gezellig mamakitty! @Vlinder: heb het wel vaker gehoord inderdaad, maar weet niet wat dat veroorzaakt. Wat oud bloed ofzo nog denk ik.
Nou het was helemaal leuk hoor de musical! Dochterlief en ik hebben enorm genoten! Daarna lekker bij de mac gegeten...... Kind helemaal happy hihi Musical was erg leuk. Daarna kon ze de wolf en assepoester een handje geven en even mee praten. Ze kwamen een paar keer ook echt het publiek in. Helemaal aan te raden!
Leuk! Hoor veel positieve verhalen erover op m'n werk (=heel dicht bij de efteling, dus veel ouders hebben abonnementen). En 1 kindje was laatst een liedje van houthakken ?) helemaal aan het zingen. erg leuk! luister je ook wel eens efteling-radio met je kids? Echt aanrader, heel leuk.. We hebben 'm elke dag aanstaan op 't werk.
haha ja dat liedje: HAKKEN! HAKKEN! Zo leuk! Wij zaten ook in de auto terug te zingen! Ik wil ook een abbo, mja...erg duur he...
Ja das echt heel leuk, komen ook regelmatig liedjes uit de musicals voorbij. En sprookjes van de sprookjesboom en kids nieuws. Abo is zeker duur.. maar als ik kijk hoevaak die ouders gaan. Die gaan gerust om 3 uur 's middags nog even tot 6. Kids speeltuin in en ouders terrasje. En met die feestzomeravonden is het wel erg leuk natuurlijk, feestje met al die artiesten erbij enzo.
Ja das wel zo.. Kost geloof ik 145 euro voor onszelf p.p en voor dochterlief ook, dan nog een parkeerabbo erbij van 45...pffff duur geintje hoor..
En dan er helemaal heen lopen? Pfff en je moet al zoveel lopen in het park zelf joh...mja, scheelt wel 8 euro!
Oh gewoon ipv dat je links gaat die parkeerplaats (even vanuitgaande dat je vanaf de meubelboulevard in waalwijk komt) ga je rechts kaatsheuvel in, en zoek je daar een plaatsje Ben er trouwens allang niet meer geweest, dus weet niet of het tegenwoordig vergunninghouders of betaald parkeren is.
huh ben ik er nou zo lang niet geweest? Of rij jij dan binnendoor? Wij rijden door tot de stoplichten bij het eftelinghotel, bij die stoplichten rechts.. en dan is het land van laaf aan je linkerhand en stukje verder de parkeerplaats.. Toch? Haha ik ga er gewoon zelf van twijfelen
goedemiddag meiden hoe is het hier? ben even niet meer geweest ben nu aan het bijkomen van mijn feestje gisteren was gezellig, weer een jaartje ouder haha in kaatsheuvel is het rondom de efteling de wijken enzo parkeren met vergunning, omdat meer mensen denken van ik betaal die parkeermunt niet en ga in kaatsheuvel staan wij zijn dit jaar nog niet geweest, we hebben al een abbo op de beekse bergen safaripark vinden we eigenlijk ook wel leuk
Gefeliciteerd Caruli. Leuk feestje is altijd gezellig Haha tja het was ook onmogelijk dat ik de enige zou zijn die dat dacht Nouja, hebben we in elk geval een tijd gratis kunnen parkeren als we naar de Efteling gingen. Ik heb dalijk etentje bij schoonouders, heb er zooo geen zin in.. maargoed, het hoort erbij he