Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    knap hoor

2. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    MamaKitty: goed heej, je zoon aan de wandel :)
    Arena: veel plezier bij de Tros!

Hier ist vooral druk... even hectisch op het werk. Ben 's avonds eigenlijk te moe om mijn ogen open te houden. Met de kleine gaat het allemaal erg goed. Ze heeft zich vandaag voor het eerst opgetrokken aan haar bedje... ik begon me al af te vragen of ze dat ooit nog zou gaan doen :D
    Hebben jullie de weersvooruitzichten gezien? Het wordt echt prachtig weer!

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    have fun!!!

4. Arena

Arena Niet meer actief

Jaaa het wordt echt prachtig weer! En nu hopelijk wat langer dan 3 dagen! ;)

Tros was erg leuk.. Af en toe een hoog Weber gehalte (sorry als er mensen fan van zijn.. niet mijn muziek) En natuurlijk was daar ook... Sieneke :D

Nouja heb in elk geval een leuke avond gehad.. nu snel m'n bedje in, om 6.15 gaat m'n wekker weer ;) Morgenmiddag lekker vrij.

@Ellen: goed dat ze zichzelf heeft opgetrokken. Gek he, dat daar zo veel verschillen in kunnen zitten qua ontwikkeling.. Ach wie weet kletst ze binnen no time de oren van je hoofd en is ze daar juist snel mee.

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Arena, ja zou het echt zomer worden???

Oh dear lord.....sieneke??? *kots* maarruh wat had je verwacht dan met een tros optreden? Rammstein? :D

Werkze!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Ellen, thanx!
    Wat goed dat ze zich opgetrokken heeft! Super! :D

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden

Ellen: wat goed zeg van je meissie, zo zie je maar alles komt wel ;)

Mamakitty: hoe is het met je ventje? al flink aan het rond stappen

hier even poetsen en dan straks na school met Casey naar de kapper, lekker kort koppie van laten maken voor het warme weer
    En de vreselijke klitten die ze er steeds in krijgt en ik er niet uit mag halen ;)

Vanavond nog even werken en dan is de dag weer voorbij.

Donderdag op Vrijdagnacht vertrekt hubbie voor een paar dagen naar Barcelona, ben ik alleen met de kids het weekend
    Maar krijg genoeg visite enzo
    Gezellig ;)

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Caruli, murnin'! ;)
    haha ja zoonlief blijft maar stappen! Alleen met schoentjes aan vind ie maar raar....... :D
    Oh ik ken dat met dochterlief met dat lange haar, elke ochtend is het weer drama met kammen.....en alle antiklit shampoo's en conditioners en anti klit spray's al gehad....zucht.......niets werkt.....pas idd ook een stuk eraf, maar ze wil graag lang haar houden, dus helaas nog niet genoeg eraf kunnen halen....grrr :( ;)
    Werkze vanaaf!

9. Arena

Arena Niet meer actief

Nah das ook niet bepaald mijn smaak :p

Je moet inderdaad niet voor muziek kwaliteit gaan.. Maar Jan S., Nick&Simon en de 3Js waren wel weer leuk 8)

Ben nu alleen zo gaar als ehh.. wat dan ook.. Lekker 2 uurtjes eerder vrij genomen. Net even stad in geweest, bij Hema hadden ze leuke oranje shirts met Jip (van Janneke :p) dus even snel gehaald voor m'n zus&me.. ik ben klaar voor WK :D

Nu zou ik in huis aan de slag moeten.. maar eerst hamburgers in de oven.. *oops, zie nu pas dat het nog voor 12 uur is eigenlijk whaha!* :) Maar heb mega honger omdat ik gisteravond maar 2 crackers met kaas op heb (kon natuurlijk geen minuut missen van Tros..) en vanochtend was ik mn eten vergeten ;)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Arena, nee? Geen rammstein? Hier wel!Zelfs dochterlief vind het geweldig hihi :D

Ik ben niet zo van de NL muziek, maar kan er wel lol mee hebben hoor...

haha wk-fanaat?

Ga jij maar even lekker eten meid! Eet smakelijk! ;)

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemiddag meiden,

tijdje geleden dat ik gepost heb.
    gisteren mijn 1e echo gehad was echt super!!! de kleine was volop aan het bewegen hihi.

hier ook nog mijn echofoto!!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Mooie echo! Hoe voel je je verder?

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    ik voel me steeds beter ;)
    moeheid is veeeel minder, heb eindelijk weer puf om iets te doen.
    misselijk ook niet echt meer alleen geen eetlust :(
    alleen verkouden nu hihihi, ben echt super trots op mijn echo haha.

14. Arena

Arena Niet meer actief

Gaaf dat alles goed is! (al moet ik ooit een studie echo-foto's doen, want ik zie er nooit iets in bij zo klein :(:)) Lekker trots zijn op je foto inderdaad!!

@mamakitty:
    Jaa de hamburgers waren lekker hoor haha.. al voel ik me nu schuldig dat ik zo vroeg, zo slecht gegeten heb ;):D

Ik ben alleen WK-EK liefhebber hoor.. en dan ook alleen NL, de rest hoef ik niet te zien. Stiekem vind ik het gewoon leuk om me te verkleden denk ik :):D Heb ook dat oranje jurkje van de bavaria-reclame en een oranje nijntje shirt :p

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oh wat fijn zeg! Goed nieuws! :)
    Ennuh..jij mag zeker trots zijn op zo'n mooie echo!

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dat is ook geen baby, das een ruimteschip dat een ander ruimteschip aanvalt :p

Ah nee lekker man, doe mij ook zo'n hamburger.....ik heb ze gisteraaf opgevroten, had een vreetbui :) :D

hihi hier ook alleen NL kijken....maar nee, helemaal int oranje, mijn vent zet me dan bij het grof vuil ben ik bang :D

17. Arena

Arena Niet meer actief

Nouja.. op zich wel makkelijke oplossing als je ooit van 'm af zou willen :D Op het werk 'moeten' wij ook verkleed voor de kids.. en wat is dát nou toch erg ;);) (al is 1 week met carnaval wel té..)

You make me feel better betreft de hamburger wahah!

En das serieus hoor, ik zie echt niets in zulke foto's. Volgens mij ga ik ooit nog eens voor schut staan bij de verloskundige als het bij mij ooit zover is.. Ik zie eigenlijk alleen iets op 3d echo's. Ik snap al helemaal niet hoe mensen zelf soms kunnen zien of het een jongetje of meisje is :(;)

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whahahaha dan trek ik gewoon iets oranje aan ;)
    Haha ah das wel leuk toch verkleed voor de kids!?

Hahaha dacht ik al wb de hamburger ;)

*ik zie een scene uit friends voor me als rachel net zwanger is en niets ziet op de echo* :D :p

19. Arena

Arena Niet meer actief

Haha is dat zo? Ik heb nog nooit friends gezien :) Staat nog altijd op de planning een keer.. maar ik wil zoveel zien altijd :D

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    schaam je!
    Is een geweldige serie.
    Ik heb alle 10 seizoenen op dvd en heb ze geloof ik al 6x gezien. En dan nog op tv geloof ik al 3x...ja ik ben verslaafd en ja het blijft leuk. Was een tijdje terug alweer begonnen met seizoen 1 en ben net begonnen met seizoen 9, dus bijna weer alles gezien!

Deel Deze Pagina