Brabantse (bijna-) mama's club!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaKitty, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Milo.. jawel een boel voor de kleine man.. as usual... Leer het nooit af haha

Maar het word voor jou idd wel erg spannend!
    die van jou wacht gewoon op pasen!... :D

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Brenda: een boel dingen inspipikken we, zoals we dat op het taartenforum noemen ;)
    Maar af en toe bedenk je iets helemaal zelf, (zoals mijn calimerootje :)).

Hier terug uit de kerk, was ik toch gewoon een half uur te laat... begon al om half 8. Oeps...
    En tuurlijk kwam ik midden tijdens de preek binnenvallen, (en zit de ingang bij ons aan de zijkant, dus ongemerkt binnen sneaken is er niet bij :(). Heb ik weer.... :(
    Ga straks ff lekker bankhangen met een zak chips, voor we morgen de drukte ingaan, (man gaat z'n kids ophalen, samen met Thirza en dan ga ik om 8 uur dus gelijk boodschappen halen. En daarna huis opruimen, zodat het een beetje toonbaar is als mijn ouders zondag komen :) Had ik vanmiddag natuurlijk ook kunnen doen, maar taartje bakken was leuker :D).

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Bren, ik heb hem idd op internet ergens zien staan

@Milo, jij krijgt een paaskindje!

@Rozemarijke haha te laat? Foei!

4. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Jatterd!!
    :D:p

5. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Milo, met Veerle haar tandjes gaat het goed, ze is weer minder mopperig. Ze is normaal altijd vrolijk, dus dan valt een chagrijnige dag extra op :)
    Jouw kleintje wacht tot zondag... 4 april is een prachtige dag om geboren te worden ;)

Ben zo blij dat het weekend is... Pfff, ben er echt aan toe! Zit nu van der vorst te kijken. Altijd gedacht dat Kim Holland een geschiedenis heeft.

Hebben jullie nog leuke plannen voor dit weekend?

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Brenda, whahahahaha sja, zo doen alle taartenbaksters het hoor, je ziet wat op internet en geeft daar je eigen draai aan, zoals Rozemarijke al zei: we noemen dat inspipikken...

@Ellen, oh was van der vorst bij kim holland? Vergeten te kijken, was denk ik wel leuk geweest......
    Plannen? Vandaag komt een vriendin van mij, vanaaf een vriend van mijn vriend, morgen naar mijn ouders, overmorgen lekker met gezin thuis pasen.....

7. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    En eieren zoeken :)
    dat vroeg gisteren ook nog iemand aan me, of we met Veerle eieren gaan zoeken Uhuh... ze is 8 maanden, natuuuuurlijk gaan we zoeken. "je krijgt pas eten als je alle eieren gevonden hebt :D"

veel plezier vandaag met je vriendin!

O, enneh, goedemorgen allemaal!:)

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Ellen, ja ook eieren zoeken hier!!
    Mja, mijn dochter is bijna 6 he ;)
    Hihi zie je veerle al door de tuin heen banjeren zoekend naar eieren ondertussen haar maagje knorrend van de honger? :D :p

9. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    "niet zo zeuren, in sommige landen krijgen de kindjes niet eens eieren!"

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    whoehahahahahahahahahahaha :D :D :D :D :D :p

11. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@caruli: ja zijn nu gestart met andere voeding en dan zien we het wel weer. Het is idd sneu voor die kleintjes omdat ze nog niets kunnen zeggen.
    Hoe kwam je er bij mitchell achter?

@sylivia welkom en dat je maar snel zwanger mag raken!!

@rozemarijke wat een ontzettend leuk taartje! lekker crea.
    hihih en gewoon te laten komen in de kerk. is weer eens een keer wat anders hahah

@brenda heerlijk shoppen! en ook goed geslaagd! dan is het helemaal leuk, en kan me voorstellen dat je moe bent na zo'n dag en dan nog een gezin met 5 kids pfff respect voor hun!

@milo pfff spannende dagen voor je hoor,
    en ja als het kma is is het zo.daar kan ik nog wel mee leven.
    Maar we moeten nu eerst andere voeding proberen om te kijken hoe ze daar op reageerd. Ze heeft veel last van haar huid en krampjes.Ook slaapt ze hierdoor slecht dus ik hoop dat in ieder geval de andere voeding iets gaat doen.

@ellen hihi ja dat is ook wat als mensen dat vragen. zelfs ik kreeg die vraag al:$ weet niet ze is net 3 maanden geweest.... zal lang zoeken worden denk...

en wat een snert weer bleg,op mijn gemak maar beetje ruimen thuis. Nu heb ik nog alle tijd,vanaf dinsdag is het klaar....

12. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hahaha, Brabants meisje, misschien kunnen Cloƫ en Veerle dan samen gaan zoeken :)
    Je moet dinsdag weer werken? Omdat je zegt dat je vanaf dinsdag geen tijd meer hebt?

13. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Mamakitty, wat heb je mooie kindjes!

14. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@ellen hihih misschien kunnen ze idd wel samen gaan zoeken. als de zon dan gaat schijnen drinken wij ondertussen een bakkie en laten hun lekker zoeken:D
    maar ik mag dinsdag idd weer beginnen... aan de ene kant weer zin en aan de andere kant niet..

15. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hehehe :D

Maarreh, ik begrijp je gemengde gevoelens met betrekking tot je werk. Ik had dat ook zo... Ik vond het fijn om weer te beginnen, maar een ramp om die kleine achter te laten. Het went wel hoor. En weet je, het is echt geweldig thuis komen met zo'n kleintje die naar je lacht!

16. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    Goedemiddag!!..

Ik was weer eens in slaap gevallen.. Ik ben alleen nog maar moe de laatste dagen.. word gewoon moe van mezelf haha :D

Ja kim holland heb het gister ook gezien! jehova getuige nog wel.. had veel achter dr gezocht maar niet dat hahaha... vind het wel een leuk wijf.. irriteer me kapot aan hoe ze met dr haren doet maar oke ze heb wel schyt aan alles...:D

wat een rotweer vandaag!!.. bah..wilde nog even de stad in maar als ik buiten kyk denk ik alleen.. blijf lekker op de bank maar ja moet tog nog ff boodschappen doen dus moet straks wel!

Milo hoe is het meid? Al goed nieuws???:D

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Ellen, thanx!!!

@Bren, ja leuk he zwanger zijn...hormonen en MOE moe moe...

@Milo, is er al wat??? hihi

18. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hoi Meiden,

Nee, nog niks...
    Stiekem weet ik al een inleidingsdatum hoor. Maar die hou ik nog ff geheim! Hihi. Binnen nu en 1 week is het er zeker!!
    Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes Milo

19. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Spannend Milo! Word je niet de hele dag door gebeld en gesmst met de vraag of er al nieuws is?

20. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Hihi, ja de mensen om ons heen worden errug nieuwsgieirg. De meeste bellen express op het thuisnummer. Kunnen ze checken of we thuis zijn. (ik moet namelijk in het zkh bevallen)
    Soms irritant, aan de andere kant denk ik weer, als ze geen interesse tonen, vinden we het ook weer niet leuk. ;):D

Deel Deze Pagina