Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @jewe: jeetje meid dat is schrikken geweest!!! goed dat je gelijk ambulance hebt gebeld zeg! hopelijk gaat nu alles goed en rust maar goed uit!

@patrieske: ik kan best stil zitten maar met isabel wordt dat lastig ;) ik loop bij een osteopaat voor mn bekken. fysio werkte averechts namelijk

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    jeetje jewe dat is inderdaad erg schrikken ( ik ken het uit ervaring) ook niet zo gek dat je zo moe bent,na een emotionele achtbaan zonder slaap

hoe is het nou met hem?

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Koorts is nu helemaal weg gelukkig. Hij is nu wel snot verkouden en zijn oogjes zijn ontstoken. Vanmiddag heeft hij thuis echt een paar uur geslapen en nu ligt hij al vanaf 6 uur weer in bed. Hij wilde zelf naar boven en slapen...en dat wil hij nooit! Heb nu dus de babyfoon ook echt pal naast me staan zodat ik alles hoor. Meer omdat de schrik er gewoon goed in zit eventjes.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jewe: fijn dat het beter gaat! ja die schrik zal nog wel even blijven denk ik....

zal even nieuwe buikfoto plaatsen van vandaag dus 31.2 weken...

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    naomi123........wat een buik al zeg, en dan mag je nog een aantal weken;), heerlijk lijkt me dat weer om weer zwanger te zijn als je dan een BI hebt natuurlijk, kan je wel van je zwangerschap genieten met als je zo'n pijn hebt?
    Ow dat wist ik niet dat fhysio dan averechts werkt.

=========================================

jewe............ik snap dat je zo bang bent meid, en als je iets niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor.

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Toevallig van de week ook eindelijk een keer een buik foto gemaakt. 20 weken:

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @jewe: mooi buikje al zeg!!!!

@patrieske: nee meestal werkt het niet averechts maar ik ben weer een geval apart hihi. kreeg alleen maar meer last, toen gestopt en het werd gelijk minder heel vreemd.

ik kan zeker wel genieten :D ik kan heel veel pijn hebben gelukkig dus dat scheelt.
    ja het zitten en omdraaien in bed doet erg veel pijn verder ga ik gewoon door met kleine dingen en negeer de pijn.

ik geniet er nog het meeste van als isabel weer eens haar zusje een kusje komt geven :D als ik vraag waar is je zusje, komt ze naar me toe en trekt gretig mn shirt omhoog en broek omlaag hihih. mn buik krijgt dan ook veel kroelen en kusjes vind dat echt heerlijk!! en dan zeggen ze dat ze te jong is om het te begrijpen...

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mooie buikjes meiden :D

Jewe: snap dat je nog bang bent, maar idd als je twijfelt gewoon bellen meid!

Naomi: leuk he hoe kinderen met een dikke buik omgaan haha.

Nog even en er komt hier dus weer een beebje :D. Ben echt benieuwd naar je beebje en de naam ;)

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    brrrrrrrrrr wat is het koud,,,,,,,,,heb vanochtend al mijn moeder naar der werk gebracht om 6.30, het is veel te joud om der op der brommertje te laten gaan, en Mart is toch thuis dus dan kan ik ze net zo goed even brengen met de auto.
    Hoop dat het volgende week wel de laatste week is want Mart zit toch onbetaald thuis en we hebben wel een potje, maar die l** kreeg gisteren een dik verbaal binnen, uhhhh hoe kan dat nu, ja dan moet je opletten, maar goed dat kon er ook nog wel bij:x

Probeer maar wat uurtjes bij mijn baas erbij te krijgen maar dat is ook niet een echt vetpot hahahah.

===========================================

naomi123........hahha jij ook al, ik ken er alles van hahaha, maar goed als het er slechter van word dan moet je stoppen inderdaad wat je zegt.
    Knap van je dat je zo je pijn kan negeren hoor.
    Ow wat lief dat ze dat doet( smelt helemaal weg achter mijn pc)

========================================

Jewe.........wauw jij hebt ook al een flink buikje met 20 weken zeg :D
    Hoe is het met de kleine en met jou?

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: het is idd berekoud.
    Ik mag nog steeds niet met Ziva naar buiten, maar dat vind ik nu niet erg ;)
    Balen zeg dat hij een boete heeft, net nu jullie krap zitten...

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ja hij hoeft hem gelukkig eind Maart te betalen, maar ik vind het zo zonde een verbaal, hoef je ook niet te krijgen als je normaal doet, hij is geknipt bij een rood licht, hij zegt dat het oranje was, maar goed hij zal wel gewoon door hebben gereden van oranje naar rood, en ze knippen snel die kasten dat weet je, dus stop gewoon, 226 euro daar kan je een hoop van doen :(
    Ja en nu zitten we nog niet krap maar goed als er niets binnen komt dan is het reserve potje snel op :(

Nou hopelijk word het snel wat warmer dat je lekker met der mag wandelen :D

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee is dat tegenwoordig zo duur?
    Das een hoop geld zeg!

Ja van mij mag de winter weer weg haha, en als ze haar temp goed zelf kan houden kunnen we lekker naar buiten.
    Kind zit ook al weken binnen, alleen gisteren snel naar het cb geweest voor de eerste controle..

Ps manandag krijgt ze een hoofdecho en we moeten ook de schedelnaden laten controleren van de cb arts.
    Fontanel is nog wel open maar bovenop haar hoofd zien we de botten lopen, of het is al aan het vergroeien of het komt omdat ze zo iel is...

13. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    wat gek ik heb een abo op dit onderwerp maar krijg er geen melding van...........

maar wat een kou inderdaad brrrr

@patrieske hmzzz een boete is nooit leuk en het komt ook nooit op het goede moment!!

@caruli kan me voorstellen dat je het niet erg vind dat je er niet uit mag met ziva :)
    spannend een echo! maar kan het betekenen dat dat niet goed is dan?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    sneeuwt het bij jullie ook, hier ligt al een heel pak, de kids zijn al helemaal dol....

1 voordeel van de man thuis ik heb net heerlijk even in bad gelegen en dan straks werken, ben ik wel zo ontspannen.

we moeten daalijk wel met de hond naar de dierenarts, even kijken of zij strenge dieet is aangeslagen en zijn medicatie nog verlengen, ik hoop dat het niet meer nodig is.

=========================================

mamasince2010..........ik heb dat ook weleens, waar het aan ligt dat weet ik niet :(

================================

Caruli.......Ja 220 euro en dan 6 euro administratie kosten, ik geloof zonder gordel dat het voortaan 180 euro is :$

Hoe was de controle bij het CB?

meid heel veel sterkte met de onderzoeken, ik zal voor jullie duimen, ik kan alleen maar zeggen dat we toen bij noel te horen kregen dat het zeldzaam is dat een meisje een wig schedel heeft, dat de naden dicht gegroeid zitten, maar toch snap ik jou angst heel goed, en zeker als ze iets zien is dat heel eng, ik hoop dat het allemaal meevalt en ik zal kei hard voor jullie duimen.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier is het net begonnen met sneeuwen, ben benieuwd of wij ook zoveel gaan krijgen....

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Patrieske: mitch zijn voorhoofdsnaad is ook te vroeg gesloten, maar hoefde geen operatie omdat de hersenen dan nog naar achteren kunnen.

Mamasince: hier ook vaak geen melding, ik moet geregeld zelf kijken ondanks een abo.

Hier sneeuwd het ook sinds een half uur en er komt ineens flink wat uit de lucht gevallen...
    Ik geef er niks om, mij te koud en te onhandig met de kinderwagen. Maar goed Ziva mag toch nog niet naar buiten ;)

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Patrieske, ah balen zo'n bekeuring altijd zonde van het geld.

Caruli, Ik hoop dat die echo mee valt en dat alles gewoon goed is met Ziva. En het is ook echt geen weer om met zo'n klein prulleke naar buiten te gaan.

Hier ligt inmiddels een dik pak sneeuw. Heb er een uur over gedaan om thuis te komen van me werk waar ik normaal 20 minuten over doe.
    Tygo vond het in elk geval wel helemaal geweldig de sneeuw.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou hier sneeuwt het nog steeds, niet meer zo hard als toenstraks, maar het is spiegelglad:$
    Toen straks toen we naar de dienerenarts reden zaten we bijna iemand achter op, mart had wel afstand maar toch nog te kort, dus was erg geschrokken en ben nadat hij mij op mijn werk afgezet had gewoon gezegd dat ik naar huis ging lopen ik wilde niet dat hij nog met de kids in de auto ging, en morgen heeft noel een kinderfeestje aan de andere kant van denbosch dus ik hoop dat het dan niet meer zo glad is, maar goed ik denk dat het dat wel is:(

======================================

jewe........Inderdaad dat vind ik ook, niet dat ik zelf nooit een bekeuring heb gehad, meestal was het voor mijn gordel, maar ik heb hem nu altijd om, ook dankzij het lichtje, meestal vergat ik hem om te doen, maar eigenlijk sinds ik de kids heb vegeet ik hem niet omdat ik ze bij hun ook om doe, en ook wel het lichtje hoor :D

ja voor die kids is het helemaal geweldig, ik kwam thuis van mijn werk en er stond een prachtige sneeuwpop in de tuin :D

=======================================

Caruli.........Ja dat weet ik van je manneke, gelukkig dat hij die niet hoefde, waren ze bij hem er ook zo vroeg bij met controleren,volgens mij niet toch?

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bij mitchell kwamen ze er op het cb achter met 5-6 mnd. Toen kon ze de fontanel niet goed meer voelen en werden we doorgestuurd naar het zh voor een foto en een neuroloog en gelijk de uitslag en werd er gebeld met rotterdam ;)

Ik denk ook niet dat ze nu al dicht zit, de fontanel is nog open maar weet niet hoe ze dat anders willen blijven controleren?

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Ow dan waren ze er toch nog redelijk snel bij, bij noel was het ook met 6 maanden datz e erachter zijn gekomen, gelukkig door oplettendheid bij het cb, bij hem was het meteen te zien op de scan.

ja datw eet ik ook niet, ik denk toch door wat vaker een foto te maken ofzo, misschien meteen even vragen en ook vragen hoe ze dat in de gaten houden, maar daar zullen ze wel bovenop zitten.

Hoe gaat het verder?

Deel Deze Pagina