Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

goed hoor :) ow lekker.en heb je een soort Thema voor de Cup cakes?
    zou zeggen bakse :)
    ik ben het s,morgens vroeg lekker zitten bakken :D
    me brood,en een cake voor de koffie :)

2. Arena

Arena Niet meer actief

Patries: voor de pil was het 28 dagen, nu ik gestopt ben cyclus van 63 dagen :$
    Dus ik hoop steeds terug te gaan naar 28..

@Kitty: 200 dagen is wat overdreven he :p Maar dan zou ik nu opeens op 20 dagen zitten met cyclus.. das ook niet de bedoeling haha!

@Ellen: oehhh ik zou geen geduld hebben daarvoor haha.. Op m'n werk doen ze het gelukkig zelden, maar als ze het doen benoem ik steeds dat het niet mag, bij de derde keer zeg ik dat dit de laatste keer is dat ze anders pech hebben. Doen ze het dan nog een keer, laat ik m'n neus ff zien en herhaal ik het pech-verhaal en geef ik het ook echt niet meer :)
    Ik hoop maar voor m'n toekomstige kids dat het anders is als ik zelf moeder ben haha!:D

3. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    zo hier alles goed ben weer begonnen met werken en dat gelijk voor een nieuwe baas dat is niet niks moet ik zeggen en dan nog dit weer er bij :$:$. nou ja gister vandaag en morgen vrij en dan weer 2 dagen werken dus we komen het wel door.
    OOk hebben we afgelopen zaterdag de fietskar ophaald en het bevalt prima. joy lacht en maakt geluidjes als ze er in zit dus het is zeker geen miskoop geweest.

Maar ik heb nog wel een vraagje aan jullie: hebben jullie kindjes ook een zonnen brilletje op gehad??
    joy is nu 4 maanden oud en ik heb maar een zonnebrilletje gekocht voor haar zeker nu ze meer in de fietskar mee gaat.

brabants meisje: denk wel aan je zelf hoor. soms tijd voor je zelf vrij maken. bij ons is het nu ook erg druk mijn man heeft altijd gewerkt en ik ben ongeveer 1,5 jaar werkeloos en zwanger thuis geweest. en nu moest ik dus gaan werken en dat is toch een hele verandering.

verder zie ik cupcakes en taarten rond vliegen ik krijg er lekkere trek van!!!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Gimena, voor morgen, dan gaat dochterlief trakteren op school voor dr verjaardag vast.
    Ik maak naturel cupcakes met hagelslag erdoor. En er komt lichtroze fondant op met een donkerroze 6 en een lolly erin gestoken.

@Sheryl, nee geen zonnebril hier, doet ie alleen maar af. Je hebt wel babybanz, die zijn speciaal voor baby's/dreumes/peuters. Mijn dochter van 6 heeft wel een zonnebril, zoonlief heeft een pet van cars...

@Arena, het leek anders wel 200 dagen te duren hihi

5. Arena

Arena Niet meer actief

haha.. pfff ik denk dat je dan uiteindelijk een rode zee hebt :D

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :D lol

7. gimena

gimena Niet meer actief

@kitty lekker :) jammie jammie.,

@@Sheryl geen zonnebril gehad en ga het ook niet kopen. en een zomerhoedje en een parasol voor op de kinderwagen

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    vind ik ook~Ik heb er nu 36 gebakken, ben ze nu aan het decoreren....

En............ik heb er 8 over....jammie...1x raden in wiens buikje die gaan verdwijnen ;)

9. gimena

gimena Niet meer actief

Mijne???:D;)

10. gimena

gimena Niet meer actief

11. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    hoi dames.

ben ik weer. even druk gehad met werken (heerlijk met deze warmte)
    maar ben eindelijk even 2 dagen vrij.
    alles goed hier?

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja hoor hier gaat het wel.
    Hoe ist met jou??

13. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    ja met mij gaat het ook goed.
    heb lang niet meer zo lekker in m'n vel gezeten

14. Arena

Arena Niet meer actief

Hee Kit.. ik ben toch jouw allerliefste ZP-vriendinnetje... :p:D

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    oh das fijn om te lezen!!!! :)

16. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    pffffffff maak jij eerst maar eens mooie foto's van mijn kroost, dan praten we verder over cupcakes :p ;)

17. gimena

gimena Niet meer actief

hahah :p wat gaan jullie vanff eten?

18. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Vlinder, goed om te horen!
    MamaKitty, maak me niet zo jaloers... Ik krijg er honger van (en dat is trouwens wel voor het eerst sinds het zo warm is).
    Gimena: wat ik vanavond ga eten? Ik hoop cupcakes :D
    Nee, nog geen flauw idee. Heb niet zoveel meer in huis: witlofsalade met lekkerbekje óf pastasalade met pesto. Maar weet je... ik heb geen zin om het klaar te maken :)

19. Arena

Arena Niet meer actief

Kom maar keer langs met ze :p

20. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh das best hoor, ik doe ze wel een keer door de deur, mag je heel de dag foto's maken, ga ik lekker slapen ;) :D

Deel Deze Pagina