ow goed dat je het zegt. zal het tegen hem vertellen. 11 rondes joh. jeetje dan mag ik nog niet mopperen
@Vlinder, veel vrouwen doen er minimaal een jaar over om zwanger te worden. Dus ga daar vanuit. @honeyy, ja hier lekker genoten vd zon. Gister lekker naar de efteling geweest! Was erg leuk!
@Honey: ja de zon is heerlijk aanwezig deze dagen he! Gister een druk dagje gehad met bezigheden. Nu lekker de zon in. Straks veel visite en de bbq aan
weet ik maar om me heen is iedereen zwanger en dat vaak na ronde 1 of 2 al en dat is frustrerend. vooral omdat er eentje bij zit die eigenlijk per ongeluk zwanger is geraakt (is er nu wel blij mee maar eerst niet) maar goed ik stop met mopperen haha. heeft iemand nog een leuk idee om morgen te gaan doen????????????
Jij mag mopperen wat je wilt meissie! Kom nou, gooi alles er lekker uit hier hoor! Tis ook gewoon kl*te, zeker als mensen om je heen zomaar zwanger worden. Ik begrijp je heel goed hoor, maar probeer ervan uit te gaan dat het een jaartje duurt. KNUFF
dank je wel meid. had het even nodig. ik geniet voorlopig maar extra van alle voordelen van het NIET zwanger zijn haha. lekker in de zon bakken, wijntje op het terras heerlijk toch
Ja inderdaad.. en collega'tje van me was vorig jaar ongepland zwanger.. kindje wordt volgende week 1 en nu is ze al op de helft van kindje nr 2 Volgens mij is zij al zwanger als ze eraan denkt ofzo Hmm morgen.. lekker luieren in de zon en terrasje pakken? Er zijn volgens mij ook veel winkels open, tuincentra enzo.. dus als je dat leuk vindt..
En gelijk heb je meis!! lekker doen! Dr komt een tijd dat je dat 9 maand niet mag en als je borstvoeding gaat geven nog veeeeeeeeeel langer niet
Heej mede-brabantse! Wat hebben jullie uitgespookt vandaag? Hier lekker rustig in de tuin. Alleen giga last van zonne-allergie, dus zie er niet uit momenteel Dalijk komt m'n fam weer om te bbq'en en morgen gaat het gewone leven weer beginnen Hoewel.. maar 2,5 dag werken deze week
weinig online geweest de afgelopen tijd....veel moeten werken en druk druk zoveel geschreven dat ik het niet bij kan lezen,sta nu weer op t punt om weg te gaan.Maar denk even snel berichtje achter laten! alles goed met iedereen? lekker aan t genieten van het mooie weer? fijne avond allemaal
Hoi allemaal, lekker hè, die zon dit weekend? Wij zijn gisteren met zijn drietjes naar de havenfeesten hier geweest en ben behoorlijk verbrand, dus Arena, ik zie er ook niet uit... Al is zonne allergie wel een stuk vervelender! Heb je allemaal rode jeukende bultjes ofzo? Veerle heeft lekker voor het eerst met blote armen en benen onder de parasol gezeten. Ze vond het ontzettend bijzonder, zat steeds aan haar armen en benen en begon dan te lachen. Ook het gras was erg interessant. Heerlijk, zo'n weekend, doe mij dat elke week maar! MamaKitty, wat een leuke foto's weer op je hyves! Vlinder, hoe gaat het? Weer een beetje tot rust gekomen? Naomi: GEFELICITEERD!!! Heb je een leuke dag gehad?
ja het gaat weer hoor. ben weer over m'n dip heen. lekker een strandwandeling gemaakt vandaag en dat heeft me goed gedaan. heerlijk dit weer
Zal wel druk zijn geweest op het strand Vlinder? @Ellen: idd, jeukende bultjes op m'n armen en borst. M'n gezicht gelukkig niet!
@ellen: dank je wel leuk dat je er aan gedacht hebt! heb een super verjaardag gehad! we hebben natuurlijk ook mooi weer gehad en verder heerlijk verwend met alle kado's
goedemorgen meiden ben een paar dagen niet online geweest hoe is het hier met iedereen? hier gaat het goed gisteren helaas bij de dierenarts afscheid moeten nemen van 1 van onze gerbils.. casey was helemaal over de toeren.. maar goed hoort er helaas bij he donderdag met mitch naar het cb ben benieuwd wat hij weegt hier op de weegschaal 8 kilo vandaag ga ik niet zo veel doen morgen werken, en donderdag en dan zaterdag feestje fijne dag meiden
Was de gerbil ziek ofzo? Sneu... hier is alles goed.. was alleen al om 1.30 weer wakker vannacht dus werken ging niet zo heel lekker vandaag Op tijd naar bed vandaag dsu
@caruli: oww wat jammer dat je 1 gerbil in hebt moeten slapen!! snap dat je dochter over haar toeren is, maar het leven is helaas niet oneindig. hier net een babykamer gereserveerd!! we gaan hem zo snel mogelijk ophalen Marktplaats.nl > Complete babykamer incl. montagehandleiding - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers en wat vinden jullie ervan?? vind hem echt helemaal geweldig!!! ledikantje hoort er uiteraand ook bij alleen staat niet op de foto