mooi kamertje hoor de gerbil lag hier al 2 dagen duf in de kooi deed niet veel meer enzo vond het zo zielig en toen dus maar de dierenarts gebeld en die zei dat het een hartprobleem wat wat vaak voorkomt bij hamsters en ratten, maar dat ze meestal dan ineens heel snel dood zijn dus dat deze gerbil het nog 2 dagen heeft volgehouden is heel knap. maar hij had volgens de arts veel pijn dus hebben we hem een spuitje laten geven wie weet had het nog wel een paar dagen geduurd voordat hij dan zelf op zou geven... ps. Naomi, dat het leven niet oneindig is weet Casey helaas al wel naar het verlies van haar broertje en meerdere opa's en oma's maar leuk is het niet, ze is het nu al weer vergeten, ze denkt nu alleen nog maar aan de gerbil die nog wel leeft
@caruli: oww balen zeg dat ze het al vaker mee heeft moeten maken!! gelukkig is ze het nu weer vergeten
@ caruli: ja helaas moet een mens in het leven al veel mee maken. kan ze er wel goed over praten ls ze verdriet heeft?
hey, ja heb ze binnen maar wanneer kan ik daar het beste mee starten? heb je trouwens een pb gestuurd. m'n vakantie ja is heerlijk. ik geniet van de rust. heerlijk
Heb gereageerd op je pb. ik zou zorgen dat je geen risico loopt dat je je eisprong mist. Dus je kortste cyclus was 29 dagen - 14 dagen LF = dag 15 eisprong, dus zou ik dag 12 beginnen met testen. En dan elke dag om dezelfde tijd he.
Hee allemaal, hoe gaat het hier? Vandaag een enorm drukke dag gehad, met hoop gedoe op het werk Maargoed, dat zit er ook weer op... Ik heb weer weekend! En ook buikpijn alsof ik morgen toch, na 7 weken, toch maar eens ongesteld ga worden. Ben benieuwd. Komt dit weekend natuurlijk totaal niet uit, zul je altijd zien.. maarja doe je niets aan.
Hmm ja dat zeg ik toch goed.. ik ga nu zelf twijfelen Net wakker he 7 april voor het laatst ongesteld.. dus dan zijn er toch 7 weken voorbij.. Maar tot nu toe is er nog niets trouwens, frusty! Hoop dat de pil-zooi snel uit m'n systeem is en m'n lichaam weer op eigen houtje gaat functioneren! En soms zijn er van die dingen in m'n lichaam waarbij ik bijna nog een test zou gaan doen. Maar de andere twee gaven duidelijk negatief aan na week over tijd, dus dan ga ik geen andere testen meer verspillen. Zal wel allemaal nog door de pil komen.
das echt al lang...maar het ontpillen kan idd veel doen ja.... Balen zeg...zo schiet het ook niet op he.... Maar als ik jou was zou ik als je over een week nog niet ongesteld bent en weer een nega test hebt naar de huisarts gaan...
zeggen die dan niet gewoon dat het door het slikken van de pil komt? En krijg je hooguit zo'n menstruatie opwekkend iets, maar waar ook geen eisprong bij aan te pas komt? Ik wil 't ook nog helemaal geheim houden, dus kan ook niet bij m'n moeder om raad gaan vragen ofzo
maar das toch hetzelfde als met de pil begreep ik? Een nepmenstruatie.. en moet je alsnog afwachten tot je lichaam 't zelf weer doet.
Maar vaak pakt je lichaam het dan weer goed op. Ik heb pas ook primolut gekregen van de gyn omdat mijn cyclus na de bevalling een zooitje was......en nu weer mooi op de rit...
Dan heb je maar ff een nep menstruatie, maar dan kun je voor het echt gaan en weet je dat je aan een nieuwe cyclus begonnen bent, nu ist allemaal maar afwachten en niemand weet hoe lang, misschien nog wel weken...
ik zou inderdaad ook even langs de huisarts gaan. ken meerdere meiden om me heen die dat probleem hadden en inderdaad heb je dan kans dat je eerder een normale cyclus gaat krijgen.