook onbetaald dus hopelijk duurt het niet al te lang =========================================== Jewe..........wat leuk 2 mannen, ik vind het heerlijk, ze kunnen heerlijk spelen maar ook vechten hahaha. Wel fijn dat je 20 weken echo goed is meid. ===================================== mom2be1986..........Welkom bij het clubje, altijd weer gezellig als er iemand bij komt. gefeliciteerd met je zwangerschap, ook al 28 weken, gaat het allemaal goed? Ik ben Patricia mama van zoe* Noel en Jaimy, en wij wonen in Denbosch ======================================== Caruli..veel succes bij het centrum, laat je even weten hoe het is geweest? ======================================= naomi123..........wauw alweer 31 weken, wat gaat het hard. gaat het verder wel allemaal goed? ===================================== mamasince2010..........Fijn dat hij het al zo druk heeft
@caruli: spannend toch dat gesprek! hopelijk zijn ze tevreden. wat goed dat de kleine meid het zo goed doet houd haar de komende dagen sowieso maar lekker binnen hoor brrrrrrr het is echt geen weer voor zulke kleintjes! hij houd woensdag/donderdag een gevoelstemp van -15!!!! ja de tijd vliegt he! ik vind het zelf ook zo hard gaan hoor hihih. @patrieske: hier gaat het wel goed hoor alleen combi BI en nesteldrang is nou niet echt geweldig.... ik wil veel en doe dat dan vaak ook maar kan het elke keer weer bezuren hihih. hier geen sneeuw... vind het wel jammer kom toch niet buiten dus van mij had er wel een beetje mogen liggen hihi.
naomi123 ja en ik kan dan wel zeggen doe het rustig aan, maar dat moet ook in je zitten. heb je nog wel fhysio voor je BI? hier sneeuwt het wel ,maar het blijft niet echt liggen wel jammer
Nou hier hebben we de schrik van ons leven gehad. Zateerdagavond kreeg Tygo ineens koorts en wilde niet op zijn eigen bedje slapen dus maar in mijn bed gelegd. Jeroen was werken 's nachts dus was toch alleen. 's nachts nog een keer proberen te tempen wat niet echt goed lukte met een overstuur jongetje. Temp zat al op 40 graden dus slaapzak uit. Om half 5 hoor ik Jeroen thuis komen en Zie Tygo nog reageren en evenlater draaien zijn ogen weg en begint zijn hele lijfje te verkrampen en stuipen. Ik schrok me dood. Ambulance gebeld. Die was er gelukkig in no time. Na een kwartier was het nog niet over ondanks medicatie dus hij moest mee naar het ziekenhuis. Na meerdere malen medicatie daar werd zijn lijfje pas rustig. De halve zondag heeft hij daar nog knock out gelegen van de medicijnen. Zondag nacht moesten we ook nog blijven en vanmorgen mocht hij gelukkig weer mee naar huis omdat zijn koorts gezakt was. Ben echt helemaal kapot na al die dagen zonder slaap.
Jewe........ jeetje meid wat een schrik, wat heftig wat ik zo lees, wat zal je geschrokken zijn, goed dat je meteen een ambulance hebt gebeld. Gelukkig is hij weer thuis, maar weten ze wat het is geweest? Veel sterkte en een dikke knuf meid, want het is niet niks om zoiets mee te moeten maken.
Jee das schrikken dan zeg... Een koortsstuip is idd heel akelig. Gelukkig dat hij nu weer thuis is. Hoe gaat het nu met hem? Dikke knuffel voor jullie!