Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Arena, ja het was warm he.....
    mooi dat je een leuk weekend hebt gehad!
    Ja penalty was zeker onterecht!
    Vriendlief werd zowat van de weg afgereden, die zei dat ze reden als gekken.....*zag het op je hyves staan*
    Ah lekker donderdag vrij! :)

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :( wat bedoel je? Foto's van weekend weg of van taarten? Sowieso staat alles op mijn hyves ;)

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D
    Het is veel te warm zeg
    Moet eigenlijk nog naar de stad om mijn bril te laten maken, maar zie het echt niet zitten om te gaan lopen met dit weer pffff
    P.s het paracolletje van de kinderwagen is kapot dus kan ook niet gaan lopen met die zon en Mitchell
    Blijf vandaag dan maar lekker binnen hihi
    Ga ik jullie hier maar lastig vallen :p

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Zo net weer mijn nageltjes laten doen:),ze zitten er weer mooi op en ik heb nu alleen maar een wit randje gepakt,normala heb ik ze heel druk maar met al die zomerse kleurtjes die ik nu aan doe heb ik niets op mijn nagels genomen,mijn teennagels zijn al lekker roze dus mijn handjes neutraal gehouden:D

Ben ik net ook weer met onze jaimy naar de ha kunnen gaan omdat hij weer zo'n hoge koorts had en bleef huilen,nu heeft hij een oorontsteking en een luchtwegenifectie dus weer een ab kuur gekregen:(

--------------------------------------------------------------

Caruli..........Ook een goedemorgen meid.
    Ja nu is het nog om te doen,maar tegen de middag is het geen pretje meer denk ik als je dan nog terug moet lopen,moet je ver lopen van de stad,ik woon er 15 min lopen vandaan,maar dat vind ik nu zelfs nog te ver :(
    Die pluutjes stellen tegenwoordig geen drol meer voor,ik heb er nu al 3 gekocht en die 2 waren zo stuk en nu de 3de is een nieuwe ook een nieuw model van prenetal maar hij glijd steeds van de stang van de buggy:x
    Ow mij kan je maar even lastig vallen hahaha,ik moet daalijk lang werken,blehhhhhhhhhhhh,van half 2 tot 19.00:$

-------------------------------------------------------------

mamakitty.........Ow wat erg voor je man dat ze hem bijna van de weg afreden zeg,belachelijk gewoon.
    Ik heb er niets van gemekrkt ik was op mijn werk heb verder ook niets gehoord,ik weet wet dat iedereen als een gek om 15.00 vertrok,de kinderen gooiden de stoelen om leraren vlogen weg,het leek wel of de oorlog was uitgebroken zo snel waren ze weg.
    Ik moest alles afsluiten en dichtmaken en uitzetten,echt ze hadden niets nagekeken:$

hahhaha Nou ze doen hun naam eer aan,ze doen echt samen alles hetzelfde of niet dan;)

Ja als het echt superwarm word dan is buiten zitten ooke cht geen pretje denk ik.
    Noel heeft vrijdag een kinderfeestje en ze moeten zwemkleding meenemen,en ik vind dat wel eng,ik ga die moeder straks even vragen wat de bedoeling daarvan is,noel kan echt nog niet zwemmen.

Nou ik doe meestal altijd een thema met de verjaardagen en hij is nu helemaal gek van spiderman,maar ik denk dat dat een beetje moeilijk is om te maken als taart,dus ik ga zeker je even toevoegen op mijn hyves en dan kan ik alles bij je zien.
    Van die cupcakjes zou ik zowiezo graag willen voor zijn traktatie op school,dat lijkt me superleuk,maar dat kan ik nog allemaal snuffelen bij jou :)

-----------------------------------------------------------

Arena.........Ja was echt heel warm.
    Wat leuk dat jullie ook een familie dag hebben gehad wij ook,zouden we er samen zijn geweest hahahaha.
    Nee ik was er niet,het was voor jaimy veel te warm,mijn ouders hebben noel meegenomen.

En is het gelukt het oefenen met je camera?

Lekker zeg een donderdag vrij,geniet er maar heerlijk van:D

5. gimena

gimena Niet meer actief

@kitty je taartjes ;) en cup cake

6. gimena

gimena Niet meer actief

woehoe me dag kan niet meer stuk. heb geweldig nieuws had me moeder is is zeker een half jaar huidkanker vrij

7. Arena

Arena Niet meer actief

Das mooi nieuws idd Gimena!

Foto's maken is goed gelukt ja! Erg leuk om te doen, vooral van kids close-ups!

Pff heb al 2 dagen buik- en rugpijn alsof ik ongi ga worden, maar als dát nu gaat gebeuren, dan snap ik helemaal niets meer van Mrs. Cyclus!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @patrieske, oh lekker joh je nagels laten doen. Wil ik ook wel weer maar met dat taarten maken schiet dat niet op, dan kun je beter de nagels kort hebben.

Ah beterschap voor je manneke!!!

haha dus op school gingen ze ook weg als halve gestoorden??
    Vrijdag weer ;)

Haha ja jaimy en jaimy doen alles hetzelfde :D

Hmmm zwemfeestje..misschien gewoon met badjes in de tuin???

Spiderman.....ah je gaat het me moeilijk maken lees ik al hahaha kan hij niet gewoon van bumba houden? ;) :D

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    taarten en cc's staan altijd op hyves ;)
    En wat super van je moeder!!!!!!!!!! :)

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Arena, staan foto's op je hyves??
    Ach beter nu ongi worden dan weer over 200 dagen he ;) :p

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai

Nou het is gelukkig wel een rustige nacht geweest,we hebben gisteren ook alles door laten waaien zodat het wat afkoelde in huis.
    Jaimy heeft nu geen koorts meer maar is echt superlastig,hij heeft denk ik echt last van zijn oortjes.

----------------------------------------------------------------

Gimena...........meid wat een fijn nieuws van je moeder zeg,wat zullen jullie blij zijn.

-------------------------------------------------------------

mamakitty.........Nee dat klopt is niet zo fris als je van die lange nagels het en je bent met je taarten bezig:$
    Ja vrijdag kan ik wel mee gaan kijken,als jaimy tenminste wel is opgeknapt anders blijf ik thuis,ik heb met mijn werk kunnen regelen dat ik in de ochtend kom werken,ze hebben een schooluitje dus dan kan ik zelf de tijd in vullen en mijn moeder is vrij.
    Nou heb het gisteren gevraagd aan die mama,en het zijn gewoon water spelletjes,dus dat is een opluchting;)
    Hahahha,nou bumba is voor babys zegt die,maar die kan ik voor jaimy wel gebruiken hoor,die is gek van bumba hahaha.

--------------------------------------------------------------

Arena...........verspringt jou cyclus altijd zo erg dan ?

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @patrieske,

Gelukkig geen koorts meer, maar die oortjes he...arm jong...

ah lekker vrijdagochtend!

Gelukkig waterspelletjes!

Bumba voor baby's??? Grrrrr dochterlief slaapt nog met dr bumba hoor, die is heilig hihi ;)

13. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hoi meiden

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos:(
    Maar kan het ff allemaal niet meer bijbenen.... Nu dat vriendlief werk heeft is het ineens drukker thuis hahaha K weet t het is een normale situatie maar tja ik was al een half jaar verwend natuurlijk
    En tot overmaat van ramp moet ik op t werk ook nog eens extra werken..... maar goed heb bijna mijn ritme gevonden:D

Zo maar weer eens aan stappen na het werk toe en dan reageer ik hoop ik vanavond weer op jullie.......

14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    meid doe rustig aan!!!

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Goedemorgen!
    Gimena, wat een goed nieuws!
    Brabants meisje, kom je nog wel toe aan tijd voor jezelf? Druk leventje hè, met een werkende man, zelf werken en een baby? Duurt even voor je je draai hebt gevonden, maar probeer wel op tijd je rust te nemen...
    Patrieske en Kitty, jullie ook van die boeffies? Veerle gooit ook alles uit haar bed om vervolgens te gaan staan huilen. De laatste week blijf ik op en neer lopen... Is het een fase?

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    nou de mijne doet het al sinds ie kan staan.....................en nu nog steeds.....lange fase dan ;) :D :x

17. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    uiteindelijk zullen ze er een keer mee stoppen toch? Ik heb nog nooit een 16-jarige gezien die ging huilen als haar speen uit bed viel :D

18. gimena

gimena Niet meer actief

hoe gaat het hier????

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    *proest* :D

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid