@caruli: hihi ja dan is alles al opgerekt geweest dus zie je het sneller zeggen ze. bij mij is het de 1e maar met 5 weken kon ik sommige broeken al niet meer aan nu enkel broeken met stiek en leggings zal er een foto bij doen hoe mijn buik 2 weken geleden was!
hier mijn buik met 16 weken van de 3e helaas heb ik van casey's zwangerschap geen foto's behalve 1 met 36 weken
mooi buikje ben benieuwd of ik ook zo een buik zal hebben over 3 weken hihi. kan niet wachten tot mn buik bol is ipv hobbel de bobbel vetbulten die alleen maar groeien hihi
meiden ben er 2 van school afhalen! ik zal er morgen pas weer zijn denk ik vanaaf weer druk programma 5 uur klaar met werken half 6 weer weg zijn hihi en tegen 12 uur pas weer thuis blij dat ik morgen vrij ben. fijne avond allemaal!!
ja erg he en er is nog veel van over na casey en tygo was er ook nog wel een buikje maar nu is het helemaal erg lijkt nog steeds zwanger :x
naomi heb je een prive brichtje gestuurd. ik moest er wel om lachen. is toch leuk zo iemand dicht bij.
@sherly: hihi ja inderdaad super leuk! zo zie je maar weer, de wereld is klein hier net de 2 andere van school gehaald pfffff was is het warm zeg buiten. heb totaal ruim half uurtje gelopen maar ben echt kapot lekker ijsje gegeten en ga nu watergevecht met de kids doen ff afkoelen hihi.
zo herkenbaar!!! lang leve het werken met kinderen dikke buik: ik dacht dat ik heel wat had met 12 weken maar als ik nu de foto's terug kijk lig ik helemaal dubbel!! wat een warmte he pfff morgen nog erger. Ga heel de dag met kindjes in de zwembadjes liggen pfffffff wat een baan he hihih