Ik vind m'n schoonouders gewoon niet zo gezellig Maarrrr heb het weer overleefd.. lekker fris gedouched op de bank nu. Morgen weer werken, das dan wel weer jammer
hallo lady's zo vandaag weer terug gekomen van een weekendje met de fam op vakantie. Het was gewoon weg super!!!! Heerlijk genoten van alles,en vooral van het feit dat onze kleine meid voor het eerst op vakantie was hihi Nu weer was weg werken bleg bleg maar goed ook dat hoort erbij..... met iedereen alles goed?
@brabantsmeisje: ja dat is het enige nadeel van weggaan. DE WAS. Maar wel lekker even zo een weekendje weg
Hihi.. ja maar als ik werk kan ik dus niet antwoorden.. hoewel ik dat vanmiddag wel ff snel heb gedaan dan Het was weer een rare werkdag vandaag. Maar de kop is er weer af.. nog 2,5 dag en dan weer weekend Leuk zeg, brabantsmeisje, eerste vakantie van jullie kleine meid!
Speciaal voor Arena: "Weet je waar ik van hou? HAKKEN Hout HAKKEN Hout HAKKEN Weet je waar ik van hou? Hakken Houthakken is mijn vak!" aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh hij zit nog steeds in mijn kop hihi
zo de was weer weg gewerkt en vandaag heerlijk gaan shoppen! mamakitty super goed van m los lopen.......wordt er inderdaad weer achteraan gaan hihi heerlijk zon liedje wat heel de dag in je kop blijft hangen
Hahahaha, ge-wel-dig! Wat goed van je zoontje, dat ie zelf heeft gelopen. Zo leuk he, die eerste stapjes! Ik ga dalijk, als het goed is, naar Tros muziekfeest in Den Bosch.. Ben benieuwd! Zal ook wel loeidruk zijn!