@sherly dank je wel @buikjes ja klopt op het laaste had ik ook van WOW dat dit zo groot kan worden hahah.
zooo eindelijk weer wakker helaas niet bijgeslapen ben nog hartstikke moe pfffff. @mamakitty: wow dat is een grote buik hihi, verwonderlijk dat je buik zo groot kan groeien!! @sherly: hihi ja fotos krijgen jullie dan zeker we rijden wel met de koets door de stad dus misschien zie je ons wel rijden! @gimena: hihi ja snap wel dat je schrok ze is echt helemaal vol met schuim hihi.
Hai Gimena.........Ik heb alvast gestemd,dat zag ik voor bij komen en dacht anders vergeet ik het daalijk,dat is dan even het eerste wat ik doe ----------------------------------------------------------' Mamakitty...........wauw zeg die buik,,ik dacht dat de mijne al flink was,maar tegen jou kan ik niet op hahaha. Ik heb alleen mijn buikfoto van het geboortekaartje erop staan zal eens even kijken Bekijk bijlage 83336
mooie buik foto,s mijne staan op me hyves maar ik kan het nu niet eraf plukken. me internet is zo sloom :S
Wat een geklets en wat een buiken komen voorbij Ik ga even stemmen op de baby van de maand. Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen vandaag
MamaKitty, fijn dat het een leuk feestje was. Ze is zeker niet meer van haar trampoline weg te slaan? En die buikfoto, ge-wel-dig, wat een buik! Gimena, ik heb gestemd! Naomi, kleine beetjes eten wil nog wel eens helpen. De Beekse Bergen, leuk!!! Moest je ook allemaal van die flauwe opdrachten uitvoeren?