Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *grijnz* de mijne heeft er al 1. Mijn oude roze nokia. Maaaaaaaaaaar er zit geen simkaart in haha, ja ik ben me gek zeg....maar ze is er helemaal gek mee. Ze doet mij na, hoe ik bel zeg maar, zo cute en ze doet of ze smst!!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    haha hier precies hetzelfde
    maar ze zeurt steeds dat hij het niet doet, ze wil een echte waar ze echt mee kan bellen :$
    het moet niet gekker worden he ;)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :D haha de mijne zeurt ook steeds dat ze écht wil bellen.....ja ik ben me nogal gek zeg :$ ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, van mij mogen ze een mobiel als ze het zelf kunnen betalen... en dan dus prepaid. No way dat ik voor de 18 ooit toestemming ga geven voor een abonnement... (als ik de ellende daarvan zie bij de jongeren die ik begeleid! Torenhoge rekeningen!!! En die zijn dan al 18+... :().

@Ellen: leuk, muziek :) Ben zelf nogal van het zingen. Heb ooit keyboardles gehad en wat zelf geprutst met gitaar, maar zingen is toch wel zo lekker :) Wil wel ooit nog saxofoon leren spelen en goed piano. Vooral dat eerste kun je zo lekker rauw mee scheuren ;)

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    JUUST! Hier dus ook!

6. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

na de krabbel van mamakitty kom ik me ook gezellig melden

ik woon in waalwijk net als caruli;)
    ben 29 en heb een dochtertje van iets meer dan 3 maanden. Ze is eerste kerstdag geboren!!!!!

Werken tja dat doe ik wel,sterker nog begin dinsdag weer blegg
    Maar ook niet veel keuze.
    Vriendlief werkt door de recessie maar part time nu en het leven is niet voor niets.
    Werk op een kinderdagverblijf op een 3+ groep.

Enne om af en toe iets bij te verdienen maak ik luiertaarrten hihi

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    gezellig! :D Welkom!

ook al in waalwijk!!
    Op 1e kerstdag joh? Dat was zeker wel raar of niet? haha

Dinsdag dus weer werken. En je meisje? Naar oma of naar kdv?
    Ah je bent juf op een kdv....dan kun je Chloë toch meenemen of werkt dat niet zo?

Luiertaarten? LEUK!!!
    Ik maak marsepeinen taarten ;)

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

kerst daar heb ik deze ronde niet veel van mee gekregen hahah.
    het is wel speciaal maar ook wel sneu voor chloë straks,zullen goed het onderscheid moeten gaan maken tussen kerst en haar verjaardag! maar dat komt goed.

Ja de kleine meid gaat idd 1 dag mee naar het kdv. En de andere dagen dat zowel vriendlief als ik moet werken naar de oma's. en de andere dagen is mijn vriend gewoon thuis.

Marsepeintaarten ook leuk! ik lust het alleen niet.
    Maar is dat niet heel veel werk???

9. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hallo meiden,

Hier een mama uit breda.
    Wij hebben een zoontje van 2 jaar en 4 maanden en nummer 2 is er bijna (sterker nog, ik had gehoopt dat het er al was ;))
    Dus we wachten met spanning af. Had vandaag al 3 cm ontsluiting, maar er zet niks door :(.
    Verder heb ik nu dus lekker verlof, maar anders werk ik 24 uur per week. Waarvan ons zoontje 2 dagen naar het KDV gaat en 1 dag lekker met zijn paps doorbrengt. En dat gaat prima!
    Ik hoop lekker mee te kunnen kletsen. Maar het kan dus zijn dat ik 'plots' ga bevallen. (ik hoop het!)

Groetjes milo

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

welkom milo

en wat ontzettend spannend zeg!
    ga voor je duimen dat het doorzet nu!!!!

groetjes

11. raspberry

@Milo: nou, hopelijk is dat meekletsen idd met een weekje ofzo weer :D Je loopt iig al ietsje overtijd, zie ik, dus hopen maar dat het door gaat zetten. Spannend!

@Brabants meisje: ik maak ook marsepeintaarten. Is idd wel veel werk, maar errug leuk! Je kunt trouwens ook fondant erop gooien, dat is voor de marsepein-haters weer een fijne oplossing :D
    Maar jij luiertaarten dus! Hoeveel vraag je voor zo'n taart en heb je er een foto van, hoe dat er dan uitziet? Zowel mijn zusje als mijn schoonzusje krijgen namelijk een kleintje, (schoonzusje over een week of 6, zusje over 4 mnd). Misschien wel een leuk kado, (en Waalwijk is voor mij wel te rijden :)).

12. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier ook een noord brabant mama
    woon in veghel

heb al een zoontje van bijna 17maanden

en ben zwanger van de 2de

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

Rozemarijke mmm met fondant klinkt het beter voor mij haha
    en je hebt een pb!

veghelse meid welkom;)
    en spannend zwanger van de 2de! voel je je goed?

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    brabantsmeisje: leuk ook een wollukse hihi
    welk kdv werk je?

milo: spannend joh, hopelijk komt de kleine snel ;)

vegelsemeid: ook welkom hier
    jij ook nog even en dan heb je er een kleintje bij

leuk hoor

zo ik ga nu even frietjes snijden en even mitch op bed leggen

smakelijk eten alvast :D

15. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

caruli ik werk bij balade! is van stichting MIKZ

frietjes mmmm lekker... ik mag nog even wachten met eten.
    Vriendlief moet vandaag tot half zeven werken!

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Een muziekschool is inderdaad een hele leuke plek om te werken. Leerlingen komen daar over het algemeen omdat ze dat zelf willen, er hangt altijd een positieve sfeer en je hoort de hele dag muziek in de gangen. Zelf muziekles geven is echt heerlijk: je passie overbrengen op anderen en dan hopen dat anderen net zo enthousiast worden als je zelf bent.

En wat betreft de series: ik houd van de "NET5-series", dus Grey's Anatomy, Private Practice, Gossip Girl (al heb ik het laatste seizoen niet gevolgd, kwam op een rottijd), Gilmore Girls vroeger, Sex and the city... Heerlijk met een kop thee en een reep chocola (of chips... als het maar slecht is :))

Wat zing je dan? En alleen voor jezelf of ook in groepsverband? Heerlijk hè, zingen?
    Ik speel ook saxofoon en piano! En je bent nooit te oud om nog te leren hè, dus zoek een leraar en neem les! Piano is trouwens wel heel handig als je zingt, kun je jezelf begeleiden.

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Brabantsmeisje, ja met kerst jarig zijn lijkt me niet fijn, mja tis niet anders en jullie maken er vast iets moois van!
    Er zit uren werk in een taart. En marsepein hoeft niet hoor, fondant kan ook ;)
    Goed opgelost voor Chloë zo!
    Pb je mij ook ff ;)

@Milo, welkom!
    Jee je loopt 4 dagen overtijd he....nou ik ga duimen dat de kleine snel komt! Spannend weer zeg!

@Veghelsemeid, Jee jij ook al aant eind van je zwangerschap (nu ja bijna dan hihi) leuk!! en Welkom!

@Caruli, eet smakelijk!!

@Ellen, Leuk hoe enthousiast je bent over je werk!
    haha ik ben ook van de tvseries hoor, heeeeerlijk!
    Ik zou best willen dat mijn dochter piano leert spelen...maar das best duur denk ik of niet?

18. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Tja, als je een goede pianoleraar wilt, betaal je daarvoor... Er zijn best betaalbare privéleraren te vinden hoor. Ik denk dat je rekening moet houden met zo'n 15,- per les.

19. raspberry

@Ellen: ik zing in de kerk :) Ben lid van een evangelische gemeente en daar hebben we (gelukkig) geen kerkorgel en psalmen, maar gewoon eigentijdse muziek met moderne instrumenten (drums, gitaar, toetsen en/of piano en als we over hebben een bassist erbij). Ik doe de leiding van de dienst, maar zing wel altijd met 2 zangeressen samen. Solo durf ik niet hoor, daarvoor zing ik echt niet goed genoeg...!
    Maar voor of na de zomervakantie gaan we vanuit de kerk nog 5 zanglessen krijgen bij een echte zangpedagoog! Joepie! Hopelijk kan ik daar nog wat leuke dingen leren :) (En misschien durf ik daarna wel solo ;)).
    Ik heb gitaar een tijdje gebruikt om mezelf te begeleiden, maar manlief speelt alle soorten gitaar (o.a. dus ook in de kerk :)) en daar stak ik zeeeeeeer magertjes bij af. Toen we elkaar net kenden, was hij ook niet zo van de subtiele opbouwende feedback, dus dat motiveerde ook niet echt...
    En voor piano: nog even geen plek in huis helaas, als we de box en speeltafeltjes kwijt zijn misschien... Maar dat duurt nog ff. Dus misschien toch eerst maar sax gaan leren :)

@Mamakitty: in groepsverband is muziekles wat goedkoper :) Ik heb altijd in groepsverband keyboardles gehad en voordeel is wel dat je ook samen leert spelen...

@iedereen die zich vandaag ook heeft gemeld: welkom :)

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

willen jullie stemmen op mijn dochter?
    bij baby van de maand.
    chloë kleine ondeugd!! want er staat nog een chloë

Deel Deze Pagina