haha ja we houden van grrrrrrrrrrrratis he Thanx! Oh SATC hoeft niet meer (mijn pb niet gehad???), heb ze gevonden op ftd Thanx anyway!
ligt eraan of ze het dan goed kunnen zien. Zo niet, dan alsnog inwendig. Hier deden ze het pas uitwendig vanaf 9 weken. Mja..... haha ja hopelijk ist snel 5 juli!
@Vlinder en Arena, het is heel belangrijk dat het leuk blijft idd. MAAR ik vind wel dat jullie mannen ook mee mogen denken/werken hoor. Zij willen toch ook een kleine? Ze kunnen er zelf ook rekening mee houden. Ik bedoel...een kleine vliegt er niet in he... *wast maar waar!*
zo zo deze eerste werk dag zit er op. en wat een dag. ik was vergeten hoeveel info je krijgt op zo'n dag. maar moet zeggen wel erg leuk. het was warm maar het is goed te doen. heb leue collega's nu moet ik het allemaal nog leren want ja vandaag was eignlijk een mee loop dag je kent het wel. morgen en overmorgen weer en dan zondag lekker vrij. Echo's: ik heb met 7 weken een inwendige echo gehad en daar na uitwendige echo's ik moet zeggen ik heb er wel veel gehad ik denk een stuk of 9 maar ik liep bij een gyn al van te voren. vandaar dat ze dan echo's maken. nou nu ga ik lekker uitrusten en spreek jullie snel weer misschien vanavond of anders morgen
Gelukkig maar juist! Anders hadden we allemaal hordes kinderen Nja zowel hij als ik zijn niet echt bewust bezig. Wij willen beide graag, maar het hoeft niet perse gelijk deze maand of volgende maand..
en dat hadden wij dus wel arena. de druk werd daarom zo hoog. en kitty dat is wel zo dat het er niet invliegt maar het ligt aan mij dat ik na die week geen zin meer in heb terwijl hij dan wel wil. dus het ligt ook voor een groot gedeelte bij mij
Oh Vlinder, dat had ik ook hoor! Ik had maar 1 week heeeeel veel zin en zodra ik wist dat mijn vruchtbare periode voorbij was, had ik geen zin meer Dat voel je als vrouw blijkbaar aan: ik moet me voortplanten.... ik moet seks... nu...!!! En dan na die week denkt je lijf: nou heeft het toch geen zin, dus laat maar zitten...
Nee Vlinder, dat is niet egoïstisch, dat is normaal. Dat is de (oer)natuur van een vrouw. Meiden, vanmi vertrek ik richting het zonnige limburg t/m zondagavond. Ik wens jullie een fijn weekend!
Lieve Kitty.. ik zal je missen Heel veel plezier enne zondag ben ik daar ook ergens, dus voel m'n warmte
ja al gedaan, ook hier.. schijnt op primolut te lijken.. Nouja ik wacht weer af, pak het alleen in uiterste nood
Hai Nou er staat een lekker windje bij het zonnetje,jammer dat ik nu niet in de zon mag,heb maar even voor de deur iets gebouwd voor wat schaduw dat de mannen daalijk in hun nieuwe zandbak kunnen spelen,het was ene heel werk maar hij zit in elkaar -------------------------------------------------------------- Mamakitty............Veel plezier meid. Ik zag al dat kienen is uitgelegd hahaha ------------------------------------------------------------- Hen30sep...........Gefelicteerd met je zwangerschap alsnog,en 5 juli de eerste echo,spannend he,in ieder geval al vast heel veel succes. Bij mij werden ze voor de 8 weken altijd inwendig gedaan door de gyn,2 keer zagen ze wel een vruchtje en geen hartje kloppen,moest toen met 2 weken terug en toen werd het uitwendig gedaan en toen zagen ze het hartje wle kloppen,was ik rond de 9 a 10 weken. Bij mijn laatste zw werd ie ook inwendig gedaan,6.5 week en meteen een hartje zagen we kloppen ------------------------------------------------------------------- Sherly182.........Wat leuk dat je eerste werk dag zo goed is bevallen Ja het is superwarm voor die kleintjes ,jaimy heeft er ooke cht moeite mee,en noel ach die is altijd al een slechte slaper geweest ----------------------------------------------------------------- Vlinder...........Ik snap je gevoel wel hoor,wij moesten op het laats echt op tijd en uur,echt de rest van de maand had ik er echt geen zin meer in,de leukigheid is dan ook weg he. ----------------------------------------------------------------- Ellen 27......Leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad in de efteling,alleen jammer dat het zo druk was. Er is 1 nieuwe atraktie van de drakentemmer heb je die gezien? -------------------------------------------------------------- Naomi123..........Bedakt voor je welkom Gefeliciteerd met je zw. Ow wat een mooie echo,zo leuk om weer te zien he,het is voor mij lang geleden Waarom sorry meid,dat zijn toch leuke dingen om te delen. --------------------------------------------------------------- Caruli........Wat jammer dat je niet meer kan gaan,ik ga altijd met mijn moeder als die niet meer zou gaan zou ik ook niet meer gaan hoor,maar het zit hier maar 5 min vandaan dat is wel fijn.
ja, bij de inwendige echo's is allles wel veel duidelijker. bij onze eerste kreeg ik de eerste pas met 10 weken... (ik wist namelijk toen pas dat ik zwanger was.) k moest bloedprikken voor een allergische reactie bleek ik zwannger ... en bij mn dochtertje was ik net 6 weken die kreeg ik ook inwendig..en zagen gelijk hartje kloppen... hoop in ieder geval dat ik niet minder dan 6 wk ben dan.. zal vast wel niet... ben uitgegaan van 5wk cyclus omdat ik volgens mij de 4e juni mn ei heb gevoeld en 14 mei voor laats ongi geweest..de dokter hou t nu nog op 17 febr.. mar de echo zal duidelijkeheid geven... Hoop zo dat alles mee valt