Brabants meisje: gefeliciteerd! Morgen zijn eerste werkdag, spannend! Arena: hoelahoepen met de wii??? Ik had het graag gezien
Haha is grappig hoor.. sta je daar rond te draaien met je heupen op dat bord.. staan er 2 mannetjes die hoepels gooien, moet je die ook nog 's opvangen en sta je met steeds meer hoepels om Toenstraks ook aan golf gedaan.. ik vind het echt humor allemaal. Enige nadeel is dat je best dicht op de tv staat en als ik dat dan te lang doe, word ik helemaal misselijk Oh steps heb ik ook gedaan trouwens, geweldig haha! Ohhhhh morgen weer werken.. das weer jammer he! Weekend weer voorbij... komend weekend een heel druk weekend, altijd leuk, maar ik mis m'n eigen tijd dan ook wel weer altijd Oh ze geven wel mooi weer aan aankomende week!
Hahaha best geinig zo'n wii denk ik ja... Oh lekker eindelijk weer goed weer! Wij zijn aankomend weekend lekker weg!
Hai allemaal Al een paar keer wilde ik reageren bij dit topic en dan kwam er weer wat tussen........ Maar ik wil hier graag meekletsen als dat goed is Ik ben patricia en woon in denbosch en heb 3 kindjes,1 meisje zoe* die helaas is overleden na 5 daagjes geleefd te hebben. Noel die nu 4.5 is en jaimy die nu 1.5 is 2 jongens die vol temperament zitten hahahah
Welkom Patrieske! Grappig, mijn ventje heet ook jaimy en is vab 17-2-2009 Vreselijk zeg dat je je meisje verloren bent Hoe is dat gekomen of wil je daar niet over praten?
welkom patrieske jee een kindje verloren.. wat erg zeg weet idd niet of je er wel over wilt praten. en 2 jongen leuk joh, daar zul je ook wel ja handen aan vol hebben denk ik
Hai meiden bedankt voor jullie lieve welkom --------------------------------------------------------------- Caruli......Inderdaad die 2 jongens zijn echt 2 ravotters en ze kunnen niet met elkaar en niet zonder,echt zo vechten ze samen en zo zijn ze samen tegen mij bezig hahaha. Jaimy is nu echt mijn grenzen aan het testen en kreeg wat hulp van het cb met wat tips op een blaadje omdat jaimy echt heel fel is,en ik niet wist hoe ik hem moest leren dat iets niet mag,nee zeggen hielp hier echt niet ,in ieder geval niet op mijn manier zeiden ze,ik zeg nee en moet dan conseqent zijn en daar ehb ik nogal moeite mee,je bent toch een kindje verloren en dan wil je toch niet erg streng zijn,en noel die was zo helemaal niet daar zei ik nee tegen en die luisterde meteen,dus dit was voor mij oko helemaal nieuw. En ja onze noel die is zijn peuter tijd in aan het halen die luisterd nu ook niet meer hahaha. En omdat ik hem altijd snel zielig vind,hij is geboren met ene cranioschedel,en heeft in Rotterdam een operatie gehad en nu nog 2 keer in de week therapie,dan ben je snel geneigd alles goed te vinden ,maar goed alles komt goed daar ben ik van overtuigd ------------------------------------------------------------- Mamakitty..........Wat leuk dat jou manneke ook jaimy heet en ook hetzelfde gespeld hahaha,ik mail ook bij de jan mama's en daar is ook een jaimie alleen anders aan het einde ---------------------------------------------------------- wat betreft zoe*,ik kan dara gelukkig heel goed over praten hoor,ik zal proberen in het kort te omschrijven wat er gebeurt is ook de linken naar haar sites zal ik er bij geven omdat je dan zelf kan beslissen of je haar foto's wilt zien ,en het verhaal wilt lezen. want ik weet niet of hier mama's mailen die zw zijn en wil niemand bang maken,snap je. ze is overleden door waarschijnlijk een navelstreng verzakking,dat haar navelstreng tussen mijn bekken en haar schouder is gekomen,ze weten dit niet zeker maar dat denken ze. Ik lag al 24 uur te bevallen en kwam niet verder als 3 cm ontsluiting en toen besloten ze dat ik om 7.00 een ks snede zou krijgen,wel pas om 8.15 want dan zou de annastiasist er zijn,en helaas ging het om 8.01 mis ze stierf in 3 hartslagen in mijn buik,ik ben met spoed naar de ok gereden en daar is ze gereanimeerd en was ze meteen terug,helaas ging ze zelf niet ademen en zijn er allerlei onderzoeken geweest,en op dag 3 zijn we naar veldhoven naar MMC verhuist en daar kregen we te horen op dag 4 dat ze hersendood was en dat we het beste de behandelingen konden stoppen,dat hebben we toen ook gedaan,we waren samen met der eerste hartslag en we waren samen met der laatste hartslag. http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/ZoeM/index.html www.babymarton.vlindersite.nl/
hey meid snap je heel goed dat je niet te streng wilt zijn maar jee das toevallig dat jou zoontje geboren is met cranio mitchell heeft vrijdag een afspraak met het cranioteam. jee meid zo zie je dat helaas een zwangerschap en bevalling niet altijd goed gaat ik heb het zelf helaas ook meegemaakt maar ons zoontje heeft maar 2uur geleeft.. ik zal haar verhaal eens lezen bij LV. wel fijn dat je goed over haar kan praten
Hoi Patries, Welkom hier! Wat een naar verhaal van je dochtertje Oneerlijk dat zo'n mooi meisje niet bij je mag blijven.