Gister heeft vriendlief zijn zwemmers ingeleverd, volgende week horen we of alles is goed gegaan met de sterilisatie. Vannacht had zoonlief weer zo'n "aanval". Weer krijsen en overstrekken. Nu duurde het een uur. Korter, maar jee......
Gisteraaf zegt zoonlief: poepoep, dus ik ruik: niks.... 5 minuten later ruik ik poep! Hij gaf aan dat ie moest poepen!! WOW! Nou en vanmorgen weer!! Hij zit in de box, zegt poepoep, dus ik ruik: niks.... Even later ruik ik poep en ja hoor.... dus weer aangegeven!
Pfff kitty, had je dat niet eerder kunnen bedenken, heb ik voor niets alles afgezocht Jeetje zeg, wat zielig voor je manneke! Raar ook! Was de tijd hetzelfde ongeveer, of dat niet? Misschien staat z'n bedje op de verkeerde plaats? Ja.. ik geloof daarin..
Ja tijd was wel een beetje hetzelfde.....hmmmmmmm.... Nee bed staat altijd al daar en eerder geen problemen mee gehad...
ff in de gaten houden dan maar, en tijden bijhouden ook ofzo.. misschien is het een reactie op het laatste wat ie eet die avond.. Ik werd net gebeld door m'n baas, 'n collega opgenomen in het ziekenhuis (niets ernstigs ofzo) maar of ik dus mee ga op visite.. *zucht* daar heb ik zó geen zin in! Maarja, als leidinggevende moet je maar het goede voorbeeld geven he..
goedemorgen meiden zo al weer 100 pagina's volgekletst net naar de kapper geweest, zo casey uit school halen en dan gaan we naar maastricht even op visite bij oma van mijn man morgen de boodschappen doen, voetbal kijken en dan uiteten en naar peter ben benieuwd hoe hubbie het stelt alleen met de 2 kids hihi fijne dag nog meiden en alvast een goed weekend
Gezellig druk weekend Caruli! Hopelijk valt het mee Vlinder, en is het toch raak! Ik ben alweer terug van het ZH.. zat voor het ziekenhuis een vrouw te huilen bij haar man/vriend.. pff daar kan ik echt niet tegen hoor, zou zo mee gaan doen!
Mijn collega lag op de kids-afdeling.. vraag me niet waarom Maar kwam er zo'n vrouw in rolstoel de kamer uit gereden met d'r baby, die mocht naar huis, zo schattig! Keek ik een andere kamer in (tja dat doe je automatisch ofzo..) lagen er twee weeën op te vangen
even snel ego bericht!!!!! MANLIEF HEEFT WERK EN KAN MAANDAG AL BEGINNEN joeghoe ikke blij..................... * vreugde dans**