@Arena, haha ja dat was wel sneu.... doe maar rustig aan jij! @Brabantsmeisje, ja idd iedereen keek voetbal op school. Zelfs op het werk van mijn man keken ze het haha wat nou druk werken???
Ik was iets te enthousiast vanochtend Ging douchen, maar heb gister natuurlijk amper gegeten. Heb er nog geen 4 minuten onder gestaan toen werd ik opeens wel heel erg flauw Snel eruit en zeiknat op bed gaan liggen Was geen succes dus. Nu heb ik weer gegeten en gaat het stukken beter, al heb ik net een liga-ding op en ook dat was iets te enthousiast. Toenstraks hoorde ik opeens allemaal kids wel héél dichtbij, kijk ik in de achtertuin, staan er kids Bleek dat een moedereend in m'n tuin liep met d'r jongen, maar ze was er 1 vergeten, die kwamen ze er even snel bij zetten. Dus ik plof weer op de bank neer.. om vervolgens op te springen: FOTO-MOMENT! Snel camera in elkaar zetten.. maar door de haast vergeten op automatisch programma te zetten waardoor ie nog op zwart/wit stond en korte sluitertijd.. en ik ben spontaan vergeten dat ik ook flink kan inzoomen met dat ding Tis nog erg wennen dus, zo'n grote camera haha!
@Arena: jee, doe jij ff normaal zeg! Niet zo eng doen! easy does it! Whahahahhahaha eenden in je tuin! Ja ja doe maar stoer met je camera.......blijf je me jaloers maken? :x
Als je hier een keer voorbij komt hobbelen zal ik ook foto's maken van jou als mama-eens met kids er achteraan.. Tja wonen hier aan het water he, dus ik heb regelmatig eenden op bezoek. Laatst stond er zelfs 1 aan de achterdeur te kwaken Maar ik geef ze mooi niets hoor.. als die beesten iets laten vallen, ligt gelijk heel je stoep onder :x
hobbelen? HOBBELEN? gaan we lullig doen?? Geweldig zeg, zoonlief is gek op eendjes..... Whahahahaha zal ik wat brood strooien bij je huus
goedemorgen meiden zo vanavond ga ik niet werken, mijn oppas is er niet en manlief zit met sollicitatiegesprekken op de zaak dus kan ook niet eerder naar huis dus dan ga ik maar niet he vanmiddag samen met casey mitchell in bad doen, en hier de boel wat opruimen enzo moest eigenlijk nog naar de stad voor vaderdag, maar mijn rug doet zo'n pijn dus ga ik mijn oppas vragen of ze wat langer op kan passen morgen dan ga ik snel na mijn werk even langs de stad ps het is bijna zover, zaterdag gaan we naar peter vd hurk ben echt heel benieuwd
@Caruli, nee dan gaat werken niet lukken he. Was je nu al uitbetaald?? Rustig aan met je rug he! Alvast suc6 zaterdag!
nee helaas nog steeds niks gekregen :x:x nu al 9 weken bezig ik haat het joh, maar het nadeel is als ik nu wegga kan ik helemaal fluiten naar mijn centen ze beloven steeds dat het eraan komt aan de ene kant was ik er al wel bang voor, maar had toch nog goede hoop dat het deze keer wel goed zou gaan maar nee dus
Hmm lekker dan! Gaat t slecht in bedrijf? Wat ga je doen bij Peter? Zaal-gebeuren of prive-reading? Gister gehoord dat een collega 6 weken zwanger is. Leuk voor haar maar eerlijk gezegd wel even slikken.. gestopt met de pil en hop, raak. Achjaaaaa
we gaan nu eerst naar een zaal show en als het ons bevalt maken we gelijk (als het kan) een afspraak voor een prive reading voor 2 personen ben heel benieuwd heb vragen over 2 personen dus.. misschien komt 1 van hen al in de show of niet das maar de vraag
ja gek is dat he hoe een mens van mening kan veranderen vroeger geloofde ik niet dat er wat meer was als we nu zien maar sinds dat er hier van alles gebeurd is en ik met een vreemde gesproken heb die alles over mij enzo wist te vertellen ben ik er toch wel in gaan geloven dat er meer is dan het leven hier
Spannend Caruli! Ik geloof er ook zeker wel in hoor.. M'n zussen en ik hebben ook regelmatig dingen die te vaak zijn om 'toeval' genoemd te worden. Gelukkig niet echt met voorspellingen.. Maar door m'n vriend wordt ik iig heks genoemd @Kitty: Ik hoop het! Enne.. waar blijft een pb voor mij?
Ghehe gelukkig weet ik wie het zegt Maar wat heb jij voor dingen wat dat betreft meegemaakt als ik vragen mag?