Hai Ik vind deze link zelf erg leuk, omdat er ook leuke knutselwerkjes op staan De leukste vaderdag site! Vaderdag cadeau en knutselen tips 2012! Wij knutselen wat leuke dingen in elkaar, en hij krijgt een nieuwe gsm, want hij doet nooit lang met een gsm dus met vader dag geven we altijd een nieuwe extra.
@ Jewe: Hahahaha zo is het! Hoe gaan de laatste loodjes? raderie @ Patrieske: Super leuk ik ga is even snuffelen! Ik heb inmiddels al wat voor vaderdag, in Barcelona zijn wij ook 1 dag naar de formule 1 geweest hij vind dat zo geweldig. Nu heb ik een arrangement kunnen boeken dat hij zelf ik een snelle auto kn gaan racen. Zijn jullie gisteren nog iets gaan doen? Wij zijn even naar een braderie geweest wel heel leuk en prachtig weer!
@Vivian, Leuk cadeau dat zal hij wel gaaf vinden. Wij zijn gister lekker naar de Efteling geweest. We hebben een abbo en wonen er heel dichtbij dus wij zijn daar regelmatig te vinden. Tygo vind het er geweldig elke keer.
Ik ga speigletje voor op de spiegel in de auto te plaatsen zodat man tijdens het rijden de kids achter op de bank goed kan zien zonder om te draaien en laat Casey en Mitch wat tekenen. Ik zal ook nog even op de knutselsite gaan kijken.
Hai Vandaag een hele leuke dag gehad, we hadden met een aantal moeders van school afgesproken om naar de speeltuin te gaan en via via zaten we daar met 12 moeders en over de 20 kinderen van de leeftijd van 10 maanden tot 9 jaar echt zo leuk tot dat het wat beon te regenen en toen hebben we snel alles ingepakt en zijn we naar huis gegaan, we hebben er zo'n dikke 3 uur gezeten, zo leuk en gezellie met zijn allen, en die kids zagen eruit hahahah. --------------------------------------------------------------------------- caruli......wat een leuk kadoo dat is dat zeg ik wist niet eens dat ze dat hadden. ------------------------------------------------------------------ Jewe...........efteling inderdaad heel erg leuk, en fijn als je zo dicht bij woont, wij gaan meestal een keer of 3, 4 in het jaar de kids vinden het ook echt geweldig. ---------------------------------------------------------------- Vivian...........Nou dat is een super vet kadoo, wel even laten weten of hij een salto in de lucht maakte als hij het uit pakt he hahaha. Ik stond zelf hier op een martje mee te helpen, 1 vriendin stond kleren te verkopen en 1 vriendin schoenen, en als het druk werd sprong ik even bij, en tussendoor nam ik de kids mee naar ons, konden ze even uitrazen. mart was met noel naar fc denbosch en die hebben het ook erg leuk gehad
Hoi meiden Vivian: hoe gaat het met jou? Kinderkamer al klaar? Jewe: hoe gaat het? Nog niet bevallen? Patrieske: hoe gaat het met jou en de kids? Hier gisteren met Mitch naar het zh geweest. Hij heeft een MRI scan gehad met sedatie. Volgende week belt als het goed is de kinderarts en hopelijk heeft hij de uitslag dan.
Hoi hoi, gezellig hier met de brabantse meiden. Ik heb mezelf een tijd geleden al aangemeld maar nu ik bevallen ben is het ook wel leuk om actief op de site te kijken en ervaringen uit te wisselen. Hoe gaat het met jullie? allemaal al kids? of druk aan het oefenen? groetjes vanuit Eindhoven.
@Caruli, nee nog niet bevallen. Hij zit nog rustig te wachten. Ook nog totaal geen voortekenen dat hij al zin heeft om te komen. Hopelijk volgende week een goede uitslag om Mitch zijn MRI scan.
Hai Hier gaat alles goed, alleen met het noodweer hebben we steeds last van een lekkage op Jaimy zijn kamer, nu hebben ze het hopelijk gevonden en hoop ik dat het dat is, maar we zullen moeten afwachten op het volgende noodweer En gisteren helaas een lekkage bij de aanbouw ook is het gemaakt en maar weer afwachten met de regen, maar begin er wel van te balen Verder erg druk met mijn werk en op school bij de jongens overal moet gepoetst worden En onze Noel mag over een paar weken op voor zijn A dilpoma wie had dat verwacht, wat zijn we trots op hem en hij mag ook naar groep 3 volgend jaar dus dat manneke heeft goed zijn best gedaan, we zijn echt super trots. ------------------------------------------------------------------------ Jewe..........voor jou is het echt aftellen nu ----------------------------------------------------------------------- mom2be1986.........Gefeliciteerd, hoe is je bevalling gegaan? ----------------------------------------------------------------------- Caruli.........Voor jullie weer erg spannend met afwachten nu op de uitslag, hoe ben je eronder?
Mag ik me hier ook melden ? Ik ben 29 en woon in Loon op Zand, zijn er nog meer dames uit Loon hier ? Ik werk in de bejaardenzorg, maar door mijn bekkeninstabiliteit heb ik het erg zwaar.
Hai Rinnie welkom meid natuurlijk mag je je hier melden, altijd gezellig toch Gefeliciteerd met je zwangerschap, maar lees dat je het al flink aan je bekken hebt, dat lijkt me erg zwaar? Ik woon in Denbosch en heb 3 kindjes, een meisje dat is overleden heeft 5 dagen geleeft en 2 jongentjes 1 van 6 en 1 van 3
Rinnie: welkom Ik kom uit Wolluk. Gefeliciteerd met je zwangerschap, succes vandaag met de 20weken echo! Patrieske: als het goed is word ik morgen door de arts gebeld, maar of de uitslag dan al binnen is weten ze niet zeker. Vind het stiekem toch wel spannend...
Jewe: wow ik zie dat je morgen al uitgerekend bent. Hoe gaat het? Vivian: hoe gaat het met jou? Leuk hoor straks weer een paar beebjes erbij Naomi: waar ben je? Zal wel druk zijn met je 2 meiden. Gaat alles goed? (mocht je hier nog lezen)
@Caruli, nee morgen ben ik 39 weken Dus nog een weekje (of 3kan ook ) Spannend hopelijk hebben ze de uitslag. @Rinnie, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kom uit oosterhout
Jewe: oh had de 8 met een 9 verward.. Maar dan is het dus al echt aftellen he Red je het nog met je buik? (heb ik een foto gemist? )
@Caruli, nee je hebt geen foto's gemist heb er deze keer geen gemaakt is er gewoon totaal bij ingeschoten. Slecht He? Hij is volgens mij wel kleiner als bij Tygo. Ben ook een stuk minder aangekomen. Bij Tygo 30kg en nu nog maar 13kg.
Oh dat scheelt een hoop ja. Maar gewicht en buik zegt niet veel hoor hihi. Hier per zw minder aangekomen maar wel per keer een grotere buik
Ben benieuwd of de arts vandaag belt... Zit zo vaak te wachten op een belafspraak en dat hij dan gewoon niet belt