Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arena

Arena Niet meer actief

Nix uitlaten! Hij heeft ons weer geluk gebracht!!!

HOLLAND HOLLAND!

Poeh wat een wedstrijd! Ik zat op het puntje van de bank!:D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahahaha nou ik moet eerlijk zeggen ik ook..
    zat te bekken joh en te schreeuwen hahahahahahahahahaha
    Dinsdag weer aan doen he!!

3. Arena

Arena Niet meer actief

Ja idd.. jurkje.. of een van m'n shirtjes, maar Oranje gaat aan, de hele dag :D

vond het echt superspannend haha! Dat eerste doelpunt was ook mooi, er ging iets mis toen met die hoekschop ofzo, weet niet meer precies. Dus ik zei: 'Nou als het nou zó moet, doe 'm er dan maar op een andere manier in!' 5 sec later; GOOOOAL! :D

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    dus het kwam door jou!!!!! :D

5. Arena

Arena Niet meer actief

Ja tuurlijk :D

Net commentaar van Jack van Gelder gehoord erbij over Wesley Sneijder, die zit een partij te gillen, oa; Sneijder kopt 'm erin! Hij is 20 cm groot, maar hij doet het!

:D

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whahahaha geweldig!

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

was zeker een mooie wedstrijd gisteren,was blij dat ik een uurtje eerder naar huis toe kon :D

Gimena herkenbaar geen tuin:( gisteren kleine meid in een bad binnen gezet hahah alles zeikesnat.....

nu is temp goed te doen.

8. Arena

Arena Niet meer actief

Pff hierbinnen is het nog steeds stikheet.. Moest gister gaan slapen met 28 graden boven! Beneden is het nu 27.. Dalijk even overleggen hier voor kleine airco boven.. Slapen is zo niet gezond joh..

Ben ook al een week voor 5 uur wakker, en dat begin ik nu te merken. *Miss chaggo* :p

Dalijk even shoppen en hopen op vanmiddag een verkoelende bui.. Maar las dat de temperaturen woensdag weer omhoog gaan. Nouja, als ik dan even goed heb kunnen slapen, vind ik het weer goed! ;)

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

aren shoppen met dit weer pffff
    moest net nog even snel wat kadootjes halen,maar het is warmer als dat ik dacht

zo lekker het water op zoeken....

10. Arena

Arena Niet meer actief

helaas.. airco's overal uitverkocht hier :(

11. Arena

Arena Niet meer actief

Regen, wind en onweer! Whoohoo *doet vreugdedansje*
    Hopelijk zet het even goed door zodat de temperatuur binnen weer daalt naar een redelijke 24 graden..

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Lijkt me niet meer nodig... het water zoekt ons wel op :D
    Jeetje, zaten we net lekker op de fiets, valt de regen toch met bakken naar beneden! Maar wel lekker afgekoeld... tenminste, buiten. Binnen is het nog steeds om kapot te gaan zo warm.

Hoe ist verder met jullie? Nog plannen dit weekend?

13. Arena

Arena Niet meer actief

Hahah ja het ging snel opeens! Ik zat nét lekker buiten met m'n voeten in het badje toen ik in de verte wat gerommel hoorde. Ik kijk op... en zie een pikzwarte lucht :$ Nog geen 5 min later waren de harde klappen er en de regen. Maar binnen koelt het helaas nog niet veel af.

Morgen wordt het wel weer mooi en een aangenamere temperatuur, dus ik denk dat ik dan weer in de tuin te vinden ben hier. Geen plannen dit weekend.

14. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    we wilde vanavond nog wel bbq. dat wordt dus niks he

15. Arena

Arena Niet meer actief

nouja aangezien iedereen hier uit brabant komt :D Volgens mij hebben we de buien alweer gehad.. meeste gaat over westen van NL

16. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Ja, het is wel droog inderdaad, maar het ziet er hier nog wel uit alsof het elk moment weer kan gaan regenen.
    Zijn jullie vannacht ook wakker geschrokken van die onweersbui? Hij hing hier echt vlak boven, niet normaal zo hard als het tekeer ging!

17. Arena

Arena Niet meer actief

Geen regen gehad hier vannacht :)

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Zo taarten zijn af......zie mijn fotoalbum......of hyves...

19. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo meiden heb weer een dagej gewerkt nu lekker weekend :)

vannacht een heerlijke regen en onweersbui gehad hier, gelukkig voor de plantjes hihi.

vanmiddag ook wat flinke buien nu weer heldere lucht:p

weinig plannen van het weekend (lees morgen). morgen heel de dag oppassen op mn nichtje zeggen ze maar ik denk stiekem dat we dan ons vrijgezellenfeest zullen krijgen :D ik heb dat van begin af aan gedacht en steeds meer mensen verspreken zich min of meer hihi. daarna is weekend alweer om en kan ik maandag weer werken hihi.

20. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Nou Naomi, veel plezier vandaag dan!

Deel Deze Pagina