Murnin' Dochterlief gaat vandaag voort laatst naar de kleuterschool. Dan vakantie 6 weken......en dan naar groep 3.... Vanmorgen ff een foto van dr gemaakt hoor....laatste keer kleuterklas......
Nieuwe fase Kitty! Spannend ook voor mams he! Kleine meisjes worden groot.. Hoe had ze het gehad met d'r verjaardag vieren op school?
mama heeft het moeilijk.....mijn kleine meisje niet meer in de kleuterklas.... Ze had het leuk! Ik mocht ook komen en heb foto's gemaakt en gefilmd...komt nog op hyves.
zo net hier het zwembad op gezet en hopelijk gaat joy dit erg prettig vinden als ze thuis komt. ook voor papa en mama is het erg prettig dus mama gaat er straks na haar werk ook nog even in liggen. verder de schuur op geruimt en een hoop op marktplaats gezet. hopelijk gaat dat alles snel verkocht worden. dan krijg ik weer een hoop ruimte hahaha. nog een vraaje hadden julie de link van de hyves nog?? ik weet het niet meer. thx nou dames maak je niet te druk vandaag doe het rustig aan morgen word het als het goed is al minder warm.
Brabantclubje - Hyves.nl ik ben ongesteld, dus kan niet in het badje bij de kindjes...... maar ik hou ze maar binnen, dat scheelt gewoon veel met buiten joh...
pffff ik zet geen voet meer buiten vandaag. bah bah bah wat een vreselijk weer moest net een hondje uit laten (half uurtje lopen) nou het is net of ik uit de douche kom zo nat, echt vies gewoon.
ja erg he... ik moest dochterlief ophalen van school, ff snel met de fiets gedaan, maar echt ik ben drijf...
@kitty een rode zee zo ik lees.even vraag je kan je ook in ander winkels marsepijn hallen kan niet meer internet bankieren. ik ga ook niet meer naar buiten hoor.gelukkig komen de mensen naar mijn om voetbal te kijken
hier is het te zot.. we zitten buiten en vriendlief heeft de waaier buiten gezet zwembadje komt er ook nog aan
ja vreselijk vind ik dat. laat het maar weer gauw 25 graden worden en warmer niet meer volgende week gelukkig een paar dagen minder warm als het goed is week erop weer hele week 28 graden8). ik denk dat ik voorlopig maar verhuis naar ijsland hihi.
hier jammer genoeg geen tuin.aleen een aanbouw maar daar is het al 40 grade in dus niets voor een kindje in een zwembadje te zetten.hier binnen is het gelukkig 27 grade
ja het is echt niks zeg dat weer zo gelukkig over een paar dagen weer wat regen en zo. maar ja heb ik nu niets aan moet zo gaan werken en morgen ook weer . gelukkig is het bij ons een beetje te doen. hopelijk word het niet druk dan hoef ik niet hard te werken hahahahah zit in een benzine station dus daar is het altijd wel wat koeler. tot morgen
oei dat weet ik niet joh.....misschien weten ze dat op het taartentopic wel? Ik bestel altijd via internet namelijk. Ja toch ongesteld.
haha klinkt verleidelijk he met deze hitte het is daar maar 16 graden hihi bijna 20 graden verschil met hier!
Pff inmiddels al even op bed gelegen ook, knallende koppijn, misselijk.. Het weer mag wel even iets minder hoor! Moet ik me dalijk nog in m'n oranje-jurkje hijsen ook! Ohhweeee als het voor niets is! :x