caruli,gelukkig is alles goed met je! mamakitty leuke dag? heb nog niet alles gelezen sorry,ben veel bij vrienden geweest.......die hebben helaas een miskraam gekregen met 15 weken en ben er zelf beetje door ontdaan.... kom morgen denk weer ff
Wat akelig Brabants meisje Ben je blij dat de 'kritieke weken' voorbij zijn.. Vandaag zette het flink door, buikpijn maar niet zo erg als toen ik de pil slikte. Vrimd! Dacht dat het door de pil altijd minder erg werd.. Lekker geshopt wel, boekjes gekocht en naar tuincentrum geweest. Ook maar gelijk in de tuin gewerkt (=huuuuge tuin ) Vanavond lekker op de bank relaxen Fijn weekend allemaal!
Caruli, gelukkig is alles goed met je Brabants meisje, wat een akelig nieuws... MamaKitty, hoe was SATC2? Arena, vervelend, zo'n lange cyclus. Het hoeft niet zo te zijn dat je menstruatie met de pil lichter wordt hoor. Ik was altijd redelijk zwaar ongesteld toen ik de pil slikte, maar sinds ik gestopt ben (augustus 2008 ) ben ik amper ongesteld. Eerst dacht ik dat het door het ontpillen kwam, maar nu ben ik nog steeds amper ongesteld. Wel een hele regelmatige cyclus gelukkig (en gewoon wel goed vruchtbaar gelukkig, dat is wel gebleken ) Vlinder, hoe voel je je?
Hoe was de movieeeee Kitty? Hmm ik dacht 'Yes! M'n lichaam doet het zelf, dus dan heb ik ook een eisprong!' Lees ik dat dat niet het geval hoeft te zijn, dat het ook een leeg ei-ding kan zijn.. Pfff Ik heb vroeger ontstekingen in m'n buik gehad, dus ben ergens wel beetje bang dat het niet kan ofzo. Nouja eerst maar even afwachten allemaal! Zal het hier trouwens ook ff zeggen; omdat het zo lang wegbleef bij mij, was ik naar de dokter geweest. Hij heeft me iets voorgeschreven (weet nog steeds niet wat precies, heb 't nog niet gehaald ) Maar ik moest niet schrikken want het kon heel heftig worden dan met stolsels, veel pijn etc etc.. Dat was woensdag.. ik werd er een beetje bang van omdat ik normaal gezien al veel pijn heb (meestal alleen houdbaar met naproxen) Dus ik hoopte dat m'n lichaam het zelf nog even zou oppakken.. Nou was m'n lichaam wss net zo geschrokken als ik, want de volgende dag was daar; menstruatie Maargoed, als het er over 5 weken hierna nog niet is, dan ga ik dus alsnog dat doktersspul pakken
ja heb niet het gevoel dat het raak is deze maand. had vorige maand meer het gevoel dan nu. heb vandaag weer wel wat buikpijn
@Vlinder, misschien ben je dan nu wel zwanger! @Arena, de film viel tegen helaas...naar toch het blijft SATC he! En je weet hoe ik denk over de medicatie die je gekregen hebt. @Ellen, hoe ist bij jou?? @brabantsmeisje, dat is erg zeg! @Caruli, hoe ist nu met je?
Goedemorgen meiden hebben jullie een goed weekend gehad? wij wel, zaterdag was gezellig en gisteren moest casey afdansen ze heeft nu haar 3e certificaat straks om half 5 moeten we bij de tandarts zijn, ben benieuwd. gaan jullie mannen vanmiddag ook voetbal kijken? die van mij heeft er vrij voor genomen ik vind het nederlands elftal kijken nog wel leuk, maar ga er echt niet speciaal alles voor afzeggen.
goede morgen dames!!! Hoe is het met iedereen? hier wel weer redelijk ok,gelukkig caruli: voetbal ik wou dat ik vrij voor had genomen vind het altijd erg leuk maar helaas vanmiddag gewoon werken...... chloë wel haar hup holland hup romper aan gedaan hahah maar goed van jullie meisje dat ze haar certificaat heeft behaald!!
@Caruli, wat goed van Casey!!! Haha vrij genomen voor voetbal?? nou nee....dat doet de mijne niet, maaaaar ik geloof dat ze de wedstrijd wel aan gaan zetten....gekke mensen daar...haha @Brabantsmeisje, haha wat cool zeg een hup holland hup romper!!
M'n oranje-tenue ligt klaar.. maar ik kan het niet aan, ben ziek Enige is dat ik nu de wedstrijd wel kan zien.. maar in m'n eentje is daar ook weinig aan natuurlijk
@Arena, das niet leuk....beterschap! Allemaal veel plezier met NL! Dochterlief gaat het zelfs op school kijken haha
hier kijken ze het ook op school ik vind het wel leuk en de tv staat aan op de achtergrond ik ga echt niet anderhalf uur naar een balletje kijken zoveel geef ik er nou ook weer niet om
goeiemorgen allemaal Zo genoten van de wedstrijd gisteren? Ik vheb het met vlagen gezien, Hadden tv aan op t werk. Arena: al weer wat beter? vlinder: hoe is het? mamakitty en caruli: volgens mij kijken ze op een hoop scholen dan ineens het voetbal. Vandaag even naar de haarwinkel denk ik,heb nog steeds niemand gevonden:x
Goodmornin' ladies! Nog een dagje thuis hier. Gaat wel wat beter nu, even afwachten hoe het gaat als ik iets gegeten heb Buikkrampen zijn nog steeds aanwezig iig.. En heb geslapen! Normaal word ik van elk vogeltje buiten wel wakker, nu ben ik zelfs door de wekker van m'n vriend heen geslapen. Ik vond de wedstrijd gister weinig boeiends.. had iets spectaculairs verwacht van ze.. Hopelijk zaterdag beter! Vond dat mannetje van dat eigen doelpunt wel zielig eigenlijk