Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    hahaha ja ik heb geen stilzit knutsel kind...
    hy begint ergens aan en dan 2 tellen later issie het beu
    maar verder issie wel leuk hoor :D haha

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Brabantsmeisje, oh zo snel alweer vrij? Mag je niet klagen! haha

@Brenda, gna gna ja is ie verder wel leuk? Dus je ruilt 'm niet in nog? hihi
    Maar hoe doet ie dat op school dan??

3. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    nee voorlopig mag ie nog ff blijven hoor
    op school? haha nee daar doet ie het ook niet...
    hy MOET maar gaat meestal vooraf met ruzie met de juffrouw..
    dat beloofd nog wat :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @brenda, hahaha hij maakt het zijn juf dus moeilijk, leuk! :p

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    en hy heb het allemaal echt niet van my ;):D8)

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuure ;)

7. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    :D:D

is je taart all klaar?
    Heb nu ook wel zin in taart eigenlijk.... ;)

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

brenda is alleen maar goed toch dat er flink wat pit in zit;) zolang het niet teveel thuis is

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nee ik heb de biscuit klaar, nu nog vullen (klant wil after eight vulling jammmmmmieeee!!!), dan bekleden met marsepein, dan stapelen, dan decoreren........

Meiden ik ga ervandoor. De taart ff vullen en afsmeren, dan kan ik morgen bekleden etc....

Prettige avond!!!!!

10. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Oef wat gaan jullie snel. hihi.
    Moest alweer even bijlezen.
    hier vanaf vanmiddag kwart voor 5 regelmatige harde buiken... Maar ja, heb al vanaf week 36 voorweeen, dat ik er niet meer zo in geloof. Bij ons eerste kindje braken 'gewoon' mijn vliezen, dat was tenminste duidelijk. hihi. Hoe zijn jullie bevallingen begonnen?

En hebben jullie kindjes last van de klok verzetten? ons zoontje heeft sinds deze week elke avond moeite met in slaap komen. Gaat om half 8 zijn bedje in, en roept dan dus een aantal keer dat hij niet kan slapen en niet moe is.. Zit dan echt rechtop en is klaarwakker. Laat zich wel weer onderstoppen hoor, en gaat weer proberen te slapen.

@mammakitty: ik ga ff op je website neuzen. Ik heb laatst ook een workshop gedaan. En heb toen ook ingredienten besteld om zelf taarten te maken. Maar doe dat alleen als we zelf een verjaardag hebben. En dan gewoon simpel (meer kan ik niet :D).
    @brabants meisje: ik zal ook ff op chloë stemmen!

groetjes milo

11. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

werk ze nog ff!
    en nog een fijne avond... is alweer bijna voorbij joh ;)

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Jee, wat een hoop bij te lezen ineens! Ik ben net thuis, had een gesprek op mijn werk met de directeur en het bestuur van een jongerenkoor. Vanaf 15 april word ik daar de dirigent, heb er zo'n zin in!
    Brenda, de kerkwerve ken ik wel ja, maar dat is echt niet het leukste buurtje... Kan me wel voorstellen dat je blij bent weer in Breda te wonen. Ik denk eigenlijk dat wij nog wel eens terug gaan.

13. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Milo,
    ik heb ook weken last gehad van voorweeen, ellendig... Mijn bevalling begon met rustige weeën, daarna braken de vliezen en barstte de boel in alle hevigheid los!
    En over de klok, Veerle heeft daar geen last van gehad, wel van haar tandjes daarentegen :s

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@milo vervelend he die voorweeen. herken het had het vanaf week 32 en werd er niet vrolijker van.
    Maar bij kwamen op kerstavond om half 12 savonds de echte weeen op gang.

@klok verzetten was eigenlijk wel fijn;) chloë wordt elke nacht rond 5 uur wakker en nu was het gewoon 6 uur. Helaas was dat eenmalig

@ ellen wat super leuk dat je daar dirigent van gaat worden. lijkt me ook een vak apart hoor? kan me er niet zo goed iets bij voorstellen

milo thanks voor je stem!

15. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    @ Milo! Jep hier ook hy blijft spoken.. ik hoor hem nu nog boven...en hy lag om half 9 in bed.... dusss hahaha
    maar die periode's heb ie wel vaker...

Ellen..wat leuk! dirigent :D dat hoor je niet vaak dat iemand dat gaat doen!..
    nou ja ik hoor he niett vaak dan haha

Kitty bakse nog meid en tot snel!!

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Dirigeren is inderdaad een vak apart. Tijdens mijn opleiding werd er behoorlijk wat aandacht aan besteed, tenminste aan koordirectie. Je moet me niet voor een achtstemmig koor of een symfonie-orkest zetten hoor, dat kan ik niet! Een jongerenkoor leiden ligt wel in het competentiepakket van mijn opleiding.
    Ik zal eens op Chloe gaan stemmen...

17. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

jee zeg internet is toch aan het vervelen hier,heb de computer al 3 keer opnieuw opgestart en eindelijk kan ik er weer op....

ellen thanks voor je stem!
    lijkt me heel gaaf als je dat allemaal zo kan.
    vind muziek ook helemaal geweldig,vroeger hadden wij een eigen familie band. Maar toen mijn oma overleed kon zowel mijn moeder als tante het niet opbrengen om te zingen:(

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    weltrusten meiden!

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Brenda, whoehahaha "waarom eet die mevrouw de piemel van die meneer op?" geweldig hilarisch!!!

@Milo, harde buiken? ohhh spannend, ik ga duimen!
    De bevalling van dochterlief begon met lichte weeën 's nachts, smorgens braken mijn vliezen en toen weeenstorm die 9 uur aanhield....
    Bevalling van zoonlief was een geplande keizersnede.
    Hier hebben de kindjes geen last vab de zomertijd hoor. En wat leuk dat jij ook taarten maakt!

@Ellen, wat leuk dirigent! Goed joh!

Nou de taarten zijn gevuld en afgesmeerd en staan nu ff in de vriezer. Dan morgen bekleden en decoreren....

trusten vast meiden!

20. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ga er 1 de laatste fles gegeven
    weltrusten allemaal

Deel Deze Pagina