@Vlinder hahaha we willen jou hier niet zien de komende dagen, jij mag enkel klussen @WneT welkom!!! Ik wil ook wel weten wat je schrijft en ontwerpt! @Naomi, jij dus ook al zo moe. Nou geef er maar lekker aan toe hoor! Je lichaam is zo druk nu! Om 11:00 moet ik met de kleine man naar de osteopaat....ben heel benieuwd!!
@mamakitty: ja dat doe ik gelukkig ook, ben heel veel vrij gelukkig dus lig elke ochtend tot 11 uur op bed en als ik moe ben ga ik lekker ff liggen op de bank hihi. hoe was het met de kleine bij de osteopaat??
haha dat deed ik ook toen ik zwanger was van de 1e.... Nu gaat dat helaas allemaal niet meer.... Nou bij de osteo geweest. zoonlief's linkerkant zat dus geblokkeerd en hij was erg gestrest zei de osteo. Hij kon geen rust vinden. Hij heeft hem nu behandeld, over 4 weken terugkomen.
hopen dat je behandeling heeft geholpen! net een half uur met de hond gelopen, ben nu weer moe en wat steekjes in mn zij. pfffff wou dat ik een paar weken verder was en me weer goed voelde hihi.
Hoop ik ook! Thanx Nou uh...wil je niet ontmoedigen, maar ik voelde me met de week slechter in beide zwangerschappen. Dus die kant kan het ook nog opgaan. Ga daar vanuit en het kan alleen maar beter worden!
dag dames ik zit met een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen. Afgelopen woensdag 5mei had ik 's morgens buikpijn (gevoel van een eisprong). het was maar een half uurtje. ik had ook veel last van afscheiding. 's avonds hebben we geklust en mijn vriend had ook het gevoel dat de afscheiding meer was (sorry voor de onsmakelijke details) ik heb nu het idee dat de afscheiding minder wordt en heb ook geen buikpijn meer. alleen met temperaturen zie ik totaal geen verhoging. kan het zijn dat ik toch mijn eisprong heb gehad of zou die dan toch nog moeten komen. vraag dit ook omdat mijn vriend zich niet lekker voelt (griepje) en er dus misschien niet geklust gaat worden de komende dagen please help me
dag 1 36,5 dag 2 36,3 dag 3 36,5 dag 4 36,4 dag 5 36,1 dag 6 36,2 dag 7 35,5 dag 8 36,0 dag 9 36,5 dag 10 35,9 dag 11 36,5 dag 12 35,9 dag 13 36,2 dag 14 36,3 dag 15 36,3 dag 16 36,4 laatste cyclus was 31 dagen en daarvoor 29 dagen. woensdag (dag 14) had ik die buikpijn toen ik uit bed kwam
heee nog zo een koudbloedje hihi. mijn temp is ook altijd tussen 36 en 36,5!! iedereen vind dat altijd raar fijn om te zien dat ik niet de enigste ben hihi. verder kan ik er niets uit halen sorry, heb er echt geen verstand van!
hm jammer. heb nu ook wel wat buikpijn maar heb geen last van afscheiding en dat had ik woensdag ontzettend veel (net zoals anders met m'n eisprong)
dan heb je je ei mss al wel gehad??? of iig je vruchtbare dagen en nu je ei? ik weet het niet zeker hoor meid heb er niet zoveel verstand van. ik ben daar niet mee bezig geweest, bij ons was het banner in de gaten houden, slijm in de gaten houden de laatste rondes uvotesten en flink klussen!!
ik vind ovutesten echt heel fijn. kon precies zien wanneer je ei kwam en dan gewoon om de dag proberen te klussen. dan heb je een piek en dan neemt hij weer af, nou duidelijker kan haast niet ik was ook nogal testerig dus vond het leuk elke dag een test te doen hihi. ben nu eindelijk gestopt met testen en geloof het maar pfffff ik bleef testen!
@Vlinder, misschien de dag met 35,9. Maar vraagje: HOE temperatuur je? Je doet het goed als je: Elke dag om dezelfde tijd vóórdat je je bed uit gaat rectaal temperatuurt. Dus bijv. elke dag om 07:00. Ook in het weekend je wekker zetten! En rectaal he.
ja rectaal en elke ochtend als ik uit bed kom. maar dat verschilt inderdaad wel een qua tijd dus daar ligt misschien de fout. de dag van 35,9 had ik nergens last van. en ik voel normaal echt m'n eisprong. die buikpijn had ik dus woensdag maar was na een half uur weg
vlinder: het beste is idd elke morgen om dezelfde tijd. maar tempraturen wil niet bij iedereen werken meid ik zou anders toch voor de zekerheid ovutesten gaan doen die werkten bij mij ook alleen echt goed succes!
ik denk dat ik daar volgende maand dan maar mee ga starten. denk dat het voor deze maand toch even ophoudt ow waarom zit het nou niet een keertje mee
helpt het als ik morgen nog een ovutest doe of is dat te laat in mijn cyclus nu. nog een vraagje over die testen. zie je ook nog een positieve test als je bijvoorbeeld 24 uur geleden je eisprong heb gehad?
@Vlinder, als ik het goed zie ben je toch pas 3 maand bezig? Is dit ronde 4? Ik was bij dochterlief pas in ronde 11 zwanger. Rustig aan, laat je niet gek maken meid! Het moet wel leuk blijven he.... Als je niet elke dag om dezelfde tijd tempt heeft temperaturen geen zin, dus kun je er beter mee stoppen. Goed en goedkope ovutesten zijn die van sentitest. (google ff) Suc6 meid! Nou mijn kleine ventje heeft vanmorgen zijn 1e behandeling gehad bij de osteopaat en............toeval of niet??? Hij is meteen gaan slapen en is niet meer wakker geworden, voor het eerst sinds weken!!!!!!!