sorry meiden, druk druk druk met die 2 meiden nu!! jasmijn doet het super goed! en ook isabel doet het prima, maar kom vaak handen en ogen tekort hihi. kraamweek was geweldig! vandaag voor het eerst alleen met de meiden thuis. man is vandaag weer voor het eerst werken, tot nu toe gaat het nog prima, hopelijk blijft dat zo!!!
Ja Brabanders eindelijk! Ik ben hier komen wonen voor mijn partner, wij wonen in Maaskantje. Bij den bosch enz in de buurt. Als jullie het goed vinden klets ik mee!
@Vivian, haha leuk maaskantje. Volgens mij wordt je helemaal gestoord van iedereen die een opmerking heeft over maaskantje of niet? Nou de operatie van me moeder is goed gegaan. De tumor is verwijderd uit de darm en ze hebben de darm weer aan elkaar kunnen zetten, dus geen stoma. Ze hebben ook nog haar eierstokken eruit gehaald omdat die ook vergroot waren dus er een kans bestond dat het daar ook zat. Na de operatie voelde ze zich al best wel goed. Ze krijgt nog wel volledige pijnbestrijding via een ruggeprik en een pomp. Van de week gaat die pomp wat om laag om te kijken of ze dan pijn voelt of het al goed aan het genezen is. Vrijda is Tygo echt jarig en gaan we naar de dierentuin. Naar Artis en dan nog even langs het ziekenhuis.
Oh wat fijn dat de operatie gelukt is en ze geen stoma hoeft! Hopelijk hersteld ze voorspoedig. Oh leuk Artis
@ Caruli: Thanks! @jewe: Ik ben er inmiddels aan gewend! De meeste komen met een hoge verwachting hier heen zelfs buitelanders. Maar het is echt niet meer dan een klein cafetariatje en een pleintje en voor ons heel normaal hahaha! Gelukkig is de operatie van je moeder goed gegaan!
Hoi meiden hoe gaat het met jullie? Hier gaat het goed. Donderdag met Ziva en Mitch naar het cb geweest. Ziva was goed gegroeid, ze weegt nu 4940gr en 58cm. Alleen haar hoofdje was niet goed meegegroeid of het is een mismeting geweest. Maar ze gaan het nu even in de gaten houden. Mitch was ook wat gegroeid, nu 12.7kg en 89.5cm Volgende week moeten we naar de kinderarts voor controle. Fijne paasdagen meiden
Hey Caruli, hoe gaat het met jullie? Hier wat minder. Het blijkt dat me moeder nog meer uitzaaiingen heeft zitten en dat ze dus weer geopereerd moet worden. We gaan dus weer een moeilijke tijd in. Gelukkig heb ik vanaf 5 mei verlof en kan ik rustig aan gaan doen.
Die zit weer even in de put. Vooral omdat ze het nu moe wordt elke keer weer opnieuw die tegenslag en de angst voor een operatie. Gelukkig is ze sterker dan ze denkt.
Jewe: oh jee das schrikken.. Heftig zeg. Hele dikke knuffel meid, is niet leuk en dan ook nog zo op het eind van je zwangerschap... Vivian: leuk de babykamer aan het maken Begint ook al op te schieten zeg.
Hai Nou ik kreeg geen meldingen meer binnen en was zo helemaal vergeten te reageren en te kijken, maar goed maar weer een nieuwe start maken dan Hier gaat het wel goed, behalve dat noel echt verschrikklijk slecht luisterd en ons gewoon uitlacht en mijn moeder uitscheld , die dus nu hier niet meer wilt oppassen dus we hebben nu een plan van aanpak gemaakt , heb het een en ander opgezocht op het net, en hopelijk gaat dat werken. -------------------------------------------------------------------------- jewe..........jeetje meid wat een slecht nieuws, heel veel sterkte. -------------------------------------------------------------------------- caruli..........laten we hopen dat het een mismeeting is geweest meid. -----------------------------------------------------------------------
Patrieske: werkt de nieuwe aanpak bij Noel? Jewe: hoe gaat het met je zwangerschap, Tygo en je moeder? De meeting van het cb was verkeerd, bij de ka werd er wel goed gemeten Mitch krijgt op mijn verjaardag 31 mei een mei scan. Smorgens gaat hij dan naar het revacentrum en dan om half 1 moet hij zich melden bij de afd opname en zal het infuus enzo geprikt worden. En om 14:15 is de mei scan. Hij moet nuchter zijn, ben benieuwd hoe het gaat. Hij zal daarna wel weer een tijdje uit zijn doen zijn. Meestal na een zh bezoek als ze iets bij hem gedaan hebben dan slaapt hij nachten weer slecht. Maar goed we zullen zien.
Hia Caruli. Nou we hebben dat plan van aanpak gemaakt en echt het werkt kei goed , ik durf het niet te zeggen want meestal zal je dan zien dat het niet goed gaat , maar voor nu is het echt goed, en voor Mart was dit ook fijn want ik heb de afgelopen 2 dagen overdag in bed gelegen , ben strontziek, ben nu gelukkig niet meer zo benauwd maar zal blij zijn als mijn neus gewoon weer open is en dat ik op houd met niesen, want wat kan je daar moe van worden Was de meeting bij de ka wel goed? jeetje dan moet zo'n manneke nuchter zijn en dan pas zo laat die scan wel erg vervelend voor zo'n ventje hoor, en dan dat hij erna zo'n last van heeft echt sneu. wanneer krijg je de uitslag?
@Caruli, ach het manneke weer een ziekenhuis onderzoek. Wat houd het onderzoek precies in? Zwangerschap gaat goed. Begint nu wel wat zwaarder te worden. Nou ja zwaar, vermoeiender meer. Tygo zijn nieuwe kamer is klaar dus zodra de muren van de trap geverft zijn kunnen de traphekjes terug en kan hij in zijn grote bed gaan slapen. Ben benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Patrieske: beterschap meid, van verkouden zijn kun je idd moe worden... Jewe: oh wat leuk voor hem, hopelijk gaat hij straks goed slapen in zijn grote bed Hij krijgt een mri scan met slaapmiddel. Zodat hij stil blijft liggen. Dan kunnen ze kijken of zijn cyste gegroeid is en of er in de hersenkamers wat veranderd is kwa vocht ophoping enzo. De vorige mei scan hebben ze ook dus kunnen ze het mooi vergelijken.