Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

heel lang geleden een keer gereageerd hier.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hi gemena :D

3. gimena

gimena Niet meer actief

heeeey :)

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Patries, vreselijk zeg :(
    Ik heb de sites bekeken en zat met een brok in mijn keel...wat een mooi meiske!

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen
    hier ook een brabantse mama sind 6-3-2010 dus nog een nieuw bakke mama. Ik zie dat hier al veel gekletst is en wil mij zelf ook graag bij jullie voegen als het goed is. ik woon in roosendaal en heb nu een dochtertje van 3,5 maanden oud. Donder dag ga ik voor het eerst weer werken. DIt is bij een andere baas en dus ook een andere baan. hopelijk gaat het mee vallen.
    verder ga ik proberen om jullie te volgen en ook om gezxellig mee te kletsen.

6. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    patrieske16: wat vervelend zeg jullie zullen het moeilijk hebben gehad. ik wou je site beijken maar is niet gelukt sta nog vol met hormonen lijkt het wel.

7. gimena

gimena Niet meer actief

welkom :) en vindt je het weer spanned om te gaan werken bij een nieuwe baas.

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hé, wat een hoop nieuwe namen! Gezellig!
    Patries, wat een heftig verhaal joh... knap dat je er zo over kunt 'praten'.
    Vlinder, how are you???
    MamaKitty, hoe ist met je kleine ventje? Nog 'aanvallen' gehad?
    Brabants meisje, hoe was de eerste werkdag?

9. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    hey sherly jij ook hier

ellen. ik heb gisteren negatief getest maar ben nog niet ongesteld geworden. even afwachten dus

10. Arena

Arena Niet meer actief

Oehhh spannend Vlinder!! Ik ga voor je duimen!

Welkom Gimena en Sherly!

Spannend, eerste dagje na verlof werken en dan gelijk een nieuwe baan! Waar gaat je dochtertje heen?

11. gimena

gimena Niet meer actief

@vlinder spanned hoor.wel laten weten he als je heb gestest ;)

12. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    gimena: ja het is erg spannend moet ik zeggen is echt een ander beroep dan wat ik hier voor heen heb gedaan. laat het nog wel even weten hoe het is gegaan donderdag.

vlinder: ja ik zag hem staan en dacht misschien wel leuk, bij de andere voel ik me soms vervelend zeg maar. dat ik loop te stoeffen over onze dochter en dat hun niet of moeilijk zwanger kunnen raken. ik probeer dan ook niet veel over onze dochter te praten daar. hier kan dat wel.
    maar balen zeg een negatieve test.nog even vol houden je weet nooit wat het over een paar dagen doet.

Arena:thx ik ga werken bij een andere baas.Ik ben heel de zwangerschap thuis geweest. ik was net voor we zwanger raakten ontslagen bij mijn baas door de krisis. en dan vind je geen werk meer als je zwanger bent dus ik heb genoten van mijn zwangerschap. Maar ik moet nu weer gaan werken, dus bij een andere baas., hopelijk gaat dit goed. en onze dochter gaat naar een kleinschalige kinderdag opvang. dus mijn man mag haar elke dag weg brengen met de fietskar die we hopelijk deze week kunnen gaan ophalen.

13. gimena

gimena Niet meer actief

@Sherly mag ik vragen wat je nu voor werk gaat doen?

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik kom later uitgebreid reageren, maar vlinder wat is je temp aan het doen de laatste dagen??

15. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    gimena: ik ga bij een benzine station werken en ben voor heen een vrachtwagenchauffeur gesweest, hopelijk is het wat voor mij hahaah. nog een dag en dan is het zo ver. denk dat ik vandaag en morgen nog maar even ga genieten van het vrije leven hahahah.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    sherly182: welkom bij de club :D

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Ik ga zometeen de ID kaart voor Mitchell ophalen en verder doe ik niet veel vandaag
    Beetje opruimen, poetsen, de was doen en Mitchell eten geven natuurlijk ;)

Ik ben echt al aan het aftellen naar vrijdag zeg.. ;)

Fijne dag alvast meiden, kom vandaag vast nog wel een keer langs wippen

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh shit, caruli, is goed dat je dat zegt...mijn paspoort is verlopen...OEPS en nog niets nieuws aangevraagd....

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai meiden

Bedankt voor jullie lieve welkom:D
    En als jullie het nog niet doorhebben ,ik hou van kletsen hahaha.

Net Noel naar school gebracht,hij heeft vandaag voor het eerst een schoolreisje en ik kon zelf niet mee omdat ik geen oppas voor jaimy heb en die breng ik niet zomaar overal heen,en dat is maar goed ook want hij heeft echt geen oren vandaag en dat al op de vroege ochtend:$

Daalijk moeten we naar de ha,jaimy heeft vanaf vrijdag al koorts en gelukkig heeft ie het overdag niet neer maar in de avonden speelt het erg op,dus dat moeten ze maar even nakijken.
    En ik moet ook voor mijzelf want ik ben al dik 3.5 week verkouden en kom er niet vanaf:x

--------------------------------------------------------------

Caruli...........Ow voor jou is het allemaal erg spannend nu,ik herken het helemaal ,het is voor ons al lang geleden ,maar ik weet precies hoe je je voelt?
    Moeten jullie ook naar het sophia in Rotterdam,noel zit onder dr van der meulen.
    Mag ik vragen hoe jullie het hebben ontedekt,wij hadden geluk dat het Cb dit ontdekte met 5 maanden en toen is alles met speod gegaan.
    Als je vragen erover hebt dan hoor ik het wel?

---------------------------------------------------------------

Sheryl.........Ook welkom hier,ik ben ook net nieuw :)
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan,en hopelijk gaat die goed bevallen.
    Ik heb na mijn bevalling ongeveer een half jaartje later ook een nieuwe baan gevonden en hij bevalt echt goed,moet wel harder werken hahhaa.

-----------------------------------------------------------

Vlinder........Spannend hoor meid,ik hoop voor je dat je snel hier met goed nieuws komt :)
    Ik teste op dag 30 en 33 ook negatief en op dag 35 positief :)

-------------------------------------------------------------

20. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Sheryl.........dat maakt niet uit meid,ik zei ook al ik zet niet te veel neer want niet iedereen kan daar tegen natuurlijk.

----------------------------------------------------------

Ellen..........Ja het is nu voor mij 6 jaar geleden,maar ik heb er gelukkig altijd goed over kunnen praten en zal dat ook altijd blijven doen,je merkt wel in je omgeving dat het steeds minder word,mensen vergeten het.

Deel Deze Pagina