haha ik heb je pb gezien, heb nu alleen even geen tijd om op mijn gemak even ervoor te gaan zitten mitch en casey zijn beiden nu hier in de kamer zo even de fles geven en dan weer koken ik heb nooit geen zin om te eten met dit warme weer jullie wel?
Tsss.. ze gaat echt niets voor je doen hoor, je typt d'r naam niet eens goed! Hier ook no cooking today.. vriendlief is weer weg t/m vrijdag.. heb nog brie liggen en ham en pistoletjes dus dat wordt lekker uit de oven straks.
Ik trek mijn woorden in...hoor ik BRIE en pistoletjes? Hoe laat moet ik er zijn????? Prrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrrrrr prrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Caruli hoeveel pendelaanvragen krijg jij zo als pendelaarster? Ik krijg van bijna niemand bericht terug :x
nu heb ik sinds 2 weken geen pendelaanvragen meer ivm de spanningen rond mitchell heb ik me even afwezig gezet maar normaal dan krijg ik er zo'n 100 per week
Zielig he... Nou Caruli heeft zowieso gependeld en Zuurtje.. Fransescak ofzoiets heb ik van de week mee berichtje gestuurd.. Maar denk dat ik 3 weken geleden pb's naar anderen heb gestuurd en ze antwoorden niet.. boehoehoehoe!
haha ja idd maar goed kan er geen geld voor vragen klopt dat de andere niet reageren hoor ik vaker ik zelf heb ook de andere een pbtje gestuurd maar ook nooit een reactie gekregen ik mag alleen voor andere pendelen maar niemand durft of wil voor mij pendelen
Oh jammer is dat zeg! Waarom kan je niet voor jezelf pendelen? *interessant interessant* Ik heb net plat op m'n buik in het gras gelegen om een fotoshoot van m'n cavia's te maken Geweldig! En nu ben ik me aan het irriteren met gas/energie leveranciers.. Willen overstappen en zijn we al vanaf mei 2009 mee bezig. De ene leverancier wijst de een aan als schuldige en visa versa.. Stel Urkels! Laat me gewoon overstappen :x