hier nog een die zich verveelt! meiske ligt nu te slapen,ook zoiets om haar wakker te maken stapeltaart tjeee dat is een hoop werk!!
*grijnz* Ja het word een roze stapel voor iemand van 23 met roze en goud en wit/parelmoer.... Nou ik heb ook geen geduld hoor hahahaha
is een hoop werk, maar ik werk graag vooruit, dus heb al veel klaarliggen... Haha ja je kunt je meisje wakker maken voor je eigen plezier, alleen ben ik bang als je dr wakker maakt dat je dr geen plezier van zult hebben
wow kitty effe foto spammen als ie klaar is! kan ik als hint laten zien aan manlief voor als ik 30 wordt
nog niet, ik heb veel moeten investeren.....en tis een erg dure hobby hoor... Heppie mijn pb gezien mutsje??
thanks voor je stem mama kitty..... er komt ook gewoon niets bijzonders op tv vandaag! dan maar beetje neuzen op internet
nee dr is idd helemaal niets op tv! zit ook al te zappen ruzie met de buren... pff als ze niets beters te doen hebben..
Nee ik heb geen workshop gevolgd. Ben gewoon zelf idd gaan aankl*ten Er is idd niets op tv he.....vriendlief zit een of andere vage duitse film te kijken, had weer wat gedownload... Meiden als jullie hyves hebben en me willen toevoegen, stuur me dan ff een pb.....
ik zal je strx ff toevoegen.. kom er niet veel op hyves haha.. maar je bent dus wel goed in aankloten!.. gaan jullie doen met de pasen?
*grijnz* in aankloten ben ik goed ja vraag vriendlief maar We gaan zondag naar mijn ouders, paasbrunch en kindjes eieren zoeken in de tuin daaro en maandag lekker thuis met z'n 4-tjes lekker ontbijten en eieren schilderen met dochterlief Jullie?
pasen: eerste paasdag eerst naar mijn ouders en daarna naar mijn schoonouders toe! 2de paasdag is mijn laatste vrije dag van mijn verlof dus nog even echt genieten van mijn gezinnetje en wat we gaan doen.dat weet ik nog niet.misschien wel gewoon lekker niets hih jij???
Haha Zondag komen me ouders hier eten, savonds gewoon... gaan we gourmetten maandag weet ik niet... wrs niet veel... Zoonlief heeft geen geduld voor eieren verven enz.. weet nu al dat die eieren de hele kamer doorvliegen..dus daar begin ik niet aan haha
@Brenda, Whoehahahaha *ziet de eieren vliegen* gourmetten??? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! @Brabantsmeisje, 2e paasdag je laatste vrije dagje meid.....gaat snel he verlof...
brenda gezellig vliegende eieren...goed hard koken gourmetten hmm lekker das lang geleden.vind alleen je huis zo gruwelijk stinken daarna! kitty ja verlof is voorbij gevlogen.... maar ja het is niet anders! Dinsdag een half dagje en dan woensdag eerst weer een dag vrij hihi