vlinder fijn dat je in ieder geval geen buikpijn meer hebt! ik duim nog steeds voor je! ik hoop idd dat we snel iets zullen merken met de andere voeding,was allang blij dat ze niet moeilijk deed en eigenlijk meteen aan het voorschrijven ging. Maar goed ze zag natuurlijk ons klein schuurpapier meisje hahaha
Brabants Meisje, ik ben benieuwd hoe het gaat met de nieuwe voeding! Vlinder: spannend hè, dat afwachten! Ik kom net terug uit het ziekenhuis. Manlief is geopereerd aan zijn neus. Alles gaat goed gelukkig.
Wachten duurt zeker lang! En heb je dan nu ook het idee dat je allerlei "zwangerschapssymptomen" vertoont? Dat had een vriendin van mij, die dacht elke ronde zeker te weten dat ze zwanger was, omdat ze zoveel kwaaltjes had...
@Brabantsmeisje, nou gelukkig andere voeding nu! @Caruli, aan de puf dus...sterkte voor hem! @Vlinder, benieuwd naar je tempkaartje eerlijk gezegd @Ellen, wrom is hij geopereerd???
Hij had een scheef neustussenschot en daardoor bijna continu een verstopte neus. Gevolg daarvan was dat hij voortdurend ontstekingen had in zijn voorhoofds-, neus-, keel- en bijholtes. Nu hebben ze zijn neustussenschot rechtgezet en wat van de slijmvliezen weggehaald. Ik heb hem net opgehaald, hij is weer thuis en alles gaat goed.
dag 2 36,3 dag 3 36,5 dag 4 36,4 dag 5 36,1 dag 6 36,2 dag 7 35,5 dag 8 36,0 dag 9 36,5 dag 10 35,9 dag 11 36,5 dag 12 35,9 dag 13 36,2 dag 14 36,3 dag 15 36,3 dag 16 36,4 dag 17 36,5 dag 18 36,9 dag 19 36,9 dag 20 36,8 dag 21 36,9 dag 22 37,1 @ Ellen: nee ik heb eigenlijk geen symptomen. die voelde ik de vorige maand wel maar nu niets. vorige maand was ik een paar dagen echt misselijk en duizelig dus dacht toen dat het raak was. nu heb ik nog nergens last van
@ellen hoe is het met je man? nog veel last of valt het mee? @vlinder spannend hoor vandaag gestart met gedeeltelijk neocate en gedeeltelijk hypoallergeen. Ik ben benieuwd! Hoop dat het iets gaat doen. Afgelopen nacht was ze ook al weer om 01.00 uur wakker omdatze zo veel jeuk had.Haar weer ingesmeerd maar helaas zonder resultaat. Om 06.00 uur is zij en mama weer in slaap gevallen............pffff was blij dat ik vandaag nog vrij was hahahha
@Vlinder, op welke dag had je nou je eisprong volgens jou?? @Brabantsmeisje, jee meis, ik hoop dat de voeding gaat werken! @Ellen, nou hoop dat de operatie geslaagd is dan, vertroetel hem maar lekker!
Dan heb je op dag 29 dus je nod. ALS je ei op die dag was.... nog 6 dagen te gaan...spannend! Ik duim!
dag 15 ei, dan 14 dagen later NOD, dus kom je op dag 29 (ik zeg niet 29 mei, maar DAG 29 he!) NOD. Of is jouw LF geen 14 dagen? Temp is wel lekker hoog zeg!!!
ja elke ochtend om 6 uur. als ik een vroege dienst heb moet ik er om 6 uur uit dus op m'n vrije dagen zet ik m'n wekker